Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Inderdaad. We hebben (bijna) allemaal ‘t beste voor met Wouter. Weten van zijn problematiek, steken misschien daardoor nog wat meer energie in ‘m, persoonlijk vroeg ik ‘m zelfs nog om (vrijblijvend) aanwezig te zijn op de forummeeting “De 5 van LV”, en om dan gelijk wat filmopnames te maken.
Mag ik dan alsjeblieft stomverbaasd reageren als meneer nu ineens geld wilt zien voor die video? Zelfs de video offline haalt, tot er wordt betaald. Het moet niet gekker worden!
Problematiek of niet, voor 2 minuten fietsen filmen met onverstaanbaar gebrabbel betaal ik geen cent. Ook niet als de video wél professioneel was geweest trouwens. Het was een vrijblijvende uitnodiging, omdat ik dacht dat ie het misschien wel leuk zou vinden, zo’n meeting.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

GeertMTB schreef: ma 2 september 2019, 15:05
George schreef: ma 2 september 2019, 09:08 Blijf on-topic
Forumoverzicht < Off-topic < Mountainbike.nl Lounge Bar

Ik zal wel iets gemist hebben....
Je hebt heel wat gemist... Misschien kun je je een beetje gaan gedragen en niet er zomaar in de rondte op los gaan lopen beledigen. Het zit allemaal iets subtieler bij Wouter en onder andere jouw reactie hier getuigt van (on-)behoorlijke botheid.
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Giant-E schreef: ma 2 september 2019, 16:04 Inderdaad. We hebben (bijna) allemaal ‘t beste voor met Wouter. Weten van zijn problematiek, steken misschien daardoor nog wat meer energie in ‘m, persoonlijk vroeg ik ‘m zelfs nog om (vrijblijvend) aanwezig te zijn op de forummeeting “De 5 van LV”, en om dan gelijk wat filmopnames te maken.
Mag ik dan alsjeblieft stomverbaasd reageren als meneer nu ineens geld wilt zien voor die video? Zelfs de video offline haalt, tot er wordt betaald. Het moet niet gekker worden!
Problematiek of niet, voor 2 minuten fietsen filmen met onverstaanbaar gebrabbel betaal ik geen cent. Ook niet als de video wél professioneel was geweest trouwens. Het was een vrijblijvende uitnodiging, omdat ik dacht dat ie het misschien wel leuk zou vinden, zo’n meeting.
:lol:


Ik zou er geen halve seconde van wakker liggen! Wel een aardige 'stunt'!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
PaganiProductions

Giant-E schreef: ma 2 september 2019, 16:04 Inderdaad. We hebben (bijna) allemaal ‘t beste voor met Wouter. Weten van zijn problematiek, steken misschien daardoor nog wat meer energie in ‘m, persoonlijk vroeg ik ‘m zelfs nog om (vrijblijvend) aanwezig te zijn op de forummeeting “De 5 van LV”, en om dan gelijk wat filmopnames te maken.
Mag ik dan alsjeblieft stomverbaasd reageren als meneer nu ineens geld wilt zien voor die video? Zelfs de video offline haalt, tot er wordt betaald. Het moet niet gekker worden!
Problematiek of niet, voor 2 minuten fietsen filmen met onverstaanbaar gebrabbel betaal ik geen cent. Ook niet als de video wél professioneel was geweest trouwens. Het was een vrijblijvende uitnodiging, omdat ik dacht dat ie het misschien wel leuk zou vinden, zo’n meeting.
Ja vind ik ook leuk misschien eens meeting hier de buurt.
Misschien moet ik eens niet zo eigenwijs doen en echt eens wat met jullie commetaar.
En misschien dat ik toekomst wat minder wedstrijden gaan doen en misschien wat meer de show mijzelf richten of interessante dingen die met mountanbiken/offroad fietsen te maken hebben.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Gewoon jezelf filmen terwijl je lekker aankloot, zoals ik. :D
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lars TB schreef: ma 2 september 2019, 17:27
Giant-E schreef: ma 2 september 2019, 16:04 Inderdaad. We hebben (bijna) allemaal ‘t beste voor met Wouter. Weten van zijn problematiek, steken misschien daardoor nog wat meer energie in ‘m, persoonlijk vroeg ik ‘m zelfs nog om (vrijblijvend) aanwezig te zijn op de forummeeting “De 5 van LV”, en om dan gelijk wat filmopnames te maken.
Mag ik dan alsjeblieft stomverbaasd reageren als meneer nu ineens geld wilt zien voor die video? Zelfs de video offline haalt, tot er wordt betaald. Het moet niet gekker worden!
Problematiek of niet, voor 2 minuten fietsen filmen met onverstaanbaar gebrabbel betaal ik geen cent. Ook niet als de video wél professioneel was geweest trouwens. Het was een vrijblijvende uitnodiging, omdat ik dacht dat ie het misschien wel leuk zou vinden, zo’n meeting.
:lol:


