Meer (zware) ongelukken door Fully's

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Snelle Buffer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2488
Lid geworden op: di 3 oktober 2017, 08:57
Mijn mountainbike: is hybride

Ironhorse Erik schreef: do 20 februari 2020, 17:10
Ok definitie zwaar ongeluk (neem aan dat je ongeval bedoelt) --> bezoek trauma-arts ? Gebroken nek ? Geperforeerde long ? Sleutelbenen iig niet. Polsje ook niet. gebroken neus of tanden eruit ook niet.

Ok. Dikke Fullie. 120mm is kleine fullie. Dikke Fullie 150mm+ ? Of prijs gebonden. 5k? Is niet dik. 10+k. Ja das dik.

Ok. Onervaren passagier. Onervaren ? <5.000km ? Mwoaw is al ervaren. <1.000km....ja redelijk onervaren.

Ok. We zoeken dus iemand die bij de trauma arts beland is met een gebroken nek, geperforeerde long oid, op een 10+k kostende fully, terwijl hij minder dan 1.000km MTB ervaring heeft. Nou. Gezien je "Por/knuppel in het hoenderhok" moeten er daar 10.000enden van zijn in NL ? Ben benieuwd. :winkie: :winkie: :winkie: :winkie:
:lol: :-q :lol:
Alles dat werkelijk groots en inspirerend is, is gecreëerd door een individu dat kon werken in vrijheid.’ ( Albert Einstein)
Zoals de wind waait ga ik niet mee (Loesje)
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ironhorse Erik schreef: do 20 februari 2020, 17:10
yo-eddy schreef: do 20 februari 2020, 12:41 Niets "on topic" want dat ging over onervaren passagiers van hun dikke fullies ....... wel tekenend dat jij je aangesproken voelt :winkie:
Ok definitie zwaar ongeluk (neem aan dat je ongeval bedoelt) --> bezoek trauma-arts ? Gebroken nek ? Geperforeerde long ? Sleutelbenen iig niet. Polsje ook niet. gebroken neus of tanden eruit ook niet.

Ok. Dikke Fullie. 120mm is kleine fullie. Dikke Fullie 150mm+ ? Of prijs gebonden. 5k? Is niet dik. 10+k. Ja das dik.

Ok. Onervaren passagier. Onervaren ? <5.000km ? Mwoaw is al ervaren. <1.000km....ja redelijk onervaren.

Ok. We zoeken dus iemand die bij de trauma arts beland is met een gebroken nek, geperforeerde long oid, op een 10+k kostende fully, terwijl hij minder dan 1.000km MTB ervaring heeft. Nou. Gezien je "Por/knuppel in het hoenderhok" moeten er daar 10.000enden van zijn in NL ? Ben benieuwd. :winkie: :winkie: :winkie: :winkie:
Uhhhh, alleen al vd "Bergense Fietsclub" onder bezielende "leiding" van P. S. zijn er afgelopen jaar al twee met trauma uit het bos gehaald die aan deze eisen voldoen ..... dat is nog naast "ongelukjes" in het buitenland met nekletsel etc ....
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Daarom zeg ik: gewoon verbieden die fully's! Fiets met verstand, fiets zonder verende achterkant! :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ad58 schreef: do 20 februari 2020, 17:40 Daarom zeg ik: gewoon verbieden die fully's! Fiets met verstand, fiets zonder verende achterkant! :lol:
Hier spreekt een wijze "oude" man :bier:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Zo is het maar net! :bier: En als dat verbod dan een feit is, zullen we hoogstwaarschijnlijk een discussie krijgen over hoe gevaarlijk en verende voorvork wel niet is! :lol:
Laatst gewijzigd door Ad58 op do 20 februari 2020, 17:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Ad58 schreef: do 20 februari 2020, 17:40 Daarom zeg ik: gewoon verbieden die fully's! Fiets met verstand, fiets zonder verende achterkant! :lol:
Geen vering teveel, ik rijd hardtail.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

:-q :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Het is maar dat je het weet, ik rijd zonder vering onder mijn reet! :lol: :lol: :lo

[Ofschoon mij die Trek Fuel EX 9.8 stiekem toch wel een heel lekker fietsje lijkt.. :oops:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 783
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

yo-eddy schreef: do 20 februari 2020, 17:27
Ironhorse Erik schreef: do 20 februari 2020, 17:10

Ok definitie zwaar ongeluk (neem aan dat je ongeval bedoelt) --> bezoek trauma-arts ? Gebroken nek ? Geperforeerde long ? Sleutelbenen iig niet. Polsje ook niet. gebroken neus of tanden eruit ook niet.

Ok. Dikke Fullie. 120mm is kleine fullie. Dikke Fullie 150mm+ ? Of prijs gebonden. 5k? Is niet dik. 10+k. Ja das dik.

Ok. Onervaren passagier. Onervaren ? <5.000km ? Mwoaw is al ervaren. <1.000km....ja redelijk onervaren.

Ok. We zoeken dus iemand die bij de trauma arts beland is met een gebroken nek, geperforeerde long oid, op een 10+k kostende fully, terwijl hij minder dan 1.000km MTB ervaring heeft. Nou. Gezien je "Por/knuppel in het hoenderhok" moeten er daar 10.000enden van zijn in NL ? Ben benieuwd. :winkie: :winkie: :winkie: :winkie:
Uhhhh, alleen al vd "Bergense Fietsclub" onder bezielende "leiding" van P. S. zijn er afgelopen jaar al twee met trauma uit het bos gehaald die aan deze eisen voldoen ..... dat is nog naast "ongelukjes" in het buitenland met nekletsel etc ....
Nee joh die gasten leven allemaal nog met hun manse ebikes, die allemaal <10k euro zijn, en ze rijden al jaren inmiddels. Ze kunnen inderdaad nog steeds niet fietsen....mmmm. misschien onze normen even aanpassen :winkie:
Sleutelbeentje en armpje uit de kom. Ze gillen wel alsof hun leven ervanaf hangt, maar dat is vooral de totale afwezigheid van een pijngrens.
:winkie: :winkie: :winkie: :winkie: van mij mag dat volk trouwens totaal kapot vallen dwars door het bos de boel lopen te slopen.
Maar dat is een andere discussie.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Jamis Diablo schreef: do 20 februari 2020, 17:45
Ad58 schreef: do 20 februari 2020, 17:40 Daarom zeg ik: gewoon verbieden die fully's! Fiets met verstand, fiets zonder verende achterkant! :lol:
Geen vering teveel, ik rijd hardtail.
Fietsen is gezond, maar wel met minimaal 150mm vering onder je kont. 8)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Je hebt de laatste gemist! :lol:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2175
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

hmmmm :-{
Hoe oud of gekreukeld je ook bent, op een fully voel je je een hele vent.
Ben je een daredevil en rij je van de Dorster drop: pak dan wel vering achterop!
Ben je klaar met dat gebeuk van dat zadel in je aars, rij dan iets volledig veerbaars.
8)
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

:lol: ik ben benieuwd wat er nog meer volgt. Ik bespeur hier onverhoedse literaire talenten! Is er dan toch nog hoop voor dit forum? :bier:
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 783
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ik speel maar even open kaart
Hopen vind je vooral onder een paard!
:winkie:
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5496
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Trek uit mijn wijze lessen lering .....
vering is tering!*


Dit was jaren mijn motto toen ik net zo dacht over voorvering als nu over fullies :winkie:
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Plaats reactie