Gary Fisher Ferrous update April 2021

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Heckler40 schreef: di 6 april 2021, 16:45

Maar wat is er nou met dat scheurtje gebeurd?
Lekker gebleven zoals het was, komt hier en daar wat roestwater uit, maar dat poets je wel weer weg;)

Moet 'm altijd nog eens wegbrengen naar de soldeermijnheer.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Gebruikersavatar
Singletrack Sundays
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1163
Lid geworden op: za 4 januari 2020, 18:41
Mijn mountainbike: OV fiets

Blijft een mooi frame! En eigenlijk ziet hij er nog best up to date uit.

Wat is er eigenlijk met wicked gebeurd? sinds hij de politiek is in gegaan is hij ook van het forum verdwenen.
Have fun!
Rinse.
Heckler40
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2455
Lid geworden op: wo 22 juni 2005, 11:48

Globe schreef: di 6 april 2021, 18:08 Moet 'm altijd nog eens wegbrengen naar de soldeermijnheer.
Michiel (Suravida op het forum) van Project12 is wel handig met soldeer
Punt is wel dat je daarna ook een verfmijnheer nodig hebt

Enjoy!!
"Just remember, once you're over the hill you pick up speed"
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Daartussen zit nog de “verfijnmijnheer” lol:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

Misschien verdient ze dat wel inderdaad, helemaal kaal maken, laten solderen en fris in de lak zetten. Decals en spuitwerk heb ik wel een mijnheer voor. Dan kan ze over een jaar of 2 naar zoonlief die dan waarschijnlijk prima er op past.
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29834
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Als je haar niet laat solderen, dan zou het naruurlijk je verdiende loon zijn als je ooit door dat scheurtje genadeloos de globe kust. :tong
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Globe
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1735
Lid geworden op: do 30 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Krampus. What Else? Well, A Karate Monkey SS and a Gary Fisher Ferrous Scrap Edition

ThaSingleTrackMastah schreef: zo 11 april 2021, 23:53 Als je haar niet laat solderen, dan zou het naruurlijk je verdiende loon zijn als je ooit door dat scheurtje genadeloos de globe kust. :tong
:D :D :D
Ride & Smile.

- No ladies. This ain't green nailpolish on my bike. And will you please stop throwing panties at me? -
Plaats reactie