Opnieuw voorstellen - Pronghorn PR-7

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Ceejay71
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 24 februari 2009, 14:02
Mijn mountainbike: Pronghorn PR-7 Carbon

Even opnieuw voorstellen…

Ik schaam me diep, maar heb ondertussen al zo’n 3 jaar niet meer op de fiets gezeten.
Nu enkele kilo’s bijgekomen en nu begint het weer lekker te kriebelen… en moet ook van de kilo’s (zo’n 5) af.
Fiets weer in orde gemaakt (verwijderen van stof, spinnenwebben en spinnen, pompen, smeren, nieuwe voorband, ketting en cassette) en gaan!
Zal wel weer even wennen zijn :-)

Ik zal vooral (weer) rondom Parkstad te vinden zijn, Brunssummerheide, Strijthagen, Landgraaf en omstreken.

My stuff:
Pronghorn PR-7 carbon 27.5.
X0 2x10
Carbon racing wielen en stem
Formula R-1 remmen
Rockshox RS-1/Monarch RT
Continental X-King 2.4/Cross King 2.6

Dat was het wel zo’n beetje.
Wellicht tot ziens op de routes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Until mountainbiking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm. ~Jacquie Phelan~
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16803
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Dat zijn wel bijzondere fietsjes die Pronghorn's :-q
Echt een eigen look, dat mag ik wel.

Vraagje, die remote rechts op je stuur (foto 3) lijkt me nu niet erg ergonomisch te bedienen, zou je die niet naar links zetten? Dan staat de knop beter bereikbaar.
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Ceejay71
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 22
Lid geworden op: di 24 februari 2009, 14:02
Mijn mountainbike: Pronghorn PR-7 Carbon

Dankje, zijn inderdaad nog steeds wel aparte fietsen... ben er eigenlijk nog nooit eentje tegengekomen onderweg :-)

"Vraagje, die remote rechts op je stuur (foto 3) lijkt me nu niet erg ergonomisch te bedienen, zou je die niet naar links zetten? Dan staat de knop beter bereikbaar."
>> nog nooit over nagedacht, weet eigenlijk niet beter, maar ga het zeker even proberen... dank voor de tip!!
Until mountainbiking came along, the bike scene was ruled by a small elite cadre of people who seemed allergic to enthusiasm. ~Jacquie Phelan~
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Wauw , mooi hoor :-q , ik had nog niet de demper zo gezien ", bovenop "de buis , dit zie je niet echt vaak rijden , eigelijk nooit . :-D
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Doet me terugdenken aan 2009 toen ik een 6-daagse rit deed in Oostenrijk. Daar werd een Pronghorn verloot onder de deelnemers. Had toen ook al de demper boven de buis zitten.
Helaas had ik niet het juiste lot maar had die fiets graag gehad.
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29960
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Ja, aparte fiets.
De demper blijft lekker schoon zo.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 826
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Erg mooie fiets, mooi design ook!
Plaats reactie