Kona Hei Hei CR 2021

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
B@rry
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 281
Lid geworden op: ma 19 oktober 2009, 11:13
Mijn mountainbike: Scott Genius 930 (2013)
Contacteer:

Geweldige bike! :-q Daar ga je ongetwijfeld veel plezier mee hebben.
Be nice :-q
Jannijm
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 6 februari 2021, 09:22
Mijn mountainbike: Kona Hei Hei CR 2021

Inmiddels ruim een maand en zo’n 400 km op de trails van de UHR en Rijk van Nijmegen verder kan ik bevestigen dat het voor mij een hele goede keuze is geweest om mijn hardtail te verkopen en te investeren in deze Kona Hei Hei CR! Wat een fijne fiets is dit. Ik ben inmiddels gewend aan het iets andere rij- en stuurgedrag van de fiets en rij nu met vertrouwen mijn rondjes. Vanmiddag “mag” ik gelukkig weer... de kinderen hebben vrij van school (studiedag leraren) en willen graag in Rhenen gaan mountainbiken. Nou, papa offert zich graag op hoor! :-D

Bij Roelofs in Arnhem hebben ze trouwens de M en L van de Hei Hei CR snel leverbaar en de CR/DL uitvoering medio april voor als je ook naar een dergelijke fiets op zoek bent.
Kona Hei Hei CR / Giant Revolt 0
pk-patty
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1401
Lid geworden op: zo 31 januari 2010, 15:37
Mijn mountainbike: Orbea Rise M20,Trek Procaliber 9.7,Niner Jet 9, Felt Breed 20 gravel, Trek 1.5 racert.

Ontieglijk vette bike!!! Nog ff een paar andere bidonhouders scoren en hij is perfect!!! :-q :-q
Mark-ering
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 409
Lid geworden op: ma 30 september 2013, 12:53
Mijn mountainbike: Camber comp

Prachtige fiets, kleur en interessant merk.
One life, ride it!
ijskonijn
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 16 december 2011, 20:51
Mijn mountainbike: Beest van een mountainbike

Ik heb proefgereden op deze fiets en ben erg benieuwd naar je ervaring op langere termijn...
Met name benieuwd hoe de Fox vering je bevalt. Proefrit die ik maakte was met RockShox Sid.
Gebruikersavatar
erwin.burgers
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1306
Lid geworden op: ma 17 november 2008, 08:25
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 9.8 2021, Giant Contend AR2
Contacteer:

pk-patty schreef: ma 5 april 2021, 21:09 Ontieglijk vette bike!!! Nog ff een paar andere bidonhouders scoren en hij is perfect!!! :-q :-q
Die zijn inderdaad een beetje een mis-match...
Verders een geweldig mooie bike! Veel fijne km's!
Giant Contend AR2
Trek Fuel EX carbon
RIP; Trek Fuel EX7
Sold; Devinci Atlas carbon 2014
RIP - Devinci Atlas RC
Sold - Trek Fuel EX 9 26"'
RIP - Gary Fischer Hifi
Plaats reactie