Veel MTB related links

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Fanman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4554
Lid geworden op: ma 26 september 2005, 00:20
Mijn mountainbike: SC Blur LTc & Salsa El Mariachi
Contacteer:

Of wellicht van de gebruiker zelf? Ik heb namelijk met FireFox geen probleem...
Work... the eight hours between bicycle rides.
ERT7500
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 23:11
Mijn mountainbike: Scott Scale 930 2020
Contacteer:

Oke, ik heb het inderdaad gezien, gebruik zelf normaal geen FireFox, dus was mij nooit eerder opgevallen. Onder Safari en IE is ie namelijk wel goed.

Iemand een idee wat voor aanpassing nodig is om dit ook onder FireFox te goed te krijgen? Zou natuurlijk mooi zijn al sdat ook aangepast kan worden.
Lekker genieten!!!
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Mensen die scripts negeren kan je, vind ik, niet opnemen in de groep problemen.

Zij kiezen ervoor scripttalen niet toe te staan, dus is het ook hun probleem als een site niet goed werkt.

Laat ze maar eens een site vol met AJAX bezoeken. Komen ze snel op hun beslissing terug.

(of ze moeten jouw site "trusten")
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
ERT7500
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 23:11
Mijn mountainbike: Scott Scale 930 2020
Contacteer:

Oke,

Is zeker een terechte opmerking, maar het probleem zou nu toch opgelost moeten zijn. Zo juist werd ook na installati evan FF 3.0 op mijn systeem de teskt foutief weergegeven, maar na een aanpassing ziet dat er nu prima uit. Alles zou nu dan ook moeten werken.....

En JA, dus ook in FireFox !

Succes er mee.
Lekker genieten!!!
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Dat weet je niet van tevoren. Het kan aan de browser liggen maar ook aan de maker. Het probleem zit hem in het volgen van bepaalde standaards. Als een goede site aan bepaalde web-standaards voldoet én de browser deze standaards in acht neemt, zouden de pagina's in elke browser er hetzelfde moeten uitzien. Hier kun je er meer over lezen. Deze organisatie maakt ook programma's die browsers testen. Een bekende test is de Acid-3 test waarbij je browser getest wordt op compatibiliteit met een legio aan standaards.
Bijna geen enkele browser voldoet hieraan. Zie hier het resultaat bij mij:

Explorer 6.0.2900:

Afbeelding

Firefox 3.0.1:

Afbeelding

Hoe het eruit zou moeten zien:

Afbeelding


Firefox 3.0.1 komt er dus veel beter uit dan Explorer 6.0.2900.... Tsja...
When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. And that's my religion.
JAMF
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 208
Lid geworden op: zo 1 juni 2008, 16:19
Mijn mountainbike: GT LTS Carbon

ERT7500 schreef:Oke,

Is zeker een terechte opmerking, maar het probleem zou nu toch opgelost moeten zijn. Zo juist werd ook na installati evan FF 3.0 op mijn systeem de teskt foutief weergegeven, maar na een aanpassing ziet dat er nu prima uit. Alles zou nu dan ook moeten werken.....

En JA, dus ook in FireFox !

Succes er mee.
:-q 8)
Kijk, daar houden we van. Proactief en "klantvriendelijk". :) Klasse service. Als webmaster zal het ook fijn zijn om te weten dat je site met alle browsers functioneert.

@Flying V: Zoals boven al gepost heb, de site ook gecheckt door scripts toe te laten.
Optimisten zien het glas half vol, pessimisten het glas half leeg, engineers zien het glas twee keer zo groot als nodig was.
ERT7500
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 23:11
Mijn mountainbike: Scott Scale 930 2020
Contacteer:

Kijk, dan komt alles toch nog goed. Iemand nog goede links omk bij te plaatsen?

De site werkt nu ook met FF, dus daar zal het niet meer aan liggen.

Ik verwacht begin september te kunnen gaan beginnen met de rest van de invulling van de site. Eerst even verhuizen...... en dan !!!
Lekker genieten!!!
Gebruikersavatar
The Flying V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9492
Lid geworden op: vr 25 april 2003, 19:42
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon CF SL 8.9

Remo schreef:Dat weet je niet van tevoren. Het kan aan de browser liggen maar ook aan de maker. Het probleem zit hem in het volgen van bepaalde standaards. Als een goede site aan bepaalde web-standaards voldoet én de browser deze standaards in acht neemt, zouden de pagina's in elke browser er hetzelfde moeten uitzien.
Als je site het goed doet in FireFox, maar niet in IE, dan maak je de site óók werkend in IE. Een goede site kan je in elke browser goed werkend krijgen. Kijk maar eens naar de pagina van Google. Werkt in alle browsers prima.

Het is algemeen bekend dat FF de W3C standaarden volgt, maar IE deze aan z'n laars lapt. Heb je dus rekening mee te houden. Doe je dat niet, zijn bezoekers zo weer weg en loop je je doel voorbij..
Canyon Grand Canyon CF SL 8.9 | Canyon Grail CF SL 8.0 SL | Strava
jopieklep
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3076
Lid geworden op: di 3 oktober 2006, 19:20
Mijn mountainbike: Panasonic m1500
Contacteer:

Is dit nou een SYS topic of een firefox/IE1.0 tm 8.0/scripts/ajax etc etc discussietopic?? :~
ERT7500
All rounder
All rounder
Berichten: 136
Lid geworden op: di 17 januari 2006, 23:11
Mijn mountainbike: Scott Scale 930 2020
Contacteer:

Daarom de vraag:

WIE HEEFT ER NOG MOOIE LINKS OM TOE TE VOEGEN ?????
Lekker genieten!!!
Plaats reactie