Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
TaurineR
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 400
Lid geworden op: zo 8 maart 2009, 00:46
Mijn mountainbike: C. FSi

Zit ik maar op de PC te pieren naar de streaming, blijkt dat telenet de wedstrijden gewoon uitzend op TV.
Sanne Cant heeft ferm moeten werken voor heer 3e plaats.
Van Der Poel is outstanding!
Ik denk dat de MTB deelnames van deze zomer, zijn wedstrijdniveau sterk omhooggetild heeft!
gaisdergerman
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 613
Lid geworden op: ma 4 augustus 2008, 13:46
Mijn mountainbike: Stevens manic

Vorig jaar heeft vdp gewoon heel zijn voorbereiding gemist door zijn knieblessure. Dit jaar is hij in orde en zijn techniek is gewoon beter dan de rest. Hopelijk neemt hij niet teveel hooi op zijn vork zodat hij in ieder geval het wk wint.
Ride like a maniac on a manic!
marcofocus
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 1 juli 2017, 23:12

Quinten hermans een revelatie, dan volg je het cyclocrossen nog niet zo heel lang zeker! Quinten staat al sinds de nieuwelingen aan de Belgische top in zowel het cyclocrossen als het MTB-en, en al evenveel jaren in de top-tien in de Europese als Wereldtop. Maar zoals het er nu naar uit ziet wordt het een saaie winter, hopelijk wordt Thieuke deze winter de Schurter van de zomer.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

marcofocus schreef:Quinten hermans een revelatie, dan volg je het cyclocrossen nog niet zo heel lang zeker!
Ik volg het veldrijden nog niet zo lang ( pas van af de periode dat Eric DeVlaeminck zijn regenboogtruien aaneen reeg) Goed lezen: Ik vond Q.Hermans de revelatie in deze 1e WB-wedstrijd.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Zondag weer veldrijden te volgen via livestream van UCI dames om 21:00 en heren om 22:30.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef:Zondag weer veldrijden te volgen via livestream van UCI dames om 21:00 en heren om 22:30.
Ook te zien middels NOS.nl.
Dan zaterdag 30 sep. de Soudal Classic in Neerpelt.
En voor de dag erna nu al uitkijken naar de eerste Superprestige in Gieten met een topbezetting.
Bij de dames zelfs Annemiek van Vleuten aan het vertrek zo vertelde de organisatie me.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

C2 wedstrijd in Iowa (waar niet alle toppers aan mee deden) gewonnen door MvdP. Van Aert deed niet mee. Toon Aerts kon lang mee maar moest uiteindelijk lossen.

Mooi dat er zo veel toppers mee doen in Gieten, ben er live bij.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

.... staat geen maat op VDP aan het begin van dit veldrit seizoen .... :o
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Mrcrown
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: di 6 juni 2017, 19:41
Mijn mountainbike: Cube Attention SL "2017"

Ik kijk meestal geen veldrijden maar op Dumpert kwam ik t volgende filmpje tegen. Heerlijk deze mindset.
http://www.dumpert.nl/mediabase/7249859 ... etjes.html
Don't look back, something might be gaining on you!
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Het is nu al saai.... nog een heel seizoen te gaan.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ben Van der Poel fan ,maar idd wordt zo niet heel spannend seizoen. Dit waren wel parcoursen die Mathieu lagen, dus zal wel iets anders worden als de door de blub moeten. Hoop dat het zondag in Gieten weer als vorig jaar gaat , dat was geweldige wedstrijd. Jammer dat Sophie de Boer gister niet derde positie beet kon houden, als ik eerlijk ben oogt ze lang zo sterk niet als vorig jaar. Seizoen is nog maar net begonnen dus kan nog veel gebeuren.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

Dat is zeker waar, ik wacht op de modder en de Europese circuits die toch ook wel wat technischer ogen en waar men iets meer van de fiets moet.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5497
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Peter243 schreef:Dat is zeker waar, ik wacht op de modder en de Europese circuits die toch ook wel wat technischer ogen en waar men iets meer van de fiets moet.
Hoe technischer hoe meer voordeel voor VDP, Waterloo was echt best een lastig rondje.
Alleen een saaie omloop door dikke prut en met lange loop stroken is voordelig voor van Aert en consorten
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Was weer genieten gisteren in Gieten. Door de regen van zaterdag lag de omloop er gedeeltelijk vettig bij. De zandstroken waren daardoor i.t.t. voorgaande jaren wel gemakkelijk te fietsen. Geweldige organisatie daar in het voor mij hoge noorden van NL maar jaarlijks de trip meer dan waard.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Zumpelvelder
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1927
Lid geworden op: di 16 oktober 2007, 22:58
Mijn mountainbike: Stumpjumper 29"
Contacteer:

Al ligt Mathieu een ronde voor dan vind ik het nog niet saai... :lol:
Een uurtje veldrijden blijft geweldig om te zien, alleen jammer dat er dit jaar beduidend minder live te zien zal zijn op de Belg. Hopelijk dit jaar wel zelf ter plaatse aanwezig als toeschouwer tijdens het WK.
Plaats reactie