Beone Pearl - redhot-

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

SniperWorks schreef:Laat me raden je hebt van de meeste dingen de fabrieksopgave gebruikt?
Want wat ik zo zie zijn een aantal onderdelen fabrieksopgaven (voor en achter der)

want 125g voor een SLR Kit Carbonio is niet reeël, reken op een x aantal gram meer, ik heb ook een Carbonio gehad, en die woog 159g en dat was geen uitzondering. de carbonio serie was in de regel zwaarder dan de normale SLR, weet niet of dat nu veranderd is, maar de gewichten van Selle Italia moet je met een aantal korreltjes zout nemen, op de normale SLR staat ook nog 135g maar die weegt ook altijd meer, heb op 2 fietsen er 1 zitten en de ene is 145g en de andere 140g.

Een exel sheet met fabrieksopgave geeft een leuke indruk maar kan in totaal enorm verschillen met het werkelijke gewicht, en helaas bijna altijd ten nadele van je echte gewicht.... :-?
Per onderdeel scheelt het toch vaak een paar gram, sommige bedrijven zijn heel accuraat met de gewichten maar vooral dingen als banden kunnen erg verschillen, en veelal word het door de fabrikant lager aangegeven door kleine dingen achterwege te laten (vork wegen met korte stuurbuis etc)
dat snap ik ook, ze zullen het vett enzovoort ook niet meereken.

Ik doe dit zomaar om een beetje een beeld te krijgen, en ik zal hem nog wel eens aan de weegschaal hangen als ik bij de LBS langskom!
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

Gister nog eens een paar nieuwe foto's gemaakt!
met een set racekings 2.0

binnenkort een klots rode boutjes ertegenaan, al het goud is nu verwijderd (behalve in bidongaten, gaan er binnenkort ook af)

Vanavond ook mij Polar CS100 binnengekregen, en even gemonteerd, zal morgen daar foto's van maken. Moet zeggen dat het apparaatje er strak uitziet!

De fiets bevalt nog steeds T.O.P!, verschikkelijk stijf, en remt veert en schakelt als een tiet.
Vandaag nog een beetje met de luchtdruk in banden en vork geexperimenteerd, vorkje staat nu op 3,5bar en bandjes rond de 1,8 ze hebben dan veel meer grip, en rollen nog steeds licht.
Goofman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1765
Lid geworden op: zo 13 april 2003, 20:55

Waar heb je het frame vandaan? Mijn oog is ook op dit frame gevallen namelijk...
Aan m'n fiets zal het niet liggen...
Gebruikersavatar
Reakon
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 524
Lid geworden op: vr 23 januari 2009, 18:46
Mijn mountainbike: Radon ZR race 29'er 8.0
Contacteer:

Goofman schreef:Waar heb je het frame vandaan? Mijn oog is ook op dit frame gevallen namelijk...
CRC heeft het in zijn assortiment zitten, wel +/- 930€
16-04 - Nieuwe blog post: Nieuwe bike, nieuwe ervaringen: Radon ZR Race 8.0 29'er

Gezocht: 1 malig bikeverlichting lenen, wie kan mij helpen?

4418km by bike. Canada to Mexico. Alone.
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

Reakon schreef:
Goofman schreef:Waar heb je het frame vandaan? Mijn oog is ook op dit frame gevallen namelijk...
CRC heeft het in zijn assortiment zitten, wel +/- 930€

Klopt, de prijs ligt rond de 950 euro.

Ik heb hem van mijn LBS af, hun team rijdt met Beone, dus hij heeft alle frames in zijn winkel staan.
AntiX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 januari 2009, 20:54
Mijn mountainbike: Bulls bushmaster 1 disc
Contacteer:

Mooie fiets zal wel x een rond zien fietsen in regio goes oiii ze mogen hier wel ook is een leuke parcour maken :)
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

tja, de AKF is nu wel een grote ravage... nauwelijks meer bereidtbaar, en ik had gelijk al een lekker band...

Maarja, beetje de dijken op, wemeldingse crosparcours, poelbos enz...
AntiX
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 13
Lid geworden op: za 24 januari 2009, 20:54
Mijn mountainbike: Bulls bushmaster 1 disc
Contacteer:

Ja was ik vorige x langs geweest Akf Gedoe er zou 1 bij mij achter komen maar :P komt nog steeds niks van jah en de Poelbos Daar denk ik weer aan andere dingen aan hahaha :P nog niet geweest ik zie wel ;) anders ga ik wel naar hoogerheide :) heb toch een auto dus als ik wil pleur ik me fiets achterin of op de fietsen drager ;) altijd makkelijk
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

Nieuwe wielen gesponsord gekregen van Fietssportief, de American Classics! Super wieltjes, lekker licht en verbazinwekkend stijf. (stijver dan mijn vorige set)

Verder nog een Polar CS100 erop en wat rode boutjes er tegenaan gegooid.
storm-biker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2750
Lid geworden op: do 25 oktober 2007, 17:01
Mijn mountainbike: Storm Kohilo / Storm Nanotech CX / Storm Samoen

Die wielen lijken wel gemaakt voor je fiets!
Born to ride a Storm.
matt
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1288
Lid geworden op: za 29 september 2007, 20:42

Even een updatje.

Heb nu Racekings 2,2 worldcups. Vond de 2,0 te smal, gleed er veel te veel mee.
Zitten nu ook latex binnenbanden in.

Komende updates van sponsor:
-KMC gold chain
-SRAM Red Spider
-complete XTR blades up front

Wordt mooi ;)
Biker2150
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 222
Lid geworden op: wo 6 mei 2009, 19:54
Mijn mountainbike: Sensa Catena 27V Special 2009

:-q
Helom
All rounder
All rounder
Berichten: 73
Lid geworden op: vr 7 november 2008, 15:20
Mijn mountainbike: Trek 8500
Contacteer:

Biker-Sander schreef:Zo dat is een nice bakkie geworden.

Wanneer is deze te zien? Berlicum?

Sander
Berlicum daar fiets ik elke avond ong 1 a 2 uur!

maar mooie fiets ziet er echt puik uit
jos82
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 162
Lid geworden op: zo 5 april 2009, 15:21
Mijn mountainbike: Scott Spark RC 2012

Mooie bak hoor. 8)

Wielen zijn super he. Staan ook mooi bij de fiets. Ik denk voor het geld ( ondanks dat jij ze gesponsord krijgt ) je niet beter kan krijgen.
AMsebas
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 320
Lid geworden op: vr 30 november 2007, 19:43
Mijn mountainbike: heeft geen binnenbandjes meer
Contacteer:

XTR bladen :~ zijn deze niet dikker ivm de XTR crank vorm?

Grtz sebas
Plaats reactie