Pole Machine

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Goede nieuwe aanwinst, heb je hem al "echt" kunnen rijden? Wat ik van Daan begreep is het even puzzelen voor de juiste settings maar wel echt een fijne vork. En bijkomend voordeel, hij staat ook nog eens zeer strak.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

New Afbeelding Day.


:winkie:
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Dutch schreef: ma 30 mei 2022, 08:50 Goede nieuwe aanwinst, heb je hem al "echt" kunnen rijden? Wat ik van Daan begreep is het even puzzelen voor de juiste settings maar wel echt een fijne vork. En bijkomend voordeel, hij staat ook nog eens zeer strak.
Ja dat klopt maar range aan afstellingen is niet heel veel op de Mezzer die zit maar op een minimaal aantal.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Gisteren naar Bad Iburg geweest daar wat trails gereden met de Pole samen met een kameraad.
Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dat is wel een heel kort verslag :o
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Een korter verslag.... dan dit verslag....heb ik nog niet eerder gezien hier op het forum :lol: :lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Mario070 schreef: di 7 juni 2022, 00:08 Een korter verslag.... dan dit verslag....heb ik nog niet eerder gezien hier op het forum :lol: :lol: :wink:
Ja nog echt ook :D :lol: :lol:
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Afgelopen zondag Bartje 200 gereden met de Pole Machine, mooi evenement en top georganiseerd. Route lag er mooi bij wel flink stoffig en hier en daar mulle zandstroken. Begon in de laatste wave omdat ik me laat heb ingeschreven maar heb me prima vermaakt zo'n Enduro bike met 180mm vork en 160mm veerweg achter ging toch wel lekker qua tempo, De Pole was wel veel sneller dan mijn Transition Sentinel toen ik daar Bartje 200 mee reed vorige jaar heb zo'n uurtje eraf weten te snoepen :bier: :-D

Oh en als of 200km nog niet ver genoeg was heb ik nog 45km extra gemaakt gewoon omdat ik thuis vertrok & na de Bartje 200 weer mooi naar huis ging op de fiets 8) , kortom een mooi dagje met 245km in de benen.

Afbeelding
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Gewoon nog ff 45 km er bij doen. :lol: Ik doe het je niet na.
Ook mooi om te zien dat we het in Nederland voor elkaar krijgen om 245km te MOUNTAINbiken en dan nog geen 500hm halen.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16775
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Nondeknetter, wat een afstand :o
Respect. En ook leuk dat je het op een niet zo voor de hand liggende fiets gereden hebt!
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Johanson
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 316
Lid geworden op: ma 7 september 2020, 21:09

Hee jij stond steeds voor me op het eerste single track stuk :bier:
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Knappe prestatie - ik roep al wat langer dat je niet gauw teveel veerweg kunt hebben en jij bewijst het!
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
Dutch
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2292
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 17:01

Respect, wat een afstand.
Marco79
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1468
Lid geworden op: vr 6 juni 2014, 13:21
Mijn mountainbike: Nicolai Saturn 14 ST `21; Custom Orange Clockwork Evo `20; Kona Unit; Monocog 29-er

Wat een afstand… en nu een reet van beton? :-{ :winkie:
“Old, not obsolete”
Trekrules
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 620
Lid geworden op: di 18 september 2012, 23:21

Marco79 schreef: wo 22 juni 2022, 08:50 Wat een afstand… en nu een reet van beton? :-{ :winkie:
Mijn reet is hard genoeg dat rijden in een boxershort normaal is, ik heb nauwelijks pijn aan mijn reet na zo'n afstand.
Downhill is where it’s at,real proper shredding on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Plaats reactie