Specialized Camber 29 Comp (Airtime p4)

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
zenegroen
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 1 maart 2011, 15:23

Jammer van de flats ondanks ze prachtig zijn!
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

Nieuw Saint pedalen bevallen uitstekend! Ben bij dat ik met flats rijd Zenegroen, ik heb vroeger met spd's gereden maar voor mijn stijl van rijden zijn deze veel te gevaarlijk. I.c.m de 5-ten schoenen heb ik bakken grip en schiet echt niet van mijn pedaal af zonder dat het nodig is :wink: .

Weer een leuke drop ontdekt op parkstad route 2. Wanneer je goed oplet zie je daar de leukste uitdagingen verschijnen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

doppert schreef:Om dan nog maar een plaatje van buitenland te posten. Vorige maand naar de Flowtrail in Stromberg (D) geweest. :-q
Afbeelding
Is dat een beetje de moeite waard en waarmee kun je het vergelijken (in de Filthy-Winterberg-... schaal)?

Voor de rest lijkt de fiets inderdaad gebruikt te worden waarvoor hij bedoeld is, zoals RayB en aurelius ook al constateerden.
Laatst gewijzigd door cheeta op zo 18 mei 2014, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

cheeta schreef:Is dat een beetje de moeite waard en waarmee kun je het vergelijken (in de Filthy-Winterberg-... schaal)?
Stromberg heeft 3 opties, je hebt er een gewone XC route van 10km die wel technisch is voor wat ik er van gezien heb. Ikzelf heb deze route maar gereden tot dat ik aan de Flowtrail (wildhog trail) kwam, wat voor mij de reden was om naar Stromberg te gaan. De flowtrail is een afdaling van 2.5km lang en kun je beste vergelijken met Filthytrails maar dan zonder roadgaps van 6 meter ;). Deze flowtrail is onderverdeeld in 4 secties achterelkaar (niet zoals bij FT naast elkaar) die eigenlijk alle 4 wel leuk zijn. Denk aan sprongen, kleine gaps, drops, pumptracks, kombochten en wallrides. Verdeeld in 3 moeilijkheidsgraden (Rood Blauw en Zwart) Je vervolgt eigenlijk dezelfde afdaling met bij verschillende onderdelen de keuze tussen 3 elementen met de eerdergenoemde moeilijkheidsgraad. Dan heb je nog de no Jokes trail met wat serieuzere sprongen en gaps. We hadden geen tijd meer om deze ook te checken dus helaas kan ik daar weinig zinnigs over kwijt.

Het is een project wat geloof ik door vrijwilligers in stand gebracht is en je betaalt er dan ook geen entree oid. Maar verwacht ook geen worstenkraampjes langs de route. In stromberg zelf zou je wel een hapje kunnen eten maar wij hadden gewoon een gevulde rugtas met broodjes etc. bij ons. Verder betekent met een bigsmile naar beneden dat je ook weer omhoog moet en een lift of shuttledienst is er niet aanwezig.

http://www.flowtrail-stromberg.de/" onclick="window.open(this.href);return false; Dit is de website van de organisatie.

http://www.youtube.com/watch?v=_1CsVYgZXOQ" onclick="window.open(this.href);return false; Filmpje van de No Jokes trail

https://www.youtube.com/watch?v=dOzBFvNN_7A" onclick="window.open(this.href);return false; Pov filmpje van de wildhog trail. Maar door de pov vind ik het er minder spectaculair uitzien als in reallife.

Oja check wanneer je wilt gaan of de baan open is door op de website rechts naar het stoplicht te kijken. Wanneer de track te nat is houden ze deze voor het behoud ervan gesloten.
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Website (inclusief stoplicht) en wat filmpjes had ik al gevonden, alleen vertekenen de meeste filmpjes (wat je zelf bij eentje ook al aangeeft) en zijn eigen websites wat gekleurd. Worstenkraampje interesseert me geen *******, Champles, Filthy e.d. moet je ook lopen, ... maar eens kijken of het met wat anders in die richting te combineren is. Klinkt wel goed...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
doppert
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 617
Lid geworden op: wo 25 juni 2003, 00:15
Mijn mountainbike: Camber 29 comp '12

Vandaag op Filthy Trails geweest. Daar hebben ze aan sommige Jumps en gaps verbeteringen aangebracht.
Zo zag ik vandaag dat er bij de 4 en 5 meter gaps tafels waren gemaakt, zodat de landing niet zo desastreus zou zijn mocht je tekort komen.

Afbeelding

Jump gecleard.

Afbeelding
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5595
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Doet deze fiets het nog of is ie weg?
Plaats reactie