Bike Sportive Haarlem dicht?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
mugged
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 515
Lid geworden op: di 3 november 2009, 21:17

Bike sportive in Haarlem is dicht zag ik. Weet dat er recent overdracht was van eigendom van de zaak naar 1 van de medewerkers maar website facebook etc alles ineens weg. Iemand een idee wat het verhaal is?

Bike Sportive mag ik wel een Haarlems instituut noemen, kom er zelf al 25 jaar...
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

mugged schreef: wo 4 september 2019, 15:48 Bike sportive in Haarlem is dicht zag ik. Weet dat er recent overdracht was van eigendom van de zaak naar 1 van de medewerkers maar website facebook etc alles ineens weg. Iemand een idee wat het verhaal is?

Bike Sportive mag ik wel een Haarlems instituut noemen, kom er zelf al 25 jaar...
Ik weet er niets van, maar een snelle blik op Facebook zegt genoeg. Kijk daar maar verder

"Zoals sommigen misschien al weten verandert Bike Sportive in VISKERcycles. En bij een nieuwe naam, hoort een nieuwe look. Dit zal je terug zien in de winkel, op onze sociale media en binnenkort ook op onze nieuwe website: viskercycles.nl.

Op 31 augustus is de grote opening van de nieuwe winkel. Dus zet 31 augustus maar vast in je agenda, want we vinden het leuk jullie daar te zien en samen te proosten op het nieuwe avontuur!"
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
Rayb81
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5597
Lid geworden op: di 7 januari 2014, 00:11
Mijn mountainbike: Specialized Camber 26" 2k11 - Crave 2k14

Ja klopt Maarten heeft het overgenomen van Willem.
In principe moet ie gewoon open zijn, aangezien de officiële opening is geweest.
De nieuwe website werkte bij mij wel laatst.
mugged
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 515
Lid geworden op: di 3 november 2009, 21:17

Helder, opgelost. Was bang dat Maarten al meteen kopje onder was gegaan... gelukkig niet dus.
Plaats reactie