Max

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Benji83 schreef: zo 8 september 2019, 21:35 Race had genoeg in zich, alleen de regie maakte er de grote Leclerc show van.
Jammer van de mislukte remactie van Max, ik denk dat de 5e plaats erin had gezeten zonder die (onwijs snelle) neuswissel.
Monza, Ferrari, LeClerc in gevecht met Ham ..... dan kun je de regie toch geen ongelijk geven.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Vettel liet zichzelf ook weer van zijn beste kant zien. Ben benieuwd of hij nog in de Ferrari zit komend voorjaar.
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

yo-eddy schreef: ma 9 september 2019, 09:06
Benji83 schreef: zo 8 september 2019, 21:35 Race had genoeg in zich, alleen de regie maakte er de grote Leclerc show van.
Jammer van de mislukte remactie van Max, ik denk dat de 5e plaats erin had gezeten zonder die (onwijs snelle) neuswissel.
Monza, Ferrari, LeClerc in gevecht met Ham ..... dan kun je de regie toch geen ongelijk geven.
Tuurlijk, dat stuk met Hamilton moesten ze laten zien, maar toen Hamilton zijn fout maakte en Bottas er achter hing, bleven ze daar ook op focussen, terwijl er van een gevecht geen sprake meer was.
Elders op de baan zaten er nog genoeg bij elkaar in de haren, dat hebben we ook niet meer mogen zien.
Ja, Ferrari op Monza, natuurlijk ligt daar de focus, maar om dan andere gevechten te negeren vind ik bijzonder..
Dice Oldskool schreef: ma 9 september 2019, 09:18 Vettel liet zichzelf ook weer van zijn beste kant zien. Ben benieuwd of hij nog in de Ferrari zit komend voorjaar.
Ik heb zomaar het idee dat meneer Vettel ermee stopt eind van dit seizoen. Hij lijkt het echt kwijt te zijn. Toen hij bij Red Bull overklast werd door Ricciardo kon hij nog 'vluchten' naar Ferrari, nu wederom een jonge teamgenoot die hem eraf rijdt... ik zie dat niet meer goed komen.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 13:41
Dice Oldskool schreef: ma 9 september 2019, 09:18 Vettel liet zichzelf ook weer van zijn beste kant zien. Ben benieuwd of hij nog in de Ferrari zit komend voorjaar.
Ik heb zomaar het idee dat meneer Vettel ermee stopt eind van dit seizoen. Hij lijkt het echt kwijt te zijn. Toen hij bij Red Bull overklast werd door Ricciardo kon hij nog 'vluchten' naar Ferrari, nu wederom een jonge teamgenoot die hem eraf rijdt... ik zie dat niet meer goed komen.
Ik denk dat hij zijn jaartje nog uit zit en daarna stopt. Gaat om aardig wat centjes en Ferrari heeft weinig andere opties... . Raikkonen? En Alonso zie ik daar ook niet terug komen... . Mag Vettel een jaartje 2e viool spelen!

Hmm, Hulkenberg voor een jaartje?
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Lars TB schreef: ma 9 september 2019, 13:58
Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 13:41

Ik heb zomaar het idee dat meneer Vettel ermee stopt eind van dit seizoen. Hij lijkt het echt kwijt te zijn. Toen hij bij Red Bull overklast werd door Ricciardo kon hij nog 'vluchten' naar Ferrari, nu wederom een jonge teamgenoot die hem eraf rijdt... ik zie dat niet meer goed komen.
Ik denk dat hij zijn jaartje nog uit zit en daarna stopt. Gaat om aardig wat centjes en Ferrari heeft weinig andere opties... . Raikkonen? En Alonso zie ik daar ook niet terug komen... . Mag Vettel een jaartje 2e viool spelen!

Hmm, Hulkenberg voor een jaartje?
Ferrari heeft nog Schumacher jr en Alesi jr in hun junior program zitten.

