Nieuwe fiets

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Zondermorren
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 33
Lid geworden op: vr 16 februari 2007, 19:27
Mijn mountainbike: Merida eigen uitvoering

Hallo, voor de aardigheid even mijn nieuwe fiets voorstellen. Had een snelle boscrosser nodig voor de langgerekte bospaden op de Utrechtse Heuvelrug. Geen vering want het gaat voornamelijk rechtdoor en de zandgrond hier dempt van zichzelf al. De fiets is van marktplaats, een oude Merida Hawai met 28 inch wielen waarvan ik het frame zag zitten. Naar de poedercoater gebracht en opnieuw opgebouwd met spullen van Marktplaats, dit forum en online winkels (vooral Bikecomponents). Remmen en shifters van Deore, Shimano UN54 trapas (vierkant!), Truvativ stalen crankset, Rigida Sputnik velgen, verstevigde spaken, Novatec industriegelagerde naven, en Schwalbe Smart Sam banden 42 breed. Een experiment, maar het rijdt bijzonder goed. De zadelpen is nog origineel, maar wordt op termijn vervangen door een Canecreek Thudbuster.
Jos, Zeist

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Zondermorren op vr 19 november 2010, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
streetracer
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1444
Lid geworden op: wo 17 november 2010, 18:59
Mijn mountainbike: Uitgeest

Aparte bike meer een hybride denk ik zo.
Maar zeker fraai om te zien.
Plaats reactie