2004 Giant Prodigy SUB

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Jujong1949
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: za 28 augustus 2021, 20:06

Goeden avond allemaal,
Ik heb een 2004 Giant Prodigy SUB (Sport Utility Bike), een full suspension comfort bike. Daarvan zijn er maar een paar verkocht. Zijn er mensen die er ook een hebben?
Er zit in de bagagedrager een geintegreerd achterlicht. Hoe zet je die aan? Het licht voor werkt op een accu die in de oplader moet.
Hoe werkt hier het uploaden van foto's vanaf mijn pc?
In onderstaande link precies dezelfde bike als de mijne.
Alvast bedankt voor de moeite.
8)

https://www.pinkbike.com/buysell/1738769/
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15568
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Foto's moet je elders hosten (op Pinkbike bijvoorbeeld) en dan hier een link plaatsen. Zie ook de faq's: viewtopic.php?f=37&t=53630

Crossposten (hetzelfde topic op meerdere plekken op het forum plaatsen) is niet de bedoeling, de tweelingbroer van dit topic heb ik dus verwijderd.

Over je fiets kan ik verder niets zeggen, ik ben niet bekend met dit model. Je gebruikt hem als stadsfiets neem ik aan? Of heb je er andere plannen mee?
Jujong1949
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: za 28 augustus 2021, 20:06

Ik gebruik hem idd als toerfiets, dus hobbymatig. Alleen met mooi weer. Het is een comfort bike. Bedankt zover. :-)
Laatst gewijzigd door Jujong1949 op zo 29 augustus 2021, 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie