BOTY 2021 , de bike verkiezing! ,DE UITSLAG STAAT ONLINE

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gesloten
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Gefeliciteerd Mark met je overwinning. Ik heb de fiets in het echt mogen aanschouwen en het is echt een beauty :-q
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2199
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mark gefeliciteerd. :-q
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Terechte winnaar, al had ie niet mijn stem.

Mijn top 3:

1. Kapitein met zijn squishy roestemmer
2. Klitse met zijn Pink Moxie
3. Suravida met zijn Vertigo proto. (Hoewel de kleuren niet direct mijn voorkeur hebben en het groen van de vork er niet bij past) vind ik qua lijnen een hele dikke bak. Hij straalt iets onverwoestbaars uit.


Maar dan voor mij grote de verrassing; Mijn zwarte hok op de 3e plaats. Met ontzettende kak foto’s en gele Maxxis logo’s op de banden. :-q
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Kapitein Iglo schreef: vr 24 december 2021, 21:25 maar ik had de roze Moxie echt veeeeel hoger verwacht - en gegund.
:kiss:
Zelf zeer tevreden met een gedeelde 5e plek. En notabene nog 3 punten op de NS!

Mijn top 3 klopt blijkbaar van geen kant.

1 Coal pony (mag zo in mijn garage staan, niks meer aan doen)
2 transition van Bob (die stuurpen 8) )
3 sour cruble (die klopte aardig).
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Marco79 schreef: vr 24 december 2021, 22:56 Terechte winnaar, al had ie niet mijn stem.

Mijn top 3:

1. Kapitein met zijn squishy roestemmer
2. Klitse met zijn Pink Moxie
3. Suravida met zijn Vertigo proto. (Hoewel de kleuren niet direct mijn voorkeur hebben en het groen van de vork er niet bij past) vind ik qua lijnen een hele dikke bak. Hij straalt iets onverwoestbaars uit.


Maar dan voor mij grote de verrassing; Mijn zwarte hok op de 3e plaats. Met ontzettende kak foto’s en gele Maxxis logo’s op de banden. :-q
Die poedercoatjob is idd niet helemaal geslaagd, maar we hadden 3 dagen voordat hij mee moest naar Finale. Maar er komt een nieuwe vork aan en dan moet hij sowieso een andere kleur. Niettemin dank voor je stem :-q

HdB zijn creatie had qua fiets wat mij betreft mogen winnen (Al had ik de Nicolai op 1 staan) maar Marks foto's waren gewoon te mooi (en de fiets is verre van lelijk :-q) En wederom een stalen winnaar, hoe mooi is dat. Het wordt nog wel eens wat met de Hollandse boswielrenner.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Mark, gefeliciteerd. :bier:
Ik had de gele Moxie op 1 omdat Pieter -van wat ik langs zie komen- z,n fietsjes ook behoorlijk op hun donder geeft.
"This species has amused itself to death"
Burco
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 204
Lid geworden op: vr 29 september 2017, 14:16
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4

Gefeliciteerd Mark met de mooiste fiets en de mooiste foto :-q
Fourteen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 321
Lid geworden op: do 18 maart 2021, 10:39

Gefeliciteerd aan de winnaar!

Dank aan de organisatie. :-q

En zelf, ach... 11Ants gevolgd door een Snowdon en een Project12 :)
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Allemaal winnaars, wat een prachtige verzameling trail tools :-q

Mark gefeliciteerd met de 1e plaats, eeuwige roem voor een waardige opvolger en de BOTY 2021.
Verder is het nu wel duidelijk, mijn inzending voor de BOTY 2022 wordt een stalen hardtail :bier:

En snelle Buffer bedankt voor de organisatie van deze zeer geslaagde editie.

