Kona Hei Hei CR 2021

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Heel mooi! Echt een goeie kleur :-q
Rilson
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1822
Lid geworden op: di 7 juni 2011, 12:55
Mijn mountainbike: Salsa, Kona, Banshee
Contacteer:

Heel mooi, goeie kleur en Kona altijd :-q
Citaat:
My biggest fear is that when I die my wife will sell my bikes for the amount I told her they cost
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

...al vaker geschreven hier, maar écht een mooie kleur met dat metallic! :-q

Sowieso een mooie bike hoor, veel plezier ermee! 8)
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Bedankt voor alle positieve reacties! De dropperkabel is inmiddels ingekort en de Garmin houder is vervangen door een Hidemybell Inside (mijn oude Hidemybell paste niet om het nieuwe stuur). Ik heb inmiddels de eerste ritjes gemaakt. Afgelopen weekend op de route van Zeist met ons gezin. Daar was ik vooral gefocust op mijn zoontje van 11 die voor mij fietste en was ik dus meer met hem dan met mezelf bezig op de trail. Ik kreeg daar de indruk dat de Hei Hei erg anders stuurde dan mijn vorige fiets en moest dus echt 'wennen'.

Vanmiddag een rondje Amerongen gedaan en daar ben ik al enthousiaster geworden. Omdat ik nu alleen was kon ik me focussen op mezelf en mijn eigen fiets en dat merkte ik doordat steeds makkelijker en vloeiender de bochten kon pakken. Daarnaast waren de remkuilen een stuk better te behappen met de Hei Hei dan met mijn vorige hardtail. Ik heb de indruk dat ik veel plezier ga beleven van deze fiets naarmate ik hem beter leer kennen de komende tijd.
Laatst gewijzigd door Jannijm op wo 24 februari 2021, 23:33, 2 keer totaal gewijzigd.
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Inderdaad, een prachtige fiets! En mooi afgemonteerd ook. Ik wens je heel veel fijne en veilige kilometers er mee!
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Had hem gemist, door de blauwe opgezocht. Kleur staat hem erg goed :bier:
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Vanmiddag de Rhenen route (kort rondje van ongeveer 6 km) 4x gereden. Ik merkte dat het ieder nieuw rondje beter ging en er meer vertrouwen kwam. Erg blij met de keuze voor deze fiets tot nog toe... :-q

Afbeelding
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Dat is een perfect rondje om eens goes je nieuwe fiets te leren aanvoelen en wat zaken te finetunen idd.

Top dat het bevalt, zou ook wel erg zuur zijn he :lol:
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Vandaag een groot gedeelte van route Rheden gefietst, inclusief 3 van de 4 rode lussen. Met name op de rode lussen erachter gekomen dat ikzelf met name de beperkende factor ben... :winkie: De klimmetjes met wortels gingen super op de Kona!! Binnenkort toch eens bezig gaan met het verbeteren van mijn skills, zodat ook de drop offs niet meer voorbij gereden hoeven worden. :-D
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
Gebruikersavatar
HB_Eagle
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 822
Lid geworden op: do 2 augustus 2018, 19:36

Jannijm schreef: di 2 maart 2021, 21:22 Vandaag een groot gedeelte van route Rheden gefietst, inclusief 3 van de 4 rode lussen. Met name op de rode lussen erachter gekomen dat ikzelf met name de beperkende factor ben... :winkie: De klimmetjes met wortels gingen super op de Kona!! Binnenkort toch eens bezig gaan met het verbeteren van mijn skills, zodat ook de drop offs niet meer voorbij gereden hoeven worden. :-D
wanneer kom je in de buurt van Groesbeek voor Hei_Hei-Day :D
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

Mooie fiets. Mooie kleur.
Wat is Kona voor een merk? Had er nog nooit van gehoord.
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Erwin25 schreef: wo 3 maart 2021, 11:56 Mooie fiets. Mooie kleur.
Wat is Kona voor een merk? Had er nog nooit van gehoord.
Dankjewel. Stukje over Kona:
Kona Fietsen
Kona is een merk dat te omschrijven is in 1 woord: Eigenwijs. De Candese fabrikant bestaat sinds 1988 en is gevestigd in Vancouver. Kona heeft sindsdien nog steeds dezelfde eigenaar. Zelf vind Kona de vrijheid die je op een fiets ervaart voorop staan. Deze vrijheid is terug te zien in hun ontwerpen. Van uitbundige kleuren tot excentrieke frames. Niks is te gek voor Kona.

De namen zijn misschien een beetje gek maar zijn veelal vanuit Hawaiiaanse en Haïtische afkomst. Gekkigheid is een specialiteit van Kona. Van Glow in the dark fietsen tot fietsen die een rol spelen in Disney films. Bij Kona kan het allemaal. Maar niet alleen de gekkigheid is leuk. Ook op kwaliteit weet Kona te leveren. Al zijn de fietsen eigenzinnig, zo rijden ze niet. Met een Kona bestorm je de trails of gravel.
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

:-q
Gebruikersavatar
Jumping jack
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 15 mei 2020, 17:32

Mooi mooi. Ik rij op de "oude" versie, heerlijke fiets. :-q
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Jumping jack schreef: do 11 maart 2021, 14:00 Mooi mooi. Ik rij op de "oude" versie, heerlijke fiets. :-q
Ook een mooie fiets, mooie kleur! :-q

Inmiddels heb ik de Hei Hei een paar honderd kilometers op de routes in de omgeving mogen ervaren en tot nu toe ben ik er superblij mee en heb geen spijt van het verkopen van mijn vorige, ook erg fijne, hardtail. Enige feature die ik nog steeds niet echt gebruikt heb is de dropper post, die wil ik komende tijd gaan proberen op de routes die ik een beetje ken om te zien waar ik de voordelen ervan kan gaan gebruiken.
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
Plaats reactie