Ik heb een idee voor een Mtb show op youtube

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2132
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Klopt helemaal.
Nu denk ik, oohhh men 27 minuten :o

En dan klik ik er even snel doorheen: saaie wedstrijd, 5 minuten verder: nog steeds saaie wedstrijd etc.
Uiteindelijk kijk je korter bij zo'n lange editie dan wanneer het 6 minuten echt interessant is.

Ohw en als je geluid ruk is, dan niet uploaden maar opnieuw doen.
Zo wordt het al helemaal niet aangemoedigd om te kijken.
Met als gevolg van die ongenuanceerde reacties onder je filmpje.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

even wat concrete feedback:

- bij de intro is het geluid van de video harder dan je eigen voice over
- beelden zijn een heel stuk beter, meer steady, scherp en veel rustiger. Dit is echt veel beter (in ieder geval bij het eerste deel)
- probeer de overgangen wat soepeler te laten verlopen, iets eerder knippen als de camera begint te zwaaien. en een minder harde overgang tussen 2 fragmenten.

bij je laatste deel,
- er zit een gek geluid doorheen? hangt er af en toe een koptelefoon naast je mic van je camera?
- je camera is nog steeds behoorlijk scheef.. ik krijg er een stijve nek van
- beelden zijn wel een stuk scherper, maar iets vaker je lens schoon maken en dan is het nog beter.


Wat betreft de tijd, ik denk dat er een misverstand is.. die 7 minuten is voor 1 upload, je had hier dus 3 video's van moeten maken, ipv 2 wedstrijden + bikepacking in 1 video.

het vervormde geluid.. eigenlijk moet je em zo niet uploaden.... maar opnieuw doen en alleen kwaliteit uploaden...
PaganiProductions

Heb de beelden al verwijderd had de schijfruimte nodig.
Gebruikersavatar
Prulleman
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 6 april 2009, 12:54
Mijn mountainbike: Scott Spark 2022 RC Team Red
Contacteer:

Dan staat kwaliteit op een andere plek op je prioriteiten lijst dan voor de gemiddelde kijker/forum lid. Dat is een keuze, of het de juiste keuze is ligt aan je doelen/doelgroep
PaganiProductions

Prulleman schreef: di 1 oktober 2019, 11:18 Dan staat kwaliteit op een andere plek op je prioriteiten lijst dan voor de gemiddelde kijker/forum lid. Dat is een keuze, of het de juiste keuze is ligt aan je doelen/doelgroep
Zal de volgende keer naar de wat meer op kwaliteit letten.
PaganiProductions

Prulleman schreef: di 1 oktober 2019, 09:38 even wat concrete feedback:

- bij de intro is het geluid van de video harder dan je eigen voice over
- beelden zijn een heel stuk beter, meer steady, scherp en veel rustiger. Dit is echt veel beter (in ieder geval bij het eerste deel)
- probeer de overgangen wat soepeler te laten verlopen, iets eerder knippen als de camera begint te zwaaien. en een minder harde overgang tussen 2 fragmenten.

bij je laatste deel,
- er zit een gek geluid doorheen? hangt er af en toe een koptelefoon naast je mic van je camera?
- je camera is nog steeds behoorlijk scheef.. ik krijg er een stijve nek van
- beelden zijn wel een stuk scherper, maar iets vaker je lens schoon maken en dan is het nog beter.


Wat betreft de tijd, ik denk dat er een misverstand is.. die 7 minuten is voor 1 upload, je had hier dus 3 video's van moeten maken, ipv 2 wedstrijden + bikepacking in 1 video.

het vervormde geluid.. eigenlijk moet je em zo niet uploaden.... maar opnieuw doen en alleen kwaliteit uploaden...
Zal dus een 2 videos a 3 videos ervan maken.
Een beetje GMBN low budget kan ik de videos ook meer uitsmeren over een maand.
PaganiProductions

Het werk is weer hervat aan Aflevering 14.
Zeer druk met andere projecten en biken en andere dingen.
Gebruikersavatar
MVMVML
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3805
Lid geworden op: di 11 september 2018, 09:27
Mijn mountainbike: Canyon Strive +Lapierre 727
Contacteer:

PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 18:12 Het werk is weer hervat aan Aflevering 14.
Zeer druk met andere projecten en biken en andere dingen.
Waar gaat het deze keer over?
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Beter nog ; nog wat gedaan met de tips en truuks ??
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
PaganiProductions

Snelle Buffer schreef: di 14 januari 2020, 18:50 Beter nog ; nog wat gedaan met de tips en truuks ??
Om eerlijk te zijn kan de videos niet echt importeren voor de topatbshow dus ben ik maar verder gedaan aan videos voor mijn andere kanaal met bijna 450 subs
En niet echt mee meer toe gekomen aan videos de TopAtbShow heb ook niks meer ervoor gefilmd.\
Het top Atbshow kanaal staat dus op een erg laat pitje misschien ga ik in de toekomst er nog wat mee doen mijn ander kanaal heeft wel voorrang omdat ik daar veel meer mensen mee kan bereiken.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 3 februari 2020, 22:57, 1 keer totaal gewijzigd.
PaganiProductions

MVMVML schreef: di 14 januari 2020, 11:00
PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 18:12 Het werk is weer hervat aan Aflevering 14.
Zeer druk met andere projecten en biken en andere dingen.
Waar gaat het deze keer over?
Weet ik gewoon meer van hetzelfde.
Mensen hebben bij mijn youtube kanalen meer interesse in dingen met motoren dan met fietspedalen.
Of mountainbiken is gewoon leuk als sport om zelf te doen maar als video onderwerp veel te saai of je moet gewoon idoot gaan doen daar heb ik echt geen zin in voor die paar subs of iemand moet mij willen sponseren misschien kap ik er wel helemaal met dat youtube kanaal en ga ik lekker verder met dat ander kanaal.
Laatst gewijzigd door PaganiProductions op ma 3 februari 2020, 23:19, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Komt er nu wel of niet een #14?
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: ma 3 februari 2020, 23:16 Komt er nu wel of niet een #14?
Weet ik niet zie je vanzelf wel ik ga geen nieuwe dingen meer ervoor filmen daar ga ik geen minuut meer besteden.
Subcribe maar lekker aan mijn ander kanaal dan ik de 500 subs gaan halen.
Zal eens gaan denken wat ik nog wil met de TopAtbShow.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dice Oldskool schreef: ma 3 februari 2020, 23:16 Komt er nu wel of niet een #14?
PaganiProductions schreef: ma 3 februari 2020, 23:17

Weet ik niet zie je vanzelf wel ik ga geen nieuwe dingen meer ervoor filmen daar ga ik geen minuut meer besteden.

Ah oké.


PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 18:12 Het werk is weer hervat aan Aflevering 14.
Dan is dit zeker het werk van je schizofrene andere ik.... Walter.
PaganiProductions

Dice Oldskool schreef: di 4 februari 2020, 08:57
Dice Oldskool schreef: ma 3 februari 2020, 23:16 Komt er nu wel of niet een #14?
PaganiProductions schreef: ma 3 februari 2020, 23:17

Weet ik niet zie je vanzelf wel ik ga geen nieuwe dingen meer ervoor filmen daar ga ik geen minuut meer besteden.

Ah oké.


PaganiProductions schreef: ma 13 januari 2020, 18:12 Het werk is weer hervat aan Aflevering 14.
Dan is dit zeker het werk van je schizofrene andere ik.... Walter.
Nee dat zijn mijn gedachten.
Gesloten