Check hier mijn nieuwe Trialbike! Inclusief Biketrial Video !

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Bakker bouwde vroeger wel meer fiets frames, veel protos en DH bikes voor Beone etc.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
tiewrap
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3250
Lid geworden op: do 25 september 2014, 16:27
Mijn mountainbike: Haibike Sleek

Een echte Bakker is zoiezo al begerenswaardig :-q
Nog steeds in die bollenschuur ook.
European certified guide.
Trips & clinics voor de enduro rijder ==> www.mtb-solutions.nl
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Mooi en knap. Maak je ook wel eens een uitstapje naar de gemotoriseerde trial? Voor een aantal jaren geleden waren de fietsen ook altijd bij de trials in Nunspeet aanwezig dus je zal daar ook vast wel gereden hebben.
"This species has amused itself to death"
daanboverhof
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 13 mei 2021, 10:31
Mijn mountainbike: TrialBike!
Contacteer:

kan niet meer schreef: vr 14 mei 2021, 22:59 Mooi en knap. Maak je ook wel eens een uitstapje naar de gemotoriseerde trial? Voor een aantal jaren geleden waren de fietsen ook altijd bij de trials in Nunspeet aanwezig dus je zal daar ook vast wel gereden hebben.
Zeker! In Nunspeet organiseren een gros aantal fietsers de wintercup! (Waaronder ikzelf) ben begonnen op de motor en daarna de overstap gemaakt naar de fiets! Nu af en toe nog steeds op de motor te vinden.

Verdere informatie over de Biketrial wedstrijden worden vermeld op de website van MTCOB Schijndel en Trialclub Zuid Oost Drenthe. Er zijn ieder fietsseizoen 3 wintercup en 3 zomercup wedstrijden( Dutch Trial Series) + het NK.
Biketrial Atleet
Instagram: daanboverhoftrialshows
https://www.daanboverhof.nl
Plaats reactie