Nutteloos #158 - De droogte voorbij

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Gebruikersavatar
vibemaker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2037
Lid geworden op: zo 18 augustus 2013, 10:32
Contacteer:

Jan Willem schreef: vr 6 september 2019, 15:58
Bokmaaa schreef: vr 6 september 2019, 14:25Is het groepsgevoel op dit forum niet genoeg om die negatieve gedachtengang te weerleggen?
Onze samenleving die hier 'MTB.nl' genoemd wordt, is een keurig nette afspiegeling van wat men de Nederlandse samenleving noemt.
Kijk maar;
Een handjevol personen draaien, ogenschijnlijk democratisch, aan de knoppen en doen wat zij leuk vinden.
Het overleg dat er is, is slechts om de schijn te wekken dat men luistert naar de kleintjes in de samenleving maar ondertussen voert men gewoon het eigen plan uit.

Dan is er nog een relatief klein aantal personen in die samenleving, met een grote moel waarmee ze alle aandacht op zich weten te vestigen.
Hun positie wordt bovendien flink versterkt door een flinke groep kuddedieren die niet anders gewend zijn dan kritiekloos achter hun grote leider aan te lopen.

In de Nederlandse samenleving is er maar een enkeling die werkelijk weet waar hij/zij het over heeft.
De rest, die 17 miljoen inwoners hebben er geen bal verstand van en lopen domweg hun idool achterna.

Hier op het forum lees ik met enige regelmaat dat er hooguit tien personen zijn die écht verstand van mountainbikes hebben.
Ik lees niet letterlijk dat er ook maar hooguit tien zijn die écht kunnen sturen maar ik ga er gemakshalve even van uit dat men er zo over denkt.
Al die andere 44761 member zijn niet meer dan kuddedieren die er geen snars verstand van hebben en moeten gewoon lekker hun bek dicht houden.

Kortom, ik zie geen verschil in de Nederlandse samenleving en wat het forum van Mountainbike.nl wordt genoemd.
:wink: :wink: :wink:

Zomaar wat overpeinzingen op deze relaxte vrijdagmiddag, na een dosis frituurvet en vóór het bierdrinken.
TLDR :bier:
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2441
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

:o heftig , Jan Willem voor president aka pinokkio :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Jan Willem schreef: vr 6 september 2019, 15:58
Bokmaaa schreef: vr 6 september 2019, 14:25Is het groepsgevoel op dit forum niet genoeg om die negatieve gedachtengang te weerleggen?
Onze samenleving die hier 'MTB.nl' genoemd wordt, is een keurig nette afspiegeling van wat men de Nederlandse samenleving noemt.
Kijk maar;
Een handjevol personen draaien, ogenschijnlijk democratisch, aan de knoppen en doen wat zij leuk vinden.
Het overleg dat er is, is slechts om de schijn te wekken dat men luistert naar de kleintjes in de samenleving maar ondertussen voert men gewoon het eigen plan uit.

Dan is er nog een relatief klein aantal personen in die samenleving, met een grote moel waarmee ze alle aandacht op zich weten te vestigen.
Hun positie wordt bovendien flink versterkt door een flinke groep kuddedieren die niet anders gewend zijn dan kritiekloos achter hun grote leider aan te lopen.

In de Nederlandse samenleving is er maar een enkeling die werkelijk weet waar hij/zij het over heeft.
De rest, die 17 miljoen inwoners hebben er geen bal verstand van en lopen domweg hun idool achterna.

Hier op het forum lees ik met enige regelmaat dat er hooguit tien personen zijn die écht verstand van mountainbikes hebben.
Ik lees niet letterlijk dat er ook maar hooguit tien zijn die écht kunnen sturen maar ik ga er gemakshalve even van uit dat men er zo over denkt.
Al die andere 44761 member zijn niet meer dan kuddedieren die er geen snars verstand van hebben en moeten gewoon lekker hun bek dicht houden.

Kortom, ik zie geen verschil in de Nederlandse samenleving en wat het forum van Mountainbike.nl wordt genoemd.
:wink: :wink: :wink:

Zomaar wat overpeinzingen op deze relaxte vrijdagmiddag, na een dosis frituurvet en vóór het bierdrinken.
Hoeveel zouden er écht verstand van hebben én écht kunnen sturen?
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

vibemaker schreef: vr 6 september 2019, 16:22TLDR :bier:
:cry: :cry: :cry:
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

bouwpakket schreef: vr 6 september 2019, 16:26
Hoeveel zouden er écht verstand van hebben én écht kunnen sturen?
Kun je überhaupt wel ergens écht verstand van hebben, of is dat niet meer dan een illusie die we ons zelf proberen wijs te maken?

