Mtb kanaaltje : Rolling back oefenen.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

......gewoon af en toe een bommetje droppen en achterover leunen, de usual suspects reageren toch wel :bier:

Ik vond de filmpjes vermakelijk maar snap je spagaat ook wel, uiteindelijk wil je gewoon lekker fietsen met plezier en is er een groep hier waar je je steeds minder mee kunt identificeren. Maak je de filmpjes voor hen om te "bewijzen" dat jouw old school skills nog steeds beter zijn op een stalen hok dan al die 40'ers en 50ers die nu plotseling moeten "shredden" in een "bike park" op "epische trails" die jij (wij :wink: ) vroeguh gewoon op een 26" hok fietsten ..zonder camera's, MTB fora en Feestboek?........Of maak je ze voor jezelf "nu het nog lukt" ?..... of maak je ze om jezelf te motiveren te blijven fietsen/stunten?

Ik maak ook sporadisch wat simpele filmpjes (te lui voor goede edit en een mooie vormgeving) meestal van de kleine om zijn progressie vast te leggen soms voor mijzelf omdat ik van vroeger bijna geen beeld heb en ook om de skills niet nog meer te laten verstoffen.

Cheers :bier: en geniet van wat je doet (of niet doet :-q ).
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 09:58 Heb ik dat kanaaltje voor onder andere jou opgeheven
maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 12:29 Ik had alles er al weken geleden afgehaald. :lol:

Dit had niks te maken met kritieken maar wilde helemaal overnieuw beginnen (wat er maar niet van komt).

Maar ineens leek het me wel wat om even net te doen alsof ik me liet beïnvloeden door een enkele zeurkous.
Bitch please...je bent nog triester dan dat ik al dacht. En jij wil de aarde redden? :lol: :lol: :lol:
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

TenZNL schreef: vr 7 augustus 2020, 16:33
maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 09:58 Heb ik dat kanaaltje voor onder andere jou opgeheven
maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 12:29 Ik had alles er al weken geleden afgehaald. :lol:

Dit had niks te maken met kritieken maar wilde helemaal overnieuw beginnen (wat er maar niet van komt).

Maar ineens leek het me wel wat om even net te doen alsof ik me liet beïnvloeden door een enkele zeurkous.
Bitch please...je bent nog triester dan dat ik al dacht. En jij wil de aarde redden? :lol: :lol: :lol:

Wat je er van vindt prima maar ik begin me wel een beetje te storen aan je taal. Zou je zieren en als je je daar iig van weerhield hier op het forum. Beetje respect houden voor elkaar
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:35 Wat je er van vindt prima maar ik begin me wel een beetje te storen aan je taal. Zou je zieren en als je je daar iig van weerhield hier op het forum. Beetje respect houden voor elkaar
Moet ik daar serieus op ingaan? Zeg dat maar tegen je maat die hier hele volksstammen zit te trollen.
En "zieren" is met een "s" :wink:
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

Moet ik daar serieus op ingaan? Zeg dat maar tegen je maat die hier hele volksstammen zit te trollen.

Ja want het is een regel van dit forum. En de man is geen maat van mij hoor.
En "zieren" is met een "s" :wink:
Prachtig kerel dat je me daar van op de hoogte brengt kerel. Maar gauw jezelf enorm geweldig vinden 👍
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

TenZNL schreef: vr 7 augustus 2020, 16:42
Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:35 Wat je er van vindt prima maar ik begin me wel een beetje te storen aan je taal. Zou je zieren en als je je daar iig van weerhield hier op het forum. Beetje respect houden voor elkaar
Moet ik daar serieus op ingaan? Zeg dat maar tegen je maat die hier hele volksstammen zit te trollen.
En "zieren" is met een "s" :wink:

Afbeelding
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:46 Prachtig kerel dat je me daar van op de hoogte brengt kerel. Maar gauw jezelf enorm geweldig vinden 👍
Ben ik een keer behulpzaam, is het weer niet goed... :-?
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

