Het vreemdste dat je bent tegengekomen op de route

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Toen het nog iets warmer was: een naaktwandelaar. Van een afstandje dacht ik nog, wat heeft die voor raar pak aan? Die was egaal gebruind.
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1324
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

toen ik hem tegenkwam was hij zich nog aan het uitkleden, hij stond in zijn onderbroek met zijn lange broek, sokken en schoenen in zijn handen.
hij schrok zo van me dat hij met zijn blote benen de brandnetels in sprong :D :lol:
Gebruikersavatar
Downtherabbithole
All rounder
All rounder
Berichten: 117
Lid geworden op: do 9 januari 2020, 09:44
Mijn mountainbike: Yeti SB120 Turq

:lol: :lol: gopro beeldmateriaal?
Qua Patet Orbis
modderfietser
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 548
Lid geworden op: za 23 mei 2009, 22:35

Haha, dat was dan wel een andere. Deze naaktwandelaar deed rustig een stapje opzij en groette vriendelijk.
Gebruikersavatar
Jouke74
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 489
Lid geworden op: di 21 oktober 2014, 21:23
Mijn mountainbike: Giant XTC advanced

Heen en weer wippende auto na de down-heuvel op het Kromsloot park. Daar ook nog
bergen illegaal gedumpte vuilniszakken en een illegale kamp-over drugsparty op de heuvel met twee bomen omgezaagd om de toegangs routes (dus ook het mtb pad af te sluiten).

Kotterbos: mooie mountainbikende blondine... anders zie ik daar echt nooit iemand fietsen. Vrijend stelletje tussen het riet waarbij hij met zijn jongeheer(tje) bloot zijn vriendin/vrouw wilde beschermen van enig verdere blikken. Maar nog vreemder midden op de route staat al jaren een soort van uitkijkstoel.

Kemphaan: verschillende bejaarde en jonge fietsers (geen mtbs) in tegengestelde richting op het pad en een vrouw die net na de bocht de struiken aan het knippen was om er zaden vanaf te halen (dat was schrikken en vol in de ankers).
MeneerPeer
All rounder
All rounder
Berichten: 59
Lid geworden op: za 15 juni 2019, 22:16

2 katten die elkaar erg lief vinden met de bijbehorende geluiden. :lol:
Gebruikersavatar
Pbro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 312
Lid geworden op: wo 10 april 2013, 10:00

Op een doordeweekse, rustige avond; Een paard op de route! Dat is niet bijzonder zou je denken, toch wel...
Het paard was namelijk gezadeld en had een halster, maar de ruiter ontbrak! Dan schrik je toch wel even, want waar is die ruiter gebleven? Door een laaghangende boomtak geraakt? Afgeworpen en bewusteloos achtergebleven? Na enig zoeken (het paard zocht gezellig mee), bedacht ik me dat er vlakbij een manege is. Dus ik roep tegen het paard, kom op we gaan! En jahoor, het paardje draaft keurig met me mee. Erg leuk!
Halverwege komen twee MTB-ers (dames) mij tegemoet rijden. Ze kijken me een beetje raar aan.... Is die vent nou een paard aan het uitlaten op zijn MTB??? Ik uitleggen en gevraagd of ze misschien de ruiter hebben zien lopen. Dat niet maar even verderop wel een man die iets leek te zoeken.
Voordat ik het doorheb springt een van de meiden op het paard en galoppeert richting de genoemde man. Ik er maar weer achteraan. De man blijkt van de manege te zijn en het paard had inderdaad de ruiter afgeworpen (en zijn eigen plan getrokken). Eind goed al goed, de ruiter was niet gewond en het paardje weer terecht.
Be Nice, Say Hi!
Tarwetijger
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 21:40
Mijn mountainbike: Olympia Iron '22

Mooi verhaal Pbro!