Ik zou er geen halve seconde van wakker liggen! Wel een aardige 'stunt'!
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Vandaar mijn reactie “ik zit al 5 minuten met m’n bek open”. :wink:

Maak me er ook verder niet druk om, maar ik probeer ‘t wel te begrijpen. Dat lukt me tot op heden niet echt. :-{
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Ach, zijn reactie daarnet is best lief :wink:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 2 september 2019, 18:58 Ja vind ik ook leuk misschien eens meeting hier de buurt.
Misschien moet ik eens niet zo eigenwijs doen en echt eens wat met jullie commetaar.
En misschien dat ik toekomst wat minder wedstrijden gaan doen en misschien wat meer de show mijzelf richten of interessante dingen die met mountanbiken/offroad fietsen te maken hebben.
:-q
Het belangrijkste als je filmpjes gaat maken is dat je zeker weet dat mensen er op zitten te wachten en dus gaan kijken.
En op een amateur wedstrijd van maanden terug zonder uitslagen zit niemand te wachten.
Dus daar ga je weinig mensen enthousiast mee krijgen.
Niet lullig bedoeld.

Dus film iets waarvan je weet dat het grappig is, of uniek, of heel interessant.
En dan nog weet je dat er miljoenen filmpjes zijn die beter en leuker en grappiger zijn genaakt.
Daar moet je je bij neerleggen en het gewoon voor de lol doen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Lars TB schreef: ma 2 september 2019, 19:23 Ach, zijn reactie daarnet is best lief :wink:
Daarom heb ik ook een zwak voor ‘m.

Sterker nog, de volgende “5 van” wordt speciaal voor Wouter een stukje dichterbij Limburg gehouden. :wink:
Dus ik verwacht dit keer op z’n minst een professionele weergave. Gratis!
PaganiProductions

Giant-E schreef: ma 2 september 2019, 19:37
Lars TB schreef: ma 2 september 2019, 19:23 Ach, zijn reactie daarnet is best lief :wink:
Daarom heb ik ook een zwak voor ‘m.

Sterker nog, de volgende “5 van” wordt speciaal voor Wouter een stukje dichterbij Limburg gehouden. :wink:
Dus ik verwacht dit keer op z’n minst een professionele weergave. Gratis!
Donaties mogen altijd lol
PaganiProductions

Mijn locaal rondje is spannend genoeg voor jullie.
Zeker rondom Montfort.
PaganiProductions

GeertMTB schreef: ma 2 september 2019, 19:36
maverick76 schreef: ma 2 september 2019, 19:17 Gewoon jezelf filmen terwijl je lekker aankloot, zoals ik. :D
Dit dus

Bails dat willen we zien

en ook als het wel lukt, maar vooral bails
Ik ben niet van het aankloten maar van het hard knallen door de bossen hier.
Heb paar pr's van mij nu redelijk scherp staan dat ik echt weer van de rem moet afblijven om harder te gaan.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Af en toe aankloten is goed voor je techniek, en daar wordt je uiteindelijk ook sneller van (zeker als er op conditie minder te winnen is doordat je simpelweg niet meer uren tijd hebt om duurtrainingen te doen)
PaganiProductions

Prulleman schreef: ma 2 september 2019, 21:27 Af en toe aankloten is goed voor je techniek, en daar wordt je uiteindelijk ook sneller van (zeker als er op conditie minder te winnen is doordat je simpelweg niet meer uren tijd hebt om duurtrainingen te doen)
Dat heb ik zaterdag al gedaan.
Daarom was mijn snelheid ook een stuk langzamer dan normaal.
Gesloten