Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

mauke schreef:Maar max als 2e in het team, dat gaat niet werken denk ik
Dat is haast wel zeker, dat Max zich niet als tweede rijder laat behandelen....maar goed ook :-D tenslotte racen zit in zijn genen, van vader natuurlijk, maar ook van moeder.... :lol: :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
paulus1981
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2016
Lid geworden op: za 29 augustus 2009, 23:12
Mijn mountainbike: Banshee Titan & Paradox

MadMax12 schreef:Raikonen is 39 en stond dit zijn seizoen al 9x op het podium, dus hoezo zijn Hamilton en Vettel dan af??
Raikonen is wel vrij duidelijk 2e rijder in het team :D
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

En dat (zeker) de genoemde rijders blijven staat ook wel vast :-D ....maar vooral niet vergeten, er is Schumacher junior onderweg, Mick :-D waarvan nu al wordt beweerd dat hij (let wel) klassen hoger is dan onze Max :( (die naar mijn mening erg goed rijd) dus laat staan voor zo een beetje de hele nieuwe aanwas....die dan zeker kansloos zijn :( als ik dit bericht moet geloven....wat ik natuurlijk niet doe :lol: :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5570
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Mario070 schreef:
mauke schreef:Maar max als 2e in het team, dat gaat niet werken denk ik
Dat is haast wel zeker, dat Max zich niet als tweede rijder laat behandelen....maar goed ook :-D tenslotte racen zit in zijn genen, van vader natuurlijk, maar ook van moeder.... :lol: :-D :-q

Met 2e rijder bedoel ik dus niet als in rangorde. :bier:
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Mario070 schreef:En dat (zeker) de genoemde rijders blijven staat ook wel vast :-D ....maar vooral niet vergeten, er is Schumacher junior onderweg, Mick :-D waarvan nu al wordt beweerd dat hij (let wel) klassen hoger is dan onze Max :( (die naar mijn mening erg goed rijd) dus laat staan voor zo een beetje de hele nieuwe aanwas....die dan zeker kansloos zijn :( als ik dit bericht moet geloven....wat ik natuurlijk niet doe :lol: :-D :wink:
Sorry, maar Mick wordt al naar de DTM doorgeschoven omdat hij het talent niet heeft om nog kampioen in formule-wagens te worden... .

In de F3 en F2 rijden momenteel geen talenten van de orde van Verstappen, Ocon of Leclerc rond... . Aan de andere kant, Gasly was nu ook geen superster in de lagere klassen en kan wel zeer behoorlijk met een F1 overweg, dus wie weet?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Altijd de kleine lettertjes lezen....kan soms erg belangrijk zijn.... :-D :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef:
Mario070 schreef:En dat (zeker) de genoemde rijders blijven staat ook wel vast :-D ....maar vooral niet vergeten, er is Schumacher junior onderweg, Mick :-D waarvan nu al wordt beweerd dat hij (let wel) klassen hoger is dan onze Max :( (die naar mijn mening erg goed rijd) dus laat staan voor zo een beetje de hele nieuwe aanwas....die dan zeker kansloos zijn :( als ik dit bericht moet geloven....wat ik natuurlijk niet doe :lol: :-D :wink:
Sorry, maar Mick wordt al naar de DTM doorgeschoven omdat hij het talent niet heeft om nog kampioen in formule-wagens te worden... .

In de F3 en F2 rijden momenteel geen talenten van de orde van Verstappen, Ocon of Leclerc rond... . Aan de andere kant, Gasly was nu ook geen superster in de lagere klassen en kan wel zeer behoorlijk met een F1 overweg, dus wie weet?

Ach Mick wint wel 5 wedstrijden van de laatste 9... En al 3 achter elkaar die jongen staat nu nog 3 punten achter op ticktum... Die kan zomaar nog de F3 gaan winnen om door te stromen naar de F2 volgend jaar... Behoorlijk spannend daar!
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ik had het even niet gevolgd en jongeheer Schumacher heeft opeens het gaspedaal gevonden... . Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Lars TB schreef:Ik had het even niet gevolgd en jongeheer Schumacher heeft opeens het gaspedaal gevonden... . Ik ben benieuwd hoe ver hij gaat komen.

Ja serieus hoor.. Die lijkt echt op stoom te zijn laatste wedstrijden.. Ik vind dat we ook niet zo naar de achternaam moeten kijken.
Maar goed hij doet het erg goed en ticktum moet nog oppassen anders wordt ie geen kampioen,is daar spannender als in de F1 op het moment met niet nog heel veel wedstrijden te gaan dus wel leuk om te volgen op het moment
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Leuk er gaan nu al geruchten dat Torro Rosso misschien Mick Schumacher in de torro rosso wilt hebben in 2019... Ben benieuwd!!
PaganiProductions

Jammer dat f1 zo'n saaie sport is om naar te kijken tegenwoordig.
Tsjibiti
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2816
Lid geworden op: ma 19 november 2007, 21:51

PaganiProductions schreef:Jammer dat f1 zo'n saaie sport is om naar te kijken tegenwoordig.
Klopt , ik kijk meestal alleen naar de eerste paar ronden want dan is de kans op een flinke crash het grootst. De slaapverwekkende "optocht" daarna laat ik aan me voorbij gaan.
Solo fare un giro in bel tempo e a bassa velocità.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Tsjibiti schreef:
PaganiProductions schreef:Jammer dat f1 zo'n saaie sport is om naar te kijken tegenwoordig.
Klopt , ik kijk meestal alleen naar de eerste paar ronden want dan is de kans op een flinke crash het grootst. De slaapverwekkende "optocht" daarna laat ik aan me voorbij gaan.
Het is bijna net zo erg als bij veldrijden...
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

:lol:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie