Moxie Mx 4 (longerer and slackest)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Misschien dat het lekker rijdt, maar ik vind het echt geen gezicht.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Heckler40 schreef: wo 18 augustus 2021, 13:08 is al lang gedaan, en ook al gepost boven, Pinkbike's Grim Donut is real.
Inderdaad ja, al eens in een filmpje voorbij zien komen.
Als je het gezwabber (ow nee, flex heet het) van die vork na een sprong in een slowmo ziet lopen de rillingen over je rug....
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

I like the hovering front while the bike is in rest. Easy for manual and bunnyhop while driving this in locomotion. :-q
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

KTManiac schreef: wo 18 augustus 2021, 13:46
Heckler40 schreef: wo 18 augustus 2021, 13:08 is al lang gedaan, en ook al gepost boven, Pinkbike's Grim Donut is real.
Inderdaad ja, al eens in een filmpje voorbij zien komen.
Als je het gezwabber (ow nee, flex heet het) van die vork na een sprong in een slowmo ziet lopen de rillingen over je rug....
Dat heb je bij elke vork. Als je die drop to flat slowmo beelden ziet op Pinkbikes fieldtest dan lopen ook de rillingen over je rug.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Inderdaad ja, ik keek die beelden nog 's terug en zie dat bij zo'n beetje elke fiets uit dat filmpje terug, en niet te weinig ook....
Nu nog effe een slowmo van die Moxie MX 4 bij een landing. :winkie:
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Plaats reactie