Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

Als je Toto op RTL hoorde, is Bottas daarvoor al exit...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

cheeta schreef: ma 5 augustus 2019, 21:49 Als je Toto op RTL hoorde, is Bottas daarvoor al exit...
Tja, dan zal Ocon wel gaan rijden he.. die zullen ze dan wel meteen een tijdje vastleggen.
Waar woke is, is vuur
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Dat betwijfel ik, ik denk dat ze zeker de optie willen houden om Max vast te leggen.

Edit: Volgens mij hebben ze Ocon trouwens al een tijdje vast gelegd. Vandaar dat hij nergens anders kan rijden.
EmPeHa
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 1 oktober 2017, 21:29
Mijn mountainbike: TREK Xcaliber 9 (2018), Bianchi Tycoon XL5000 Aluminium (2001)

Ocon en Wolf dachten vorig jaar in de zomer een deal met Renault te hebben voor dit seizoen. Toen bleek Ricciardo naar Renault te willen en ging dat niet door.
In mijn ogen is Ocon een overschatte coureur, dus lekker laten gaan.
Als ander team Ocon inzetten, terwijl hij verbonden blijft aan Mercedes lijkt mij niet interessant voor die teams.
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

japie carbon schreef: di 6 augustus 2019, 09:15 Dat betwijfel ik, ik denk dat ze zeker de optie willen houden om Max vast te leggen.

Edit: Volgens mij hebben ze Ocon trouwens al een tijdje vast gelegd. Vandaar dat hij nergens anders kan rijden.
De geruchtenmolen was dat hij naar Renault zou kunnen... Mercedes zegt dat ze het contract van Max sowieso respecteren, hij gaat voorlopig Bottas niet vervangen. Max zou gek zijn ook, dominantie van Mercedes zal niet voor eeuwig zijn.
Waar woke is, is vuur
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Makkelijk schreef: di 6 augustus 2019, 12:25
japie carbon schreef: di 6 augustus 2019, 09:15 Dat betwijfel ik, ik denk dat ze zeker de optie willen houden om Max vast te leggen.

Edit: Volgens mij hebben ze Ocon trouwens al een tijdje vast gelegd. Vandaar dat hij nergens anders kan rijden.
De geruchtenmolen was dat hij naar Renault zou kunnen... Mercedes zegt dat ze het contract van Max sowieso respecteren, hij gaat voorlopig Bottas niet vervangen. Max zou gek zijn ook, dominantie van Mercedes zal niet voor eeuwig zijn.
Is zo, maar je ziet nu ook wat hij met een redbull eruit perst.. dat zou in een mercedes aankomende jaren wel goedkomen denk ik hoor!
Lekker bij redbull blijven en samen doorgroeien is natuurlijk het mooiste plaatje
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Ik denk dat Max dit jaar lekker zijn puntjes pakt om volgend jaar vol voor het WK te gaan.
Lukt dat niet, is hij per 2021 weg bij Red Bull. Mercedes zal echt niet ineens terugvallen, die organisatie is zo gigantisch groot en stabiel dat die niet ineens buiten de top 3 gaan vallen. Een coureur van het caliber Max kan met een stabiele top 3 auto veel mooie dingen doen.

Gasly is exit, die maakt het jaar niet vol denk ik. Ik vermoed dat ze eind van het jaar gaan testen met Kvyat en Albon, misschien allebei twee races in de RB en dan kijken wie er het beste uit de verf komt.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Makkelijk schreef: di 6 augustus 2019, 12:25
japie carbon schreef: di 6 augustus 2019, 09:15 Dat betwijfel ik, ik denk dat ze zeker de optie willen houden om Max vast te leggen.

Edit: Volgens mij hebben ze Ocon trouwens al een tijdje vast gelegd. Vandaar dat hij nergens anders kan rijden.
De geruchtenmolen was dat hij naar Renault zou kunnen... Mercedes zegt dat ze het contract van Max sowieso respecteren, hij gaat voorlopig Bottas niet vervangen. Max zou gek zijn ook, dominantie van Mercedes zal niet voor eeuwig zijn.
Ik zeg ook niet dat Max daar heen wil of moet, ik zeg alleen dat Mercedes de optie wil hebben om Max in 2021 te contracten.
Daarom zou de volgende rijder weer een jaar contract krijgen.
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

Benji83 schreef: wo 7 augustus 2019, 12:02 Ik denk dat Max dit jaar lekker zijn puntjes pakt om volgend jaar vol voor het WK te gaan.
Lukt dat niet, is hij per 2021 weg bij Red Bull. Mercedes zal echt niet ineens terugvallen, die organisatie is zo gigantisch groot en stabiel dat die niet ineens buiten de top 3 gaan vallen. Een coureur van het caliber Max kan met een stabiele top 3 auto veel mooie dingen doen.

