Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Bottas kan wat mij betreft wel weer terug naar Williams. Niet echt een coureur die kan inhalen. vanaf pole in de snelste wagen wegrijden is geen kunst, brengt erg weinig bij Mercedes vind ik.

Ondanks zijn vechtlust om terug te komen is kubica toch wel het lachertje dit jaar, die zie ik na dit seizoen niet meer terug keren.
Ride like you stole it
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Ze zullen bij Mercedes ook wel balen dat ze Ricciardo geen contract hebben gegeven :lol:
Waar woke is, is vuur
japie carbon
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6000
Lid geworden op: di 29 september 2009, 20:02
Mijn mountainbike: is onderweg

japie carbon schreef: wo 7 augustus 2019, 12:40
Benji83 schreef: wo 7 augustus 2019, 12:02 Ik denk dat Max dit jaar lekker zijn puntjes pakt om volgend jaar vol voor het WK te gaan.
Lukt dat niet, is hij per 2021 weg bij Red Bull. Mercedes zal echt niet ineens terugvallen, die organisatie is zo gigantisch groot en stabiel dat die niet ineens buiten de top 3 gaan vallen. Een coureur van het caliber Max kan met een stabiele top 3 auto veel mooie dingen doen.

Gasly is exit, die maakt het jaar niet vol denk ik. Ik vermoed dat ze eind van het jaar gaan testen met Kvyat en Albon, misschien allebei twee races in de RB en dan kijken wie er het beste uit de verf komt.
Met Albon lopen ze het risico om hetzelfde mee te maken als Gasly. Kvyat is nou ook niet een heel stabiele factor. Misschien zitten ze het jaar uit en komt Hulkenberg er bij?? Of Ocon na de zomer bij Renault en Nico in Gasly zijn auto??
Het is toch Albon geworden...
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Yep, bijzonder.... Ben erg benieuwd hoe hij de druk gaat beleven.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

De zwembroeken zijn weer omgeruild voor een raceoverall, gelukkig gaat morgen het gas erweer op. Ben benieuwd of RBR het momentum vast weet te houden van voor de break.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Je zal maar met je gehuld in Oranje outfit met Max cap op vanaf bocht 3 een kaartje hebben gekocht. Heb je hem toch welgeteld 1 keer in de formatieronde langs zien komen. :lol:

Overigens wel zeer professioneel hoe de grid heeft gereageerd op de gebeurtenissen dit weekend.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Dice Oldskool schreef: ma 2 september 2019, 11:57 Overigens wel zeer professioneel hoe de grid heeft gereageerd op de gebeurtenissen dit weekend.
Dat zorgde toch wel voor wat kippenvel momenten, ja... Ook de massale staande ovatie in ronde 19 was prachtig.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5572
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dat was ook een mooi gebaar idd.
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

En albon, toch wel netjes gedaan? Gaat vast nog wel eens een foutje maken maar wil in iedergeval naar voor.. zelfs als die daarvoor even het gras moet maaien :D
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Ja, hij had even nodig om door te krijgen hoe inhalen werkt in een Red Bull, maar prima gedaan.
Aankijken wat hij de komende races laat zien.

Wat me overigens heel erg opviel was hoe Gasly ineens ging rijden. Gewaagd, aggressief, alles wat hij de afgelopen 12 races NIET deed... beetje jammer.
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Benji83 schreef: di 3 september 2019, 08:57 Ja, hij had even nodig om door te krijgen hoe inhalen werkt in een Red Bull, maar prima gedaan.
Aankijken wat hij de komende races laat zien.

Wat me overigens heel erg opviel was hoe Gasly ineens ging rijden. Gewaagd, aggressief, alles wat hij de afgelopen 12 races NIET deed... beetje jammer.
Druk is weg bij die jongen en hij kan het ineens wel inderdaad. Benieuwd of dat blijft aankomende races
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Wederom verschillende ingrediënten voor een spannende race vanmiddag in Italië; oa. nieuwe motor, achteraan op grid, kans op regen, veel uitvallers tijdens Q.
Hopelijk met beter resultaat als op Francorchamps.
PaganiProductions

Hoeveel Max Verstappen "'fans"zullen naar huis gaan na de eerste bocht?
:winkie: :lol:
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Tja, er zijn er die problemen hebben om een bocht te nemen. :bier:
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Race had genoeg in zich, alleen de regie maakte er de grote Leclerc show van.
Jammer van de mislukte remactie van Max, ik denk dat de 5e plaats erin had gezeten zonder die (onwijs snelle) neuswissel.
Plaats reactie