Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Baron Gijs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: wo 8 maart 2017, 13:28
Mijn mountainbike: Kona Unit, Vitus Mythique

Al dat gezeik over Hamilton, kom toch op jongens. Uiteraard heeft ie mazzel gehad met de auto's waar hij in reed, en hij heeft er afgelopen jaar een behoorlijk jammerlijk theater van gemaakt, zeker.
Aan de andere kant is het ook een geweldige racer, die jaren lang beter was dan zn team maats, die ook hard rijdt in de regen, als het er echt op aan komt. Kleine kans dat hij nog een wereldkampioenschap binnen sleept denk ik, maar hij verdient wel een afscheid met respect.
Azurri
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1383
Lid geworden op: za 29 december 2012, 11:36

daniel1975 schreef: ma 23 mei 2022, 09:52 Weinig gevecht aan als de ene auto een haperende DRS heeft. Was eerder frustrerend om te zien dat Max duidelijk sneller was, maar op het rechte stuk net niet genoeg overspeed heeft.
Het was voor diegene met een 'oranje bril' op (waaronder ik ook wel behoor :wink: ) zeker frustrerend. Maar juist dat leverde een mooi gevecht op, Russel pareerde elke aanval mooi en fair, iemand simpel op snelheid inhalen,vind ik geen mooi gevecht.
Versleten onderdelen zijn wel een héél stuk lichter!!

First;Giant coldrock,1990
Then;Cannondale m700, 1992
After that;Cannondale Raven ,1998
Changed with;Specialized epic s-works, 2007
Rip;Specialized epic pro, 2019
Now;Specialized epic S-Works,2022
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Baron Gijs schreef: ma 23 mei 2022, 21:54Al dat gezeik over Hamilton, kom toch op jongens. [...] maar hij verdient wel een afscheid met respect.
Wat mij betreft krijg je het respect wat je verdient. En het respect wat hij in het verleden heeft verdiend, is wat mij betreft al lang opgesoupeerd. Wat overblijft, is een vervelende janker. Respect? Echt niet.
Azurri schreef: di 24 mei 2022, 07:37Het was voor diegene met een 'oranje bril' op (waaronder ik ook wel behoor :wink: ) zeker frustrerend. Maar juist dat leverde een mooi gevecht op, Russel pareerde elke aanval mooi en fair, iemand simpel op snelheid inhalen,vind ik geen mooi gevecht.
Eens. Ik vind dit seizoen erg leuk om te kijken, er zit tot nu toe voldoende spanning en onzekerheid in op allerlei terreinen om het leuk te maken. En er vinden véél mooie gevechten plaats - en niet alleen om p1!
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16710
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Marcobiker schreef: di 24 mei 2022, 08:32Wat mij betreft krijg je het respect wat je verdient. En het respect wat hij in het verleden heeft verdiend, is wat mij betreft al lang opgesoupeerd. Wat overblijft, is een vervelende janker. Respect? Echt niet.
Ik denk dat Hamilton daar wel wakker van zal liggen, dat hij jouw respect niet krijgt :wink:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

0,0 respect voor die gast...alleen al voor wat hij Max allemaal geflikt heeft :evil:
Kijk hoe er nu vooraan gereden wordt :-q in vergelijking met de afgelopen jaren, heeft niets met elkaar te maken, de sportiviteit was ver te zoeken met LH en afgelopen weekend flikte die het gewoon weer :evil: die looser :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

kermit schreef: di 24 mei 2022, 09:40
Marcobiker schreef: di 24 mei 2022, 08:32Wat mij betreft krijg je het respect wat je verdient. En het respect wat hij in het verleden heeft verdiend, is wat mij betreft al lang opgesoupeerd. Wat overblijft, is een vervelende janker. Respect? Echt niet.
Ik denk dat Hamilton daar wel wakker van zal liggen, dat hij jouw respect niet krijgt :wink:
Ik heb niet het idee dat dat het punt is.
Mario070 schreef: di 24 mei 2022, 10:31 0,0 respect voor die gast...alleen al voor wat hij Max allemaal geflikt heeft :evil:
Kijk hoe er nu vooraan gereden wordt :-q in vergelijking met de afgelopen jaren, heeft niets met elkaar te maken, de sportiviteit was ver te zoeken met LH en afgelopen weekend flikte die het gewoon weer :evil: die looser :wink:
En dat dus wel.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Van 6 naar 9 punten voorsprong :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Hamilton is net als Tom Dumoulin. Ja het is een groot sporter, ja het is een groot winnaar, maar als het niet lukt is het een grote baby.

