Mtb kanaaltje : Rolling back oefenen.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

maverick76 schreef: wo 15 juli 2020, 14:39 Nieuwe aflevering komt er aan. Unsubscribe nog niet!

https://youtu.be/zCq13Kcs4vc
:-q ouwe fietsen handelaar :winkie:

Van het ene uitertse naar het andere, we hebben elkaar nooit ontmoet maar volgens mij gaat een MTHT jou als "do it all" fiets de meeste lol geven. SS is grappig en lekker basic maar niet fijn voor knieen en rug, géén dropper is vooral niet fijn voor andere delen van je lichaam :roll:
Ik heb jaren rigid gereden maar uiteindelijk gaat bij mijn gewicht en rijstijl de boel gewoon kapot.

Ben benieuwd naar je nieuwe filmpje i.i.g.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

het was wel lang wachten hoor.... Ben heel benieuwd naar je ervaringen met de nieuwe fiets. Het lijkt mij niets iig
Geen gezeik, mountainbike!
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Ik denk dat na het volgende filmpje de fiets weer te koop staat ... :winkie:
Olieboer
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: zo 3 november 2019, 20:50

vanwege een opspelende hernia
Geen gezeik, mountainbike!
Gebruikersavatar
Linc
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 174
Lid geworden op: ma 9 juli 2018, 16:12

Volgende fiets een E-MTB :tong
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Singlespeed is voor mij een oude vriend. In het verleden heb ik vrij lang singlespeed gereden en hou enorm van die basis, gewoon trappen en genieten.

En grappig genoeg is mede de reden waarom ik al een tijd lang niks heb gepost omdat ik gewoon simpelweg lekker aan het mountainbiken was op deze Singular. Helemaal geen behoefte gehad aan filmen. Dit heb ik al jaren niet meer gehad, gewoon lekker de bossen in en alleen maar trappen en om me heen kijken. :-D
Dat filmen had ik nodig om het biken zelf leuk te maken. Maar vooral met die laatste Stumperjumper voelde ik me net een oude lul op een aangepaste fiets. Overal vering zodat je toch nog de bossen in kan met dat oude lijf.
Het fietsplezier verging me totaal door deze passiviteit. Ik zou mijn rijstijl beschrijven als speelscrosscountry waar zo'n fiets gewoonweg overkill is.

Ook heb ik er een Gravel bike naast gekocht waar ik ook heel veel op zit.

Om maar te zwijgen van wandelen wat ik ook erg graag doe.

De aankomende filmpjes worden meer om eens te kijken wat er nog mogelijk is op zo'n fiets en zal soms heus wel even mijn zadeltje wat lager zetten met m'n tooltje :wink:

Voorlopig zit er sowieso geen nieuwe fiets meer in door andere leuke zaken die mijn kredieten op gaan slokken. Dus no new bike days for deze linkse groene rakker. :D
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

maverick76 schreef: do 16 juli 2020, 13:06 Maar vooral met die laatste Stumperjumper voelde ik me net een oude lul op een aangepaste fiets. Overal vering zodat je toch nog de bossen in kan met dat oude lijf.
Het fietsplezier verging me totaal door deze passiviteit. Ik zou mijn rijstijl beschrijven als speelscrosscountry waar zo'n fiets gewoonweg overkill is.
Misschien moet je de wielen ook even krom trekken want over de Nederlandse paden rolt het toch allemaal veel te makkelijk.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Daar heb je wel een punt Rob.

Interessant.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Youtube kanaaltje opgedoekt.

Er bleken mensen te zijn die het aandachttrekken vonden en ook een vorm van midlife crisis doorgaan.

Dit wil ik echt voorkomen dus vanaf heden geen ergernis meer van deze showoff.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

En ik maar denken dat je lekker onafhankelijk in het leven stond: "ScHiJt AaN IeDeReeN!!!" :roll:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nee als ik schijt had aan iedereen had ik deze topics nooit begonnen met deze vragen.

Dan had ik lak gehad aan meningen van anderen.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Modbreak: dit gaat ondanks de waarschijnlijke “knipoog” toch nog iets te ver...!
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Nee ik heb genoeg om voor te leven naast dat kanaaltje :D .

Heb ik dat kanaaltje voor onder andere jou opgeheven en nu moet ik mezelf ook nog van kant maken?

Je vraagt wel heel erg veel kerel.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
TenZNL
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5644
Lid geworden op: zo 31 januari 2016, 15:44
Mijn mountainbike: Opvallend kleurrijk

Dus het is mijn schuld dat jij last hebt van een midlifecrisis en in de ontkenningsfase zit? :lol:
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Er zijn geen schuldigen in dit verhaal kerel.

Wees blij met het offer dat ik je heb gebracht en dan kunnen we dit topic sluiten.

Of ben je echt pas tevreden als ik dood ben?
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Plaats reactie