Veldrijden op Televisie

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
de lachende derde
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 763
Lid geworden op: ma 30 april 2012, 13:40
Mijn mountainbike: SC Nomad V4

http://cyclocosm.tumblr.com/post/105119 ... r-than-you" onclick="window.open(this.href);return false;

Wil ik die Betty wel eens zien doen op een van die veredelde racefietsen..
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Vanmiddag veldrijden op Sporza om 15:00 wedstrijd in Essen, morgen ook om 15:00 dan wereldbeker in Namen.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef:Vanmiddag veldrijden op Sporza om 15:00 wedstrijd in Essen, morgen ook om 15:00 dan wereldbeker in Namen.
De start was/is telkenmale om 15.00 uur maar de uitzending begint zeker een kwartier eerder.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Was vanmiddag niet echt spannende wedstrijd, ben bang dat Wout van Aert dit seizoen gaat overheersen. Lars van der Haar had een kopstart maar viel snel terug. Ondanks dat ik geen Nijs fan ben vind ik het jammer dat het slecht met hem gaat. Naar het schijnt gaat hij dit jaar geen wedstrijden meer rijden.

Morgen hopelijk meer succes voor de Nederlanders.
drpaul
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 823
Lid geworden op: wo 28 augustus 2013, 19:36
Mijn mountainbike: YT Jeffsy AL Base 29; Propain Spindrift AL

Nijs neemt rust voor een onbepaalde tijd. Doel is nu de 2 kampioenschappen. Hoop het, en gun het hem, dat hij nog 1x flink uit kan halen. Nijs is 1 der beste aller tijden, alleen ben bang dat het 1 seizoen te lang gaat worden....
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

drpaul schreef:Nijs neemt rust voor een onbepaalde tijd. Doel is nu de 2 kampioenschappen. Hoop het, en gun het hem, dat hij nog 1x flink uit kan halen. Nijs is 1 der beste aller tijden, alleen ben bang dat het 1 seizoen te lang gaat worden....
De spelling van zijn naam is Nys ; die van de moeder van zijn zoon Thibau is Nijs.

Overigens ook de dames WB is zo dadelijk rechtstreeks te zien : http://nos.nl/artikel/2010074-wereldbek ... os-nl.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Vandaag de wedstrijden gemist omdat ik zelf aan het wedstrijd rijden was. Heb niks tegen Nys maar als hij steeds wint is er weinig aan. Nu zit er iets meer variatie in. Ben ook bang dat Nys het dit seizoen niet meer gaat redden. Iemand idee waar ik de elite wedstrijd van vandaag kan vinden? UCI channel staat hij nog niet op.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef:Vandaag de wedstrijden gemist omdat ik zelf aan het wedstrijd rijden was. Heb niks tegen Nys maar als hij steeds wint is er weinig aan. Nu zit er iets meer variatie in. Ben ook bang dat Nys het dit seizoen niet meer gaat redden. Iemand idee waar ik de elite wedstrijd van vandaag kan vinden? UCI channel staat hij nog niet op.
Het enige wat ik kan vinden zijn wat samenvattingen:
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/sp ... /1.2188963" onclick="window.open(this.href);return false;
http://sporza.be/cm/sporza/videozone/pr ... nd/2.36887" onclick="window.open(this.href);return false;
http://nos.nl/artikel/2010113-kevin-pau ... namen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Bedankt voor het zoeken, inmiddels staan ze online op ucichannel. Net de dames gekeken, jammer dat Marianne de koppositie niet beet kon houden. Nu de elite kijken.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Speedfreak98 schreef:Bedankt voor het zoeken, inmiddels staan ze online op ucichannel. Net de dames gekeken, jammer dat Marianne de koppositie niet beet kon houden. Nu de elite kijken.
Vooral een straffe laatste ronde van Sanne Cant.
Dat zoeken was geen probleem want de sporza site bekijk ik bijna dagelijks dus kwam deze automatisch tegen.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

Morgenmiddag 14.40 u Sporza op ÉÉN de WB in Zolder.
Zou mooi zijn als Kevin Pauwels na afloop de eindzege definitief binnen heeft.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
mtbfool
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1399
Lid geworden op: zo 18 maart 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Superior XC 829 en Corratec TZ 100 mm fully 650B
Contacteer:

Yup , ik ga het live mee maken en probeer Kevin ook nog voor de camera te krijgen voor een interview , zal een mooie strijd worden ook bij de vrouwen met Vos en Nash die acte de presence geven.
offroadbiking.eu is on a roadtrip

Mtbfool
260 KM vaste route rondom helmond is dat genoeg????
Corratec TZ 650B fully op alle fronten beter dan me oude fully.
Superior XC 829 custom als streetrace bike en race bike.
jvandijk1962@gmail.com
https://www.offroadbikers.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Gelukkig geen zege voor Pauwels :evil: maar een klinkende zege voor van der Haar, geweldig wat een overmacht. Moeten onze landgenoot natuurlijk steunen. Ook spannende zege voor Marianne Vos die het wat spannender maakte dan Lars.
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Iemand bekend met een livestream voor vandaag; Versluys Cyclo-Cross - Bredene ?
Speedfreak98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1258
Lid geworden op: ma 27 juli 2009, 17:15
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M10 2021

Nog beelden gevonden? Wil ook graag nog deze wedstrijd kijken. Morgen Diegem waarbij Nys ook weer van de partij zal zijn.
Plaats reactie