Ik peins er nog maar even lekker verder op door. :bier:

Om het over écht sturen nog maar niet te hebben, dat wordt misschien wat zwaar op mijn nog nuchtere vrijdagmiddagmaag.
Helaas was het frituurvet niet op tijd gehaald vandaag. De normale persoon die dat doet is met vakantie en heeft zijn vervanger desastreus totaal niet ingewerkt op deze belangrijke taak.
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Meegs schreef: vr 6 september 2019, 16:59
bouwpakket schreef: vr 6 september 2019, 16:26
Hoeveel zouden er écht verstand van hebben én écht kunnen sturen?
Kun je überhaupt wel ergens écht verstand van hebben, of is dat niet meer dan een illusie die we ons zelf proberen wijs te maken?

Ik peins er nog maar even lekker verder op door. :bier:

Om het over écht sturen nog maar niet te hebben, dat wordt misschien wat zwaar op mijn nog nuchtere vrijdagmiddagmaag.
Helaas was het frituurvet niet op tijd gehaald vandaag. De normale persoon die dat doet is met vakantie en heeft zijn vervanger desastreus totaal niet ingewerkt op deze belangrijke taak.
:o

En nu?
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Op een lege maag huiswaarts keren en daar maar de frituur aanzetten.
Hopelijk valt het nog enigszins te redden op die manier.
Gebruikersavatar
naze1975
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1096
Lid geworden op: di 18 februari 2014, 14:33
Mijn mountainbike: Cube kruising ltd sl/reaction sl

Afbeelding

Gewoon te laat met de foto maken.
Put
Houd altijd het rubber aan de onderkant, tenzij je een salto maakt. :winkie:
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

naze1975 schreef: vr 6 september 2019, 17:18 Afbeelding

Gewoon te laat met de foto maken.
Put
Bij jou kan dat morgenochtend, middag en avond ook weer
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

:lol: :lol:
** Eet bier en drinkt borrelnootjes **
Burp
Fijn weekend allemaal :-q
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Jan Willem schreef: vr 6 september 2019, 17:55 :lol: :lol:
** Eet bier en drinkt borrelnootjes **
Burp
Fijn weekend allemaal :-q
Ja ook zo! (Terwijl ik van mn zelfgemaakte Griekse gehaktschotel met dito tzaziki eet)

...en ondertussen vraag ik me nog steeds af hoe dat nou zit met je onderschrift en die vlooiende aap...hoe kom je daar nou op? :~
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

Jan Willem schreef: wo 4 september 2019, 12:08 Ik zou zeggen, probeer het eens en ervaar het resultaat :-q
Bij Burgers Zoo weten ze er alles van, voor een goeie 2 tientjes wordt je helemaal bijgepraat.
Het antwoord van pagina 11 op je vraag Wiel-maat. Een vraag die ik al had gesteld.
Valt me dan weer een beetje tegen van je dat je naar de bekende weg vraagt.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Meegs schreef: za 7 september 2019, 01:14
Jan Willem schreef: wo 4 september 2019, 12:08 Ik zou zeggen, probeer het eens en ervaar het resultaat :-q
Bij Burgers Zoo weten ze er alles van, voor een goeie 2 tientjes wordt je helemaal bijgepraat.
Het antwoord van pagina 11 op je vraag Wiel-maat. Een vraag die ik al had gesteld.
Valt me dan weer een beetje tegen van je dat je naar de bekende weg vraagt.
:lol:

Ooo was dat in DIE post...die had ik wel voorbij zien komen maar ik had niet op die link geklikt om eerlijk te zijn :winkie:

Goed, helder. Hoef ik me ook niet meer t apenzuur te zoeken naar n antwoord. ;)
Gebruikersavatar
Meegs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3160
Lid geworden op: di 6 maart 2007, 15:07
Mijn mountainbike: Spectaculaire Kloof

:winkie:
Gewoon omdat het kan. Niet omdat het moet.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

Meegs schreef: di 10 september 2019, 10:41 :winkie:
Gewoon omdat het kan. Niet omdat het moet.
Dat riekt naar (sluik?)reclame. :roll:
Gesloten