Wat was monaco relatief niet-kut voor zo’n kutrace.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Ahhh....Tommie toch :( :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Makkelijk schreef: zo 29 mei 2022, 21:07 Hamilton is net als Tom Dumoulin. Ja het is een groot sporter, ja het is een groot winnaar, maar als het niet lukt is het een grote baby.

Wat was monaco relatief niet-kut voor zo’n kutrace.
zelden zo'n slechte vergelijking gezien, chapeau :roll:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

+1

En sowiso: hamilton behoeft helemaal geen vergelijking met andere sporters om te bewijzen dat hij een cry baby is. Dat heeft hij al vaak genoeg bewezen ;-)
Ik moet dan ook toch wel gniffelen dat hij nu eigenlijk structureel achter Russell finished.
Bicycle, bicycle, bicycle
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Makkelijk schreef: zo 29 mei 2022, 21:07 Wat was monaco relatief niet-kut voor zo’n kutrace.
Best wel he? :D
Ben een Max fan maar zat echt enorm te hopen dat Sainz Perez niet voorbij ging en Max Sainz niet.
Uitslag is prima zo (Max voor Leclerc) en zou echt pissed worden als Perez in die situatie misschien Max voor had moeten laten. Denk (en hoop) niet dat Redbull dat gedaan zou hebben, maar gunde dit Perez echt. Het hele weekend al dik verdiend. :-q
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3453
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Dit is een win-win voor iedereen die niet in een rode overall loopt ;-)
Checo terechte overwinning en geen gedoe met teamorders. Staat maar paar punten achter Lec nu!
Bicycle, bicycle, bicycle
Holenbeer
All rounder
All rounder
Berichten: 102
Lid geworden op: ma 30 augustus 2021, 13:31
Mijn mountainbike: is rood, die zijn het snelst

Mario070 schreef: di 24 mei 2022, 10:31 0,0 respect voor die gast...alleen al voor wat hij Max allemaal geflikt heeft :evil:
Kijk hoe er nu vooraan gereden wordt :-q in vergelijking met de afgelopen jaren, heeft niets met elkaar te maken, de sportiviteit was ver te zoeken met LH en afgelopen weekend flikte die het gewoon weer :evil: die looser :wink:
Ik moet nog zien of het zo sportief blijft als tegen het einde van het seizoen beide teams nog evenveel kans maken op de prijzen. Het protest van gisteren van Ferrari tegen Perez was al een klein beginnetje (die tegen Verstappen wel te begrijpen overigens).
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Holenbeer schreef: ma 30 mei 2022, 09:59
Mario070 schreef: di 24 mei 2022, 10:31 0,0 respect voor die gast...alleen al voor wat hij Max allemaal geflikt heeft :evil:
Kijk hoe er nu vooraan gereden wordt :-q in vergelijking met de afgelopen jaren, heeft niets met elkaar te maken, de sportiviteit was ver te zoeken met LH en afgelopen weekend flikte die het gewoon weer :evil: die looser :wink:
Ik moet nog zien of het zo sportief blijft als tegen het einde van het seizoen beide teams nog evenveel kans maken op de prijzen. Het protest van gisteren van Ferrari tegen Perez was al een klein beginnetje (die tegen Verstappen wel te begrijpen overigens).
Ik had al eerder hier gemeld Ferrari en MB = 1
Maar waar mijn hierboven om gaat zijn de rijders zelf :-q
Dus extra toelichting: is/zijn de vieze gore streken van een persoon :evil: geen merk geen team dus :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie