Hallo ruiters

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
SzymonMT
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 0
Lid geworden op: ma 9 maart 2020, 10:37

Hallo allemaal, ik ben een nieuw lid van het forum, ik ben onlangs naar Nederland verhuisd en ik wil je fietswereld hier leren kennen. :D :D :D :-D

Want motorcycle windscreen but you don't know where order it ? How to choose motorcycle windscreen ? Will be windscreen BMW F 650 GS ? High touring windscreen, racing double bubble screen or standard motorcycle windscreen, go to Motorcyclescreens.eu and order perfect matched dedicated motorcycle windscreen BMW F 650 GS or motorcycle deflector to any other brand like BMW, CAGIVA, DUCATI, APRILIA, SUZUKI, HONDA. Feel confident during motorcycle trip without strong wind hitting your body and helmet. !!! :D :D :) :-D
Laatst gewijzigd door SzymonMT op wo 18 maart 2020, 11:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Yeee-ti!
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 207
Lid geworden op: vr 28 mei 2010, 20:41
Mijn mountainbike: '93 Yeti Pro FRO, 94' Yeti ARC AS LT, '94 Dean Ti, '09 Yeti ARC, '22 Canyon Lux World Cup CF7

Welkom!
Misschien kun je hier beginnen: https://www.mtbroutes.nl/
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5871
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Hallo en welkom natuurlijk :-q
Ruiters :~ ik heb geen paard :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Mach0
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 196
Lid geworden op: wo 27 maart 2019, 12:18
Mijn mountainbike: Trek X-caliber 8

Mario070 schreef: ma 9 maart 2020, 13:43 Hallo en welkom natuurlijk :-q
Ruiters :~ ik heb geen paard :lol: :-q
Ik wel meerdere.. maar zonder wielen en trappers en de vering leidt ook een eigen leven.. :bier:

Welkom in ieder geval... :-q
Gebruikersavatar
Mark-V
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1606
Lid geworden op: do 9 augustus 2018, 16:55
Contacteer:

Kijkend naar de naam van de TS komt hij waarschijnlijk uit Polen en is zijn Nederlands nog niet optimaal...

Welkom iig!
Plaats reactie