Maar dat zal voor komend seizoen wellicht te vroeg zijn. Maar zou wel kunnen dat 1 vd deze heren (of mss een ander f2 talent) een jaartje proeft bij alfa en in 2021 naast leclerc kan instappen. Die giovinazzi gaat na dit seizoen niet meer terugkomen schat ik in.
Ride like you stole it
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Gravelmarc schreef: ma 9 september 2019, 15:40 Die giovinazzi gaat na dit seizoen niet meer terugkomen schat ik in.
Gio heeft net bijgetekend
Gravelmarc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 279
Lid geworden op: vr 20 oktober 2017, 14:14

Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 16:17
Gravelmarc schreef: ma 9 september 2019, 15:40 Die giovinazzi gaat na dit seizoen niet meer terugkomen schat ik in.
Gio heeft net bijgetekend
Nee hoor, zijn geruchten. Heeft niks getekend.
Ride like you stole it
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Gravelmarc schreef: ma 9 september 2019, 15:40
Lars TB schreef: ma 9 september 2019, 13:58

Ik denk dat hij zijn jaartje nog uit zit en daarna stopt. Gaat om aardig wat centjes en Ferrari heeft weinig andere opties... . Raikkonen? En Alonso zie ik daar ook niet terug komen... . Mag Vettel een jaartje 2e viool spelen!

Hmm, Hulkenberg voor een jaartje?
Ferrari heeft nog Schumacher jr en Alesi jr in hun junior program zitten.

Maar dat zal voor komend seizoen wellicht te vroeg zijn. Maar zou wel kunnen dat 1 vd deze heren (of mss een ander f2 talent) een jaartje proeft bij alfa en in 2021 naast leclerc kan instappen. Die giovinazzi gaat na dit seizoen niet meer terugkomen schat ik in.
In de F2 rijden op het moment niet echt talenten rond... .
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Gravelmarc schreef: ma 9 september 2019, 18:28
Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 16:17

Gio heeft net bijgetekend
Nee hoor, zijn geruchten. Heeft niks getekend.
Had ik inderdaad verkeerd begrepen, lees nu inderdaad dat er een aanbod lijkt te komen.
De vraag voor Alfa is wel: wie anders?
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 19:20
Gravelmarc schreef: ma 9 september 2019, 18:28

Nee hoor, zijn geruchten. Heeft niks getekend.
Had ik inderdaad verkeerd begrepen, lees nu inderdaad dat er een aanbod lijkt te komen.
De vraag voor Alfa is wel: wie anders?
Vettel!

Ferrari dumpt hun overbodige, maar nog niet geheel uitgerangeerde coureurs gewoon bij Alfa :winkie:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Benji83
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 189
Lid geworden op: vr 22 maart 2019, 17:15
Mijn mountainbike: Canyon Grand Canyon AL 6.0

Lars TB schreef: ma 9 september 2019, 19:28
Benji83 schreef: ma 9 september 2019, 19:20

Had ik inderdaad verkeerd begrepen, lees nu inderdaad dat er een aanbod lijkt te komen.
De vraag voor Alfa is wel: wie anders?
Vettel!

Ferrari dumpt hun overbodige, maar nog niet geheel uitgerangeerde coureurs gewoon bij Alfa :winkie:
Hahahaha en dan 2e rijder achter Kimi! :winkie:
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Max :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
mauke
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 841
Lid geworden op: za 22 oktober 2016, 00:04
Mijn mountainbike: Yt jeffsy/ Gt grade

Pff kippevel, good old times met de v8..
Beloofd een leuk jaar te worden met max!!
Verder is die soap van fia en ferrari echt kut voor de sport.. zie Ferrari na 2020 nog wel vertrekken als ze met de billen bloot moeten en dit jaar de middenmoot voor moeten blijven.. laten we hopen dat het op een of andere manier nog allemaal goedkomt
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Deze dan ook maar :-D https://youtu.be/ru-cL-Xf5M4
Maar al dat losse zand :roll: langs de baan en om het circuit :( ligt dat met de F1 er nog zo bij :-?
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Plaats reactie