Vandaag kwam mij op een single track een meneer met een kruiwagen tegemoet. Ik was net een drietal heren voorbij gereden die stonden te overleggen. In de kruiwagen zaten scheppen of zo. Ik concludeerde dat ik makkelijker even opzij kon (gewoon door ‘t gras) dan de kruiwagen. De meneer riep “sorry hoor!” op een vriendelijke manier dus ik riep terug dat het niet uitmaakte. Zo kan het ook he! :-q

Op een ander punt was een dame in het bos bezig met zen-yoga-weetikveel en de drie honden die er bij hoorden, type k*tkeffertjes, liepen los op het zandpad. Eentje had geen zin, de tweede liep wat lafjes achter me aan, de derde had kennelijk dienst want die liep dicht achter me aan heel hard keffend. Nou was het maar een klein beestje maar toch heb ik ook die tandjes liever niet in mijn kuiten staan. Ik vond het niet prettig. Wanneer is een welgemikte trap gerechtvaardigd? Ik heb dan liever zo’n grotere hond die weliswaar op je af komt, maar waarvan direct duidelijk is dat het zo’n blij ei is die denkt dat je komt spelen.
JLWE
All rounder
All rounder
Berichten: 134
Lid geworden op: di 24 juli 2018, 20:41
Mijn mountainbike: Evil Offering LS

Gister een rondje Den Treek gedaan en kwam daar een man op een éénwieler tegen! :o Kan af en toe op twee wielen mijn balans al moeilijk houden. Ga eens na op één wiel. Knap werk!!
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

In Darth Vader kostuum?
________
Mijn fiets
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Pbro schreef: di 22 september 2020, 21:23 Op een doordeweekse, rustige avond; Een paard op de route! Dat is niet bijzonder zou je denken, toch wel...
Het paard was namelijk gezadeld en had een halster, maar de ruiter ontbrak! Dan schrik je toch wel even, want waar is die ruiter gebleven? Door een laaghangende boomtak geraakt? Afgeworpen en bewusteloos achtergebleven? Na enig zoeken (het paard zocht gezellig mee), bedacht ik me dat er vlakbij een manege is. Dus ik roep tegen het paard, kom op we gaan! En jahoor, het paardje draaft keurig met me mee. Erg leuk!
Halverwege komen twee MTB-ers (dames) mij tegemoet rijden. Ze kijken me een beetje raar aan.... Is die vent nou een paard aan het uitlaten op zijn MTB??? Ik uitleggen en gevraagd of ze misschien de ruiter hebben zien lopen. Dat niet maar even verderop wel een man die iets leek te zoeken.
Voordat ik het doorheb springt een van de meiden op het paard en galoppeert richting de genoemde man. Ik er maar weer achteraan. De man blijkt van de manege te zijn en het paard had inderdaad de ruiter afgeworpen (en zijn eigen plan getrokken). Eind goed al goed, de ruiter was niet gewond en het paardje weer terecht.
Dat gebeurt hier ok paar keer per jaar, denk dat ik al een paard of 6 terug heb gebracht de afgelopen jaren. Ooit een op hol geslagen paard met een paal nog aan zijn poot maar net kunnen ontwijken ..... die hebben we ook niet kunnen vangen :o
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Cube AIM
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 506
Lid geworden op: zo 18 mei 2014, 12:00
Mijn mountainbike: Cube Sting-Cube LTD

JLWE schreef: ma 16 november 2020, 15:59 een man op een éénwieler
Die rijd hier in de buurt (tussen Venlo en Roermond) iedere week en ik kan hem op twee wielen niet bijhouden af en toe. :cry: :-q
als je denkt dat iets niet lukt....
krijg je meestal gelijk
reaction 67
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1893
Lid geworden op: ma 18 mei 2009, 19:57
Mijn mountainbike: Trek Superfly 6
Contacteer:

Cube AIM schreef: ma 16 november 2020, 19:39
JLWE schreef: ma 16 november 2020, 15:59 een man op een éénwieler
Die rijd hier in de buurt (tussen Venlo en Roermond) iedere week en ik kan hem op twee wielen niet bijhouden af en toe. :cry: :-q
Die zijn wij ook tegen gekomen enkele weken terug (op navi. de Bakenbos tocht aan het rijden) net een leuk spannend singeltrack gedaan bergop daar gaat hij op zijn eenwieler naar beneden. Veel respect.
StevenK
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1323
Lid geworden op: do 24 april 2003, 07:10
Mijn mountainbike: Epic Evo, Epic Hardtail, Crux, Diverge.
Contacteer:

Niet helemaal *op* de route, maar toch. Direct bij de oversteek van de Defensieweg naar het Let de Stigterpad stond daar een dame, althans een persoon van het vrouwelijk geslacht, 'sexy' gekleed (dat wil zeggen teveel skin exposed, wat gezien de hoeveelheid skin niet echt een uitdaging was) te poseren op een stapel boomstammen. Een oudere dame maakte daar foto's van.
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Ik heb het plaatje op m'n netvlies, bedankt! :D
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Plaats reactie