Ciara, Dennis en nu Ellen.....

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5877
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Nope.....korte broek en T-shirt weer :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8047
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Overigens vind ik die namen voor een beetje meer wind onzin. Vroeger woei het, nu heeft een heuse stormnaam. Vooraf zorgt het voor meer angst en achteraf blijft het beter ‘hangen’. Kijk alleen al naar dit draadje, storm heeft een naam en er kan een topic aan gewijd worden..
Voor voeden van de angstcultuur is het van toegevoegde waarde :~
Alien
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1567
Lid geworden op: do 17 juli 2008, 13:10

Mario070 schreef: zo 23 februari 2020, 17:31ons aardbolleke heeft het maar zwaar.
Welnee, die overleeft ons met gemak, hoor. Ik zou me om de mensen wat meer zorgen maken.
Vorsprung durch Pedantik.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Alien schreef: di 25 februari 2020, 13:50
Mario070 schreef: zo 23 februari 2020, 17:31ons aardbolleke heeft het maar zwaar.
Welnee, die overleeft ons met gemak, hoor. Ik zou me om de mensen wat meer zorgen maken.
Welnee, mensen kunnen me gestolen worden, de helft is toch ignorant en associaal.
Gebruikersavatar
Wiel-Maat
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1558
Lid geworden op: do 13 augustus 2015, 11:13
Mijn mountainbike: Polygon Siskiu-9 27,5"

zonoskar schreef: di 25 februari 2020, 13:57
Alien schreef: di 25 februari 2020, 13:50 Welnee, die overleeft ons met gemak, hoor. Ik zou me om de mensen wat meer zorgen maken.
Welnee, mensen kunnen me gestolen worden, de helft is toch ignorant en associaal.
Tja... in dat kader is het op zich interessant hoe de mens zich als soort zal evolueren; zullen dergelijke eigenschappen in de toekomst verder zegevieren of zullen wij in dat opzicht nog 'tot inkeer komen' en op die manier de planeet meer respect tonen waardoor de volgende generaties een andere (lees: betere) leefomgeving tegemoet kunnen zien? 8)
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: di 25 februari 2020, 14:44
zonoskar schreef: di 25 februari 2020, 13:57

Welnee, mensen kunnen me gestolen worden, de helft is toch ignorant en associaal.
Tja... in dat kader is het op zich interessant hoe de mens zich als soort zal evolueren; zullen dergelijke eigenschappen in de toekomst verder zegevieren of zullen wij in dat opzicht nog 'tot inkeer komen' en op die manier de planeet meer respect tonen waardoor de volgende generaties een andere (lees: betere) leefomgeving tegemoet kunnen zien? 8)
Ik denk dat die evolutie de komende 50 a 100 jaar heel snel zal gaan :-{
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29978
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Mario070 schreef: di 25 februari 2020, 09:56 Nope.....korte broek en T-shirt weer :-D :-q
Hier ook, alleen te veel wind om iets te doen.
Wind zonder naam.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Gebruikersavatar
zonoskar
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2213
Lid geworden op: vr 21 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element 970
Contacteer:

Wiel-Maat schreef: di 25 februari 2020, 14:44
zonoskar schreef: di 25 februari 2020, 13:57

Welnee, mensen kunnen me gestolen worden, de helft is toch ignorant en associaal.
Tja... in dat kader is het op zich interessant hoe de mens zich als soort zal evolueren; zullen dergelijke eigenschappen in de toekomst verder zegevieren of zullen wij in dat opzicht nog 'tot inkeer komen' en op die manier de planeet meer respect tonen waardoor de volgende generaties een andere (lees: betere) leefomgeving tegemoet kunnen zien? 8)
Zo lang mensen die iets willen doen aan hun impact als klimaatgekkie of associaal weggezet worden, nee, ik denk niet dat er veel geevolueerd gaat worden. Het wordt een big-bang actie. Nog 1C erbij en een hele hoop CO2 en methaan die nu nog opgesloten zit in methaanijs in de oceaan en de toendra's in Rusland en Groenland komen vrij. Dan gaat het ineens heel erg snel.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Alien schreef: di 25 februari 2020, 13:50
Mario070 schreef: zo 23 februari 2020, 17:31ons aardbolleke heeft het maar zwaar.
Welnee, die overleeft ons met gemak, hoor.
Nou.... Wij mensen fucken em aardig op! Dus als wij niet veranderen gaat ie harder dan wij denken te kunnen inschatten. We doen gewoon precies de verkeerde dingen. Doordat we altijd maar consumeren. We moeten met de natuur leven, niet aan de kant schuiven en denken wij kunnen ook wel zonder een stukje bos of schoon water.. Want het is gewoon eng hoeveel miniscule plastic deeltjes er in ons water zitten, en ook via vissen in ons voedsel enz enz.

Maar vanmiddag ff lekker een stukkie tegen de wind in zitten peddelen met nieuwe bb lagers. Kan gewoon weer een btje tegen dijkjes op knallen zonder gelijk mn benen eraf te verzuren.. :lol: :roll:
life starts @ 150bpm...
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8047
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

g60 schreef: di 25 februari 2020, 20:10 Nou.... Wij mensen fucken em aardig op! Dus als wij niet veranderen gaat ie harder dan wij denken te kunnen inschatten. We doen gewoon precies de verkeerde dingen. Doordat we altijd maar consumeren. We moeten met de natuur leven, niet aan de kant schuiven en denken wij kunnen ook wel zonder een stukje bos of schoon water.. enz.
Jij verwacht nog verandering? In je omgeving gaan mensen spontaan boodschappen doen met de fiets?
zonoskar schreef: di 25 februari 2020, 16:00 Dan gaat het ineens heel erg snel.
Gaat het ook.
Volgens mij zijn we het punt van no return voorbij. Weinig consumenten en politici die er echt werk van maken.
g60
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3316
Lid geworden op: zo 14 oktober 2007, 20:11
Mijn mountainbike: Gary fisher superfly 100, custom build. Scott scale rc ‘12 custom.Trek 920 (ex tacx).
Contacteer:

Jurriaan schreef: di 25 februari 2020, 20:46
g60 schreef: di 25 februari 2020, 20:10 Nou.... Wij mensen fucken em aardig op! Dus als wij niet veranderen gaat ie harder dan wij denken te kunnen inschatten. We doen gewoon precies de verkeerde dingen. Doordat we altijd maar consumeren. We moeten met de natuur leven, niet aan de kant schuiven en denken wij kunnen ook wel zonder een stukje bos of schoon water.. enz.
Jij verwacht nog verandering? In je omgeving gaan mensen spontaan boodschappen doen met de fiets?
Nee en nee maar t zou wel moeten!
life starts @ 150bpm...
daniel1975
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: di 26 oktober 2004, 11:23
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Tsja, consumptie maatschappij icm een doorbreking van het natuurlijk evenwicht a.g.v. de gezondheidszorg.
“Vroeger” gaf voedselnood of een epidemie gewoon een serieus sterftecijfer, tegenwoordig doen we er alles aan om iedereen te laten leven. De vraag of dat humaan is of juist niet kan ik niet beantwoorden.
Het geeft sowiso een enorme druk op moeder Aarde.
Bicycle, bicycle, bicycle
Plaats reactie