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
bongo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 451
Lid geworden op: ma 30 juli 2012, 10:33

Gefeliciteerd, mannen! :-q ………en kennelijk heb ik er goed kijk op, want 3-uit-3 (alleen 2 en 3 omgedraaid :-{ )
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

bouwpakket schreef: vr 24 december 2021, 21:41 (wederom) heeft de mooiste foto gewonnen
Beetje zure reactie vind je niet? Het is ook gewoon echt een mooie fiets.
suravida schreef: vr 24 december 2021, 23:16
Die poedercoatjob is idd niet helemaal geslaagd, maar we hadden 3 dagen voordat hij mee moest naar Finale. Maar er komt een nieuwe vork aan en dan moet hij sowieso een andere kleur. Niettemin dank voor je stem :-q

HdB zijn creatie had qua fiets wat mij betreft mogen winnen (Al had ik de Nicolai op 1 staan) maar Marks foto's waren gewoon te mooi (en de fiets is verre van lelijk :-q) En wederom een stalen winnaar, hoe mooi is dat. Het wordt nog wel eens wat met de Hollandse boswielrenner.
Je bedoelt de kleurstelling of de poedercoat ansich? Naja kleur is vergankelijk. Ik vind het model echt wel heel gaaf. Ding ziet eruit alsof niks ‘m te gek is.

Waar ik dan benieuwd naar ben is waarom je mijn Nicolai een stem had gegeven. Begrijp me niet verkeerd ik vind het een mooie bike (en rijdt heerlijk) maar gezien de andere inzendingen zijn er mooiere.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Marco79 schreef: za 25 december 2021, 00:58 maar gezien de andere inzendingen zijn er mooiere.
Dat klopt. Om precies te zijn 2 dit jaar :lol:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Klitse schreef: za 25 december 2021, 01:00
Dat klopt. Om precies te zijn 2 dit jaar :lol:
Lekker bijdehand, maat :winkie:. Ik had die van jou ook hoger op de ladder verwacht. Zo ook de Air Max van Jamis. En misschien nog wel een paar.
Dus ja ik ben aangenaam verrast.
“Old, not obsolete”
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Marco79 schreef: za 25 december 2021, 00:58
Waar ik dan benieuwd naar ben is waarom je mijn Nicolai een stem had gegeven. Begrijp me niet verkeerd ik vind het een mooie bike (en rijdt heerlijk) maar gezien de andere inzendingen zijn er mooiere.
Ben ik (duh) niet met je eens. Qua lijnen en details is jouw Nicolai gewoon top. Die rocker maakt me jaloers en de afmontage is net effe wat doordachter dan de gemiddelde fiets. Je foto's zijn een aanfluiting, maar met een professionele fotograaf als deelnemer heb ik dat criterium laten vallen. Hecklers banaan is qua lijnen ook gewoon erg fraai, en na een week erachteraan te hebben gereden verveelde hij nog steeds niet. Maar plastic, en minder fancy CNC werk, dus 2e plek. De Snowdon heeft IRL gewoon prachtig lakwerk, en dat verdiende zeker mijn stem, al is het niet helemaal mijn kleurstelling. Al heeft Tj33rd zijn Kona nog lang in mijn shortlist gestaan met die prachtige kleur. Uiteindelijk heeft die doorgezakte onderbuis hem de das omgedaan.
De lijnen van de Moxies hebben me nog nooit kunnen bekoren, ondanks de prachtige kleur en de foto's van Klitse. Mark's Sour is uiteraard een hele toffe fiets, maar als je de foto's wegdenkt on par met de Nordesten. Cotic en Coal beiden ook tof, maar qua uitstraling net wat minder aansprekend dan de eerder genoemde HT's. Titanium spreekt me blijkbaar toch ook minder aan, al had de 11ants goede kans gemaakt zonder de skinwalls (en er zit daar nog ergens een witte Porcupine trauma denk ik ;-) ) En verder dus een heleboel mooie fietsen die qua overall uistraling en lijnen me gewoon net niet konden bekoren. Mocht Streetracer ooit nog eens gaan mountainbiken dan maakt die Klein misschien wel een kansje. ;-)

En Jamis is gewoon een overwinning door de neus geboord doordat de fotograaf alleen maar tijd had op de natste, meest grijze dag van het jaar, al is zijn fiets ook zó uitgesproken dat het me niet verbaasd dat niet iedereen hem waardeert. Wat ik dan wel weer kan waarderen. ;-)

En de kleurstelling wordt anders van mijn Vertigo, maar wat daar moet ik nog hard over nadenken. Nieuwe werkplaats heeft wel de beschikking over een profi lakstraat, dus wellicht moet ik mijn inner HdB maar eens unleashen.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gesloten