Het vreemdste dat je bent tegengekomen op de route

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Spurter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 27 juni 2022, 16:56

Ik denk dan toch exhibitionisten, die er blijkbaar hun plezier uithalen om naakt in de bossen rond te hangen.
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Spurter schreef: di 28 juni 2022, 15:59Ik denk dan toch exhibitionisten, die er blijkbaar hun plezier uithalen om naakt in de bossen rond te hangen.
Of iets onschuldiger, "gewoon" naturisten.
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Spurter
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 27 juni 2022, 16:56

Marcobiker schreef: di 28 juni 2022, 16:20
Spurter schreef: di 28 juni 2022, 15:59Ik denk dan toch exhibitionisten, die er blijkbaar hun plezier uithalen om naakt in de bossen rond te hangen.
Of iets onschuldiger, "gewoon" naturisten.
Deze gevallen hadden met naturisme weinig te maken. Naturisten vallen er anderen niet mee lastig over het algemeen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Flow&Co
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 645
Lid geworden op: vr 2 juni 2017, 12:40
Mijn mountainbike: Neuron / Grail

Het vreemdste dat ik ben tegengekomen, dat moet toch wel de roadside bondagesessie zijn geweest.

Bij mij in de buurt zijn 2 bossen met een betonpad aan elkaar verbonden. Dat betonpad is de enige verbindingsroute voor recreanten en daarom best druk in de zonnige periodes. Ik fietste dus over dat pad en zag in de verte al iemand in een roze shirt bij een boom staan, 5 meter naast het pad. Die moest vast ff pissen dacht ik.
Toen ik dichterbij kwam zag ik echter dat hij helemaal niet stond te pissen. Er stond een grietje in een jurkje achter hem tegen de boom. Ze waren nogal netjes gekleed voor een bezoek aan het bos, burgerlijk netjes ook. Ze zagen eruit als twee jonge mensen die voor het eerst in hun leven een date hadden ofzo. Zij in een rood jurkje dat netjes over haar knieën viel (volgens mij had ze zelfs hakken aan) en hij deed ook zijn best met een iets te grote roze polo en gekamd haar.
Pas toen ik er vlak naast reed zag ik wat ze aan het doen waren. Zij werd vastgebonden, bondage style. Haar handen zaten al aan elkaar geknoopt tot aan haar ellebogen. Eerst dacht ik nog, hmm gaat dit wel goed hier? Maar ze stond daar gewoon te glimlachen. Wel wat ongemakkelijk en met rode wangetjes. Wat begrijpelijk is, want ik was zeker niet de enige persoon op dat pad en ze vielen nogal op.

Dus dacht ik, die wisten vast niet dat het daar zo druk zou zijn, die zullen wel snel een ander plekje zoeken. Nou mooi niet dus, ruim een half uur later kwam ik terug over dat pad en ze stonden er nog steeds! Ze stond nu volledig vastgebonden aan de boom. En nog steeds met een glimlach en rode wangetjes. Netjes met alle kleding nog aan trouwens.

Ja, dat was wel vreemd. Enige verklaring die ik heb is dat het een fotoshoot geweest moet zijn. Dan nog steeds weird shit op die precies die plek, maar goed.
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Flow&Co schreef: vr 1 juli 2022, 19:05Nou mooi niet dus, ruim een half uur later kwam ik terug over dat pad en ze stonden er nog steeds! Ze stond nu volledig vastgebonden aan de boom. En nog steeds met een glimlach en rode wangetjes. Netjes met alle kleding nog aan trouwens.
En toen je de derde, vierde en vijfde keer langs kwam...? :winkie:
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:winkie: Deel anders even de locatie :winkie:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

:lol: :lol: :lol: :lol:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
P@trick
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 420
Lid geworden op: zo 27 mei 2018, 14:37

Mad Wally schreef: ma 27 juni 2022, 11:09 Een grote slang op de route Hellendoorn, vermoedelijk een ringslang. Nou zijn deze kennelijk niet erg zeldzaam in Nederland, maar ik had er niet eerder een gezien en deze vond ik erg opvallen vanwege zijn grootte, toch wel bijna een meter in gekronkelde vorm en een opvallende groene kleur. Ik kreeg helaas niet de tijd de telefoon te pakken en een foto te maken voordat hij zich " uit de voeten" maakte.
Maar goed dat je hem niet platgereden hebt. Er worden routes afgesloten waar een slangetje van 15 cm is platgereden… :winkie:
sjuutje1969
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 273
Lid geworden op: za 25 oktober 2014, 00:37
Mijn mountainbike: Orbea Oiz en Kona Rove AL

Spurter schreef: di 28 juni 2022, 15:59 Ik denk dan toch exhibitionisten, die er blijkbaar hun plezier uithalen om naakt in de bossen rond te hangen.
Afgelopen week reed ik samen met mijn partner de ACT2. Een route die over/om de NL en Belgische grens gaat, deels onroad maar grotendeels offroad. Ergens in de omgeving van Poppel/Goirle toevallig nog een man die ons pad kruiste waarvan ik mij afvroeg of ie nu écht niets aan had (misschien een ieniminibroekje), hij was iets te ver weg om details te zien (gelukkig!).
Vreemde gewaarwording een blote kerel op een fiets je pad te zien kruisen :lol:
Gebruikersavatar
HansGSX-R
All rounder
All rounder
Berichten: 72
Lid geworden op: wo 6 april 2022, 18:07
Mijn mountainbike: Cube stereo hybrid 140 hpc race

Net tijdens een rondje Amerongen een oudere heer op een stadsfiets met dunne bandjes en zadeltassen die rustig een stukje aan het fietsen was :D Ietswat zenuwachtig ging hij aan de kant, dus toch maar even uitgelegd dat het niet heel handig was dat hij daar aan het fietsen was. Gelukkig was het op het meest makkelijke stuk en hoefde hij nog maar een paar honderd meter voordat hij er weer af kon.
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

Bij 30 graden een groepje dat een vrijgezellenfeestje vierde. De man himself in soort synthetisch pinopak. Niemand had iets te drinken bij en ze wisten niet meer waar ze begonnen waren. Ff uitgelegd dat de route (LDD) 28km was en ze dit niet lang gingen volhouden.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5861
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Telt een verbinding route ook :D in de topic titel staat duidelijk "op de route" vandaar :wink:
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5570
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Een downhiller met een kind op zijn rug als backprotector.

Afbeelding
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29951
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: zo 3 juli 2022, 21:47 Een downhiller met een kind op zijn rug als backprotector.

Afbeelding
Rijden die nog steeds bij Les Gets rond?
Ruim een week geleden waren het er twee.
One down, one to go?
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Plaats reactie