Gasly is exit, die maakt het jaar niet vol denk ik. Ik vermoed dat ze eind van het jaar gaan testen met Kvyat en Albon, misschien allebei twee races in de RB en dan kijken wie er het beste uit de verf komt.
Met Albon lopen ze het risico om hetzelfde mee te maken als Gasly. Kvyat is nou ook niet een heel stabiele factor. Misschien zitten ze het jaar uit en komt Hulkenberg er bij?? Of Ocon na de zomer bij Renault en Nico in Gasly zijn auto??
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

japie carbon schreef: wo 7 augustus 2019, 12:38
Makkelijk schreef: di 6 augustus 2019, 12:25

De geruchtenmolen was dat hij naar Renault zou kunnen... Mercedes zegt dat ze het contract van Max sowieso respecteren, hij gaat voorlopig Bottas niet vervangen. Max zou gek zijn ook, dominantie van Mercedes zal niet voor eeuwig zijn.
Ik zeg ook niet dat Max daar heen wil of moet, ik zeg alleen dat Mercedes de optie wil hebben om Max in 2021 te contracten.
Daarom zou de volgende rijder weer een jaar contract krijgen.
Ah zo, ja inderdaad
Waar woke is, is vuur
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

japie carbon schreef: wo 7 augustus 2019, 12:40
Benji83 schreef: wo 7 augustus 2019, 12:02 Ik denk dat Max dit jaar lekker zijn puntjes pakt om volgend jaar vol voor het WK te gaan.
Lukt dat niet, is hij per 2021 weg bij Red Bull. Mercedes zal echt niet ineens terugvallen, die organisatie is zo gigantisch groot en stabiel dat die niet ineens buiten de top 3 gaan vallen. Een coureur van het caliber Max kan met een stabiele top 3 auto veel mooie dingen doen.

Gasly is exit, die maakt het jaar niet vol denk ik. Ik vermoed dat ze eind van het jaar gaan testen met Kvyat en Albon, misschien allebei twee races in de RB en dan kijken wie er het beste uit de verf komt.
Met Albon lopen ze het risico om hetzelfde mee te maken als Gasly. Kvyat is nou ook niet een heel stabiele factor. Misschien zitten ze het jaar uit en komt Hulkenberg er bij?? Of Ocon na de zomer bij Renault en Nico in Gasly zijn auto??
Hulk is bang voor 't podium, lijkt het. Iedere keer een crash in kansrijke positie.
Albon is inderdaad een risico, Kvyat lijkt wat stabieler te zijn geworden maar blijft een vraagteken.
De vraag is, wil Red Bull buiten de eigen vijver vissen? Tot nu toe niet...
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Wellicht dat RBR Bottas volgend jaar voor 1 jaar een contract geeft als Mercedes voor Ocon kiest. Kvyat is dit seizoen voornamelijk gekozen als ontwikkelings coureur en ijkpunt voor Albon. Die ze nog zeker 2 jaar bij STR zullen laten. Ze zullen geen tweede keer een coureur te snel doorschuiven. Verder hebben ze op dit moment weinig talent rondrijden in de lagere klassen.

Het blijft gewoon jammer dat Riccardo zo'n domme keus gemaakt heeft.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

En dat ze Sainz zo makkelijk lieten gaan. Die had ik wel eens willen zien naast Max.
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 917
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Giant-E schreef: wo 7 augustus 2019, 14:28 En dat ze Sainz zo makkelijk lieten gaan. Die had ik wel eens willen zien naast Max.
Die hadden ze idd beter kunnen houden alleen heeft hij het samen met zijn vader zelf verpest door stiekem bepaalde zaken door te spelen aan de media waardoor Helmut Marko klaar met hem was.

Maar hij had er sowieso dichterbij gezeten dan Gasly.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Probleem met Sainz was inderdaad de spelletjes die ze speelden. Nu pa minder op de voorgrond is zou het een ander verhaal kunnen zijn.
Bottas lijkt me geen heel goed plan naast Max, die word compleet zoek gereden.
Plaats reactie