Pole Evolink 140 Frame verkocht!
Niet schrikken de pole blijft, maar gaat iets aangepast worden. Klein voorproefje:
Verhaal erbij, tijdens sleutelen mijn ohlins om zeep geholpen in een onbewaakt moment. Lijkt niet meer te repareren dus moest wat anders. Origineel vraagt het frame om een 200x57, maar met wat extra parts past er ook een 210x55 in… deze is dus onderweg en kan ik de pole moderniseren
Verhaal erbij, tijdens sleutelen mijn ohlins om zeep geholpen in een onbewaakt moment. Lijkt niet meer te repareren dus moest wat anders. Origineel vraagt het frame om een 200x57, maar met wat extra parts past er ook een 210x55 in… deze is dus onderweg en kan ik de pole moderniseren
⛧⛧⛧
- TenZNL
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 5651
- Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
- Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk
Een Jade icm een Sprindex
In order of appearance: Pivot | Dartmoor | C₃H₈ Hugene | C₃H₈ Tyee
Proud member of #TeamOnbenul
Na je 46e behoor je dood te zijn en op je klapstoel geraniums te schetsen (sound on)
Proud member of #TeamOnbenul
Na je 46e behoor je dood te zijn en op je klapstoel geraniums te schetsen (sound on)
-
- Moderator
- Berichten: 13036
- Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05
Dat was een duur sleutelmomentje dan… Whoeps.
Niks mis met die DVO gelukkig!
Niks mis met die DVO gelukkig!
Doneer en help mee!
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018
Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Ja, gelukkig goede verzekeringKapitein Iglo schreef: ↑za 12 februari 2022, 10:08 Dat was een duur sleutelmomentje dan… Whoeps.
Niks mis met die DVO gelukkig!
Ventiel afgebroken en de stx22 is end of life… super zonde
⛧⛧⛧
- KevinBel
- Elite Mountainbiker
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: ma 20 augustus 2012, 23:15
- Mijn mountainbike: Cotic Rocket 2017 Gen2 & Stanton Slackline 4130 Gen3
Ventiel niet te repareren nee? Is het niet zo 1 die erin geschroefd zit? Dat is bij de meeste andere dempers namelijk.
Mooi dempertje de DVO. Hoe vang je dat met extra parts op om de 210 naar 200 te "krijgen"?
Of ga je akkoord met iets hoger BB en steiler balhoofd om waar wat te noemen?
Ik zie dat de aircan in zijn geheel vervangen kan worden?
Dan zou je een nieuwe aircan kunnen scoren kan je het tenminste fixen voor verkoop.
Zie link en link
Mooi dempertje de DVO. Hoe vang je dat met extra parts op om de 210 naar 200 te "krijgen"?
Of ga je akkoord met iets hoger BB en steiler balhoofd om waar wat te noemen?
Ik zie dat de aircan in zijn geheel vervangen kan worden?
Dan zou je een nieuwe aircan kunnen scoren kan je het tenminste fixen voor verkoop.
Zie link en link
Ik zet er ook een angleset van -2 graden in, bb zal wel iets stijgen, maar headangle blijft +\- 63,5. Seattube angle wordt ook iets steiler. Veerweg neemt daarbij ook iets toe. Pole heeft er over nagedacht, geo komt in de buurt van de stamina 160.
⛧⛧⛧
Valt toch wel tegen, het is inmiddels geregeld, zit een nieuwe demper in het frame, de Ohlins ligt nog steeds bij Reefo's. Ik moet alleen nog even wachten op een balhoofd uit de UK...
⛧⛧⛧