TenZNL schreef: vr 7 augustus 2020, 16:51
Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:46 Prachtig kerel dat je me daar van op de hoogte brengt kerel. Maar gauw jezelf enorm geweldig vinden 👍
Ben ik een keer behulpzaam, is het weer niet goed... :-?
Ik noem het eerder iets anders. Maar goed ik ken de regels en ben wel fatsoenlijk. 🤔
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:53 Ik noem het eerder iets anders. Maar goed ik ken de regels en ben wel fatsoenlijk. 🤔
Amen :-q
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:53
TenZNL schreef: vr 7 augustus 2020, 16:51
Ben ik een keer behulpzaam, is het weer niet goed... :-?
Ik noem het eerder iets anders. Maar goed ik ken de regels en ben wel fatsoenlijk. 🤔
Ik vind dat je wel aan het zeuren bent anders.
En je neemt het wel degelijk op voor je maat die zelf toch echt wel behoorlijk irritant is.

Kijk even hoeveel reacties van allemaal andere members er zijn tegen hem nu in de afgelopen pagina's...
Zegt genoeg toch?
Michel.nl
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 386
Lid geworden op: do 29 september 2016, 14:21
Mijn mountainbike: Canyon Nerve 29'er fully

RoySmit schreef: vr 7 augustus 2020, 17:01
Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:53

Ik noem het eerder iets anders. Maar goed ik ken de regels en ben wel fatsoenlijk. 🤔
Ik vind dat je wel aan het zeuren bent anders.
En je neemt het wel degelijk op voor je maat die zelf toch echt wel behoorlijk irritant is.

Kijk even hoeveel reacties van allemaal andere members er zijn tegen hem nu in de afgelopen pagina's...
Zegt genoeg toch?

Nogmaals de man is geen maat van me, sterker nog ik ken hem geeneens en heb 1x een video gezien van hem. Maar het gaat over elkaar uitschelden. En ja ik heb alles gelezen en ja jullie zitten elkaar lekker uit te dagen heen en weer.

En dat is prima verder. Ga daar vooral lekker mee door. Echter vindt ik dat je elkaar niet met scheldwoorden moet gaan aanspreken. Daar gaat het iets te ver in mijn ogen en is ook niet toegestaan op dit forum voor zover ik weet
Vrijwilliger onderhoudt van MTB route Beetsterzwaag en Drachten

MTB TEAM Drachten Beetsterzwaag
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

RoySmit schreef: vr 7 augustus 2020, 17:01
Michel.nl schreef: vr 7 augustus 2020, 16:53

Ik noem het eerder iets anders. Maar goed ik ken de regels en ben wel fatsoenlijk. 🤔
Ik vind dat je wel aan het zeuren bent anders.
En je neemt het wel degelijk op voor je maat die zelf toch echt wel behoorlijk irritant is.

Kijk even hoeveel reacties van allemaal andere members er zijn tegen hem nu in de afgelopen pagina's...
Zegt genoeg toch?
- hij geeft net aan dat het "zijn maat" niet is,
- een reactie als " Bitch, Pleeg zelfmoord" is ook mij wat te ver *edit
- Het doel van Mav76 is vaak om een discussie uit te lokken, soms geslaagd, soms minder. Irriteer je je eraan dan kun je ook kiezen de discussie te negeren.

*edit ...zie net dat de mods deze reactie hebben verwijderd :-q
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Last van de hitte allemaal?
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5651
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Maar dit is toch precies wat onze vriend wil?
maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 12:34 En excuus voor het opruien af en toe, maar als ik een paar weken niet kijk dan zijn alle topics helemaal verbraaft en ingekakt. Dat is toch niet leuk. :wink:
En voor de goede orde, "Bitch please" is een uitspraak uit de jaren 90 rapscene die ongeveer gelijk staat aan de hedendaagse facepalm. Ik had gedacht dat jullie auwetjes daar wel iets van hadden meegekregen :wink:
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 587
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

maverick76 schreef: vr 7 augustus 2020, 09:42 Youtube kanaaltje opgedoekt.

Er bleken mensen te zijn die het aandachttrekken vonden en ook een vorm van midlife crisis doorgaan.

Dit wil ik echt voorkomen dus vanaf heden geen ergernis meer van deze showoff.
Jammer man, ik vond je filmpjes erg leuk / vermakelijk, had me zelfs geabonneerd.
Take it easy, vooral met deze temperaturen en blijf maar een beetje trollen hier op dit vorum, heel kostelijk / grappig om te lezen hoe de " vaste kern " daar op reageert.
Plaats reactie