It's Steel and it's Eccentric. Nieuw zadel P4.

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Heckler40 schreef: zo 8 augustus 2021, 17:00 Mooie bike en goede updates, PR en omhoog en naar beneden altijd leuk.

Maar de witte vork stond er wel echt heel mooi in zo met die witte zitbuis.

Enjoy!!
Die CaneCreek was Zilver. Dit staat beter vind ik. En die CaneCreek komt natuurlijk straks weer tot zijn recht. Nog even een maandje geduld :wink: :wink:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2464
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Wit/zilver slechte ogen of een klein scherm,

En je kunt die DT ook altijd nog wrappen of dippen :winkie:
Als het maar goed rijdt intussen.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Aparte vork qua looks, ziet er stealthy uit.
Mooi dat ie goed bevalt, blijft een dikke fiets.
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Strakke fiets en goed je ervaringen tot nu toe te lezen: dat belooft wat!
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Frank Z schreef: wo 11 augustus 2021, 20:23 Strakke fiets en goed je ervaringen tot nu toe te lezen: dat belooft wat!
Ik ben benieuwd wat jij van de DTSwiss vindt. Instellen is supersimpel maar ik moet er ech nog even mee spelen. Ik ga m op het volgende rondje eens met iets minder lucht proberen (en dan wat spelen met de compression en rebound), kijken hoe dat gaat.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Frank Z
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 285
Lid geworden op: do 14 mei 2009, 21:58

Folie om mijn frame te wrappen laat helaas op zich wachten: na mijn vakantie werk ik mijn SYS bij. Veel plezier met afregelen!
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Tijdje geen update gepost maar de NS doet het nog steeds. Gezien de Moxie voor 2 weken even niet gebruikt kan worden heb ik deze een paar keer uitgelaten. Zeker op de rondjes zoals Rijssen fietst dit zoveel lekkerder dan de Moxie. Die is gewoon te lang voor dat bochtige werk daar. De NS doet het daar juist uitstekend. Hoe meer bochten hoe beter! Updates zijn er verder niet geweest. Dat is ook helemaal niet nodig. De DTSwiss vork doet het uitstekend en aangezien ik toch vooral lokale rondjes er mee doe hoef ik daar ook niet veel meer aan te veranderen. Dus de NS is inmiddels simpelweg een fiets geworden die ik snel kan pakken en zonder zorgen een rondje op kan knallen.

Afbeelding
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Gisteren het zadel gewisseld. Na een weekend met de Moxie in Luxemburg totaal geen last van mijn zitvlak. Op de NS was het toch altijd wel iets aanwezig bij langere ritten. Nou is het natuurlijk ook een hardtail maar het Fabric Scoop zadel is ook wel vrij hard in vergelijk met een WTB Volt. Dus ook voor de NS maar een Volt gekocht en geinstalleerd.

Ik twijfel nog wel een beetje of ik er niet een keer een 130mm vork in moet zetten. Ik fiets er tegenwoordig eigenlijk alleen nog de lokale routes mee en die zijn prima te doen met 130mm (of met minder). Al is een keer een compleet ander frame/vork dan wellicht nog een beter idee.
Voor nu heb ik in elk geval nog veel plezier van de NS en komt ie nog regelmatig uit de garage voor een rondje.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

De NS mocht nieuwe pedalen want de stamp's verhuizen naar de Inbred. Dus ook voor deze maar een setje Nukeproof Horizon Enduro's gekocht. Die bevallen op de Moxie ook uitstekend.

Verder weinig nieuws. Hij fietst gewoon goed. Vanavond nog lekker een rondje achter Marco op z'n tank :lol: aan gefietst.

Afbeelding
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Was weer een goed rondje. Zou die kerel met dat paardenmeisje zijn beloning nog hebben gekregen? :winkie:
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Marco79 schreef: do 30 juni 2022, 07:52 Was weer een goed rondje. Zou die kerel met dat paardenmeisje zijn beloning nog hebben gekregen? :winkie:
Ik hoopt het voor m. Arme drommel. :lol:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Klitse schreef: do 30 juni 2022, 08:03 Ik hoopt het voor m. Arme drommel. :lol:
Wat een zemel die meid. Pennymeisje. :winkie:
Was weer gezellig.
“Old, not obsolete”
Plaats reactie