Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef: vr 5 oktober 2018, 23:37 Via cyclocrosss.com zouden vanaf nu alle wedstrijden van alle klassementen te zien moeten zijn. Maar zoals altijd geldt, eerst zien dan geloven. Volgende week alweer de super prestige in Gieten. Helaas door een blessure momenteel niet in staat om te crossen.

Dacht dat Toon Aerts voor beide crossen past. Ben benieuwd hoe de verhoudingen zijn.
Toon Aerts inderdaad voor beide crossen forfait. Organisaties zullen waarschijnlijk niet aan zijn startgeldprijs willen vodoen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

De wedstrijden terugkijken via de link die ik had geplaatst werkt dus niet.
Proxy werkt niet, je moet inloggen met Facebook, wtf?

Geo restricted voor alles behalve NL, Belgie, VS en Canada, wat is dat voor onzin, dat is gewoon alles?!
Iemand die mij het een en ander uit kan leggen wat betreft geo-restricties, waarom instanties dat doen?

Het lijkt mij namelijk, hoe meer kijkers, hoe beter, hoe meer inkomsten, hoe beter ook voor de populariteit van de sport :~
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Ja, snap het ook niet , was ook te mooi om waar te zijn. Wedstrijden van vandaag kun je wel kijken via vtm.be en anders via procyclinglive.com.
Hoop niet dat we een herhaling van vorig jaar krijgen waarbij niemand antwoord heeft op de versnellingen die Mathieu van der Poel plaatst. Gister meteen de eerste wedstrijd gewonnen, lijkt gewoon door te gaan waar hij vorig jaar is gestopt.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Rayb81 schreef: zo 7 oktober 2018, 01:07 De wedstrijden terugkijken via de link die ik had geplaatst werkt dus niet.
Proxy werkt niet, je moet inloggen met Facebook, wtf?

Geo restricted voor alles behalve NL, Belgie, VS en Canada, wat is dat voor onzin, dat is gewoon alles?!
Iemand die mij het een en ander uit kan leggen wat betreft geo-restricties, waarom instanties dat doen?

Het lijkt mij namelijk, hoe meer kijkers, hoe beter, hoe meer inkomsten, hoe beter ook voor de populariteit van de sport :~
Maakt mij niet uit. Terugkijken doe ik nooit. Ik kijk altijd rechtstreeks.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Heb de vrouwen wedstrijd van gister gemist, die zou ik nog wel terug willen kijken, kan hem nergens vinden. Wedstrijd van vandaag bij de vrouwen was weer eens leuker dan bij de mannen. Bij de mannen bleef het wel langer gesloten dan gister maar liep wel weer hetzelfde af.
Ik ben fan van Mathieu maar als het weer hele seizoen zo gaat vind ik er niet veel aan , hopelijk kan Toon Aerts meer tegenstand geven.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Via de app van VTM, en waarschijnlijk ook de site van Vtm, kun je de wedstrijd gratis en in zijn geheel terugkijken, inclusief alle interviews en nabeschouwing.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5568
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ja, de website van VTM werkt ook om terug te kijken.
Jammergenoeg zendt VTM niet alle wedstrijden uit.

En live kijken kan ik vaak niet door werk of zelf fietsen.
En 's avonds terugkijken vind ik relaxter :wink:
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef: zo 7 oktober 2018, 18:02 Heb de vrouwen wedstrijd van gister gemist, die zou ik nog wel terug willen kijken, kan hem nergens vinden. Wedstrijd van vandaag bij de vrouwen was weer eens leuker dan bij de mannen. Bij de mannen bleef het wel langer gesloten dan gister maar liep wel weer hetzelfde af.
Ik ben fan van Mathieu maar als het weer hele seizoen zo gaat vind ik er niet veel aan , hopelijk kan Toon Aerts meer tegenstand geven.
Op de site van VTM ( ik heb daar wel een paar jaar geleden een account voor a spreken) kan ik tot 13 oct. de gehele reportage terugkijken.
Ik heb zaterdag de vrouwenwedstrijd ook niet gezien maar ga die niet terug kijken want ik vind de vrouwenwedstrijden meestal juist niet aantrekkelijk. Het niveau is zo veel lager. Wel veel meer verschillende nationaliteiten in de toptien maaar dat vind ik geen enkele meerwaarde. Bij wijze van spreke liever een spectaculaire koers met 10 Belgen in de toptien dan zo'n minder spectaculaire wedstrijd die een internationalere uitslag heeft.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Inderdaad via VTM site wedstrijd "herbekeken" . Zondag live de wedstrijd kijken in Gieten 8)
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef: vr 12 oktober 2018, 19:40 Mooi stukje over Sven Nijs : https://www.vrt.be/vrtnu/a-z/belga-spor ... port-s8a2/
Ik krijg hier de mededeling : Alleen te herbekijken in Begië. :~
Morgen proberen om bijtijds in Gieten te zijn want kwam op de deelnemerslijst Thibau Nys tegen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Gebruikersavatar
deefdeef
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1392
Lid geworden op: za 22 juni 2013, 11:43
Mijn mountainbike: Specialized Epic FSR comp 2017
Contacteer:

Op mijn mobiel speelt ie ook niet af, maar op de laptop start het filmpje gewoon.

Nu snel verder kijken op VTM naar de mannen.
Ik wil niks! Helemaal niks! -Heideroosjes-
Epic comp FSR 2017
Crave expert 2014
Strava
lid van TWC Ons Verzet, Schaijk
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Die enkel van Mathieu van der Poel zag er wel heel slecht uit. Zou me verbazen als we hem morgen in Gieten gaan zie.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Peter243
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1071
Lid geworden op: vr 15 juni 2012, 22:20

"Dokter ter plekke dacht aan breuk, ziekenhuis denkt aan verstuiking"
"De wedstrijddokter was nogal pessimistisch", zei teammanager Philip Roodhooft. "Die vreesde voor een enkelbreuk. Maar in het ziekenhuis denken ze aan een verrekking of verstuiking. Maar het is allemaal nog een beetje onder voorbehoud."

"Ze hebben foto's proberen te nemen, maar met zo'n gezwollen enkel is dat niet eenvoudig. Hopelijk valt het mee. We wachten de diagnose af: het verschil tussen een breuk en een verstuiking is heel groot."

"Mathieu had ambities voor dit weekend. Het zal natuurlijk heel moeilijk worden om morgen aan de start te komen in Gieten. Maar hij zal er moeten mee omgaan. Mathieu zal moeten revalideren en terugkeren. De cross is voor ons een beetje onthoofd."

Bron: Sporza.be
christmtb
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1007
Lid geworden op: vr 24 maart 2006, 13:28

Toen VDP ging neerliggen zag je hem "gebroken" zeggen. Hopelijk is het enkel verstuikt. Zag er pijnlijk uit.
Christonabike!!
Plaats reactie