Gay mountainbikers / forumleden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ad58
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2751
Lid geworden op: ma 27 februari 2017, 09:46
Mijn mountainbike: Niner Ros 9

Blijf jij maar lekker in die kast Erik! :-q
Fietst op staal tussen zijn MS-aanvallen door.

A result doesn't define me. Refusing to quit in the darkest moments does.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10365
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

Lars TB schreef: wo 24 juni 2020, 15:23 Gaat iemand nog iets zeggen over wielrenners? :winkie:
Yep.
In Limburg heten die ook wel ‘Weg-Jeannetten’. Maar waarom :winkie: ?
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
rikkertsmf
All rounder
All rounder
Berichten: 75
Lid geworden op: ma 11 mei 2020, 10:32
Mijn mountainbike: Giant Fathom 1 2019

superrob schreef: di 23 juni 2020, 21:05
ikwilfietsen schreef: di 23 juni 2020, 14:09 Zijn er hier ook gay of bi mountainbikers? of kennen jullie homo's die mountainbiken?

Ik mountainbike namelijk al 10 jaar (gewoon met hetro mannen en vrouwen) en ken helemaal niemand die homo is die mountainbiked. Is het mountainbike wereldje zo'n enorm hetro wereldje? of ken ik de gay mountainbikers gewoon niet?

Ik vraag het me af omdat ik nu net zelf uit de kast kom. Dus ik ben benieuwd!
Mocht er nu iemand op dit forum reageren dat hij homo is wat wil je dan van die persoon weten? Ik kan de relatie tussen iemand zijn geaardheid en mountainbiken niet leggen.
ja ik vat hem ook niet helemaal :lol:

Of die persoon moet op zoek zijn naar 'de ware' op een forum, maar dat lijkt me nogal een lang hoofdstuk in een saai verhaal.
Old enough to know better. Young enough to do it anyway!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Ik snap het wel, er zijn weinig sporten waarbij je zo vaak met een groepje halfnaakte mannen op een parkeerplaats in het bos staat... :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

suravida schreef: wo 24 juni 2020, 18:06 Ik snap het wel, er zijn weinig sporten waarbij je zo vaak met een groepje halfnaakte mannen op een parkeerplaats in het bos staat... :winkie:
Bij het voetballen samen douchen, maar ik geloof dat het daar niet heel gebruikelijk is openlijk te verkondigen dat je gay bent.

Ik mtb nog niet zo heel lang, maar ik zie hier niet het machogedrag en de kleedkamer humor die je bij het voetbal ziet. Gewoon een groep leuke mensen die een mooie sport/hobby delen.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5842
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

Sportschool ook altijd gewoon samen gedoucht :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Makkelijk
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2901
Lid geworden op: ma 10 augustus 2015, 09:37

Mad Wally schreef: wo 24 juni 2020, 20:50
suravida schreef: wo 24 juni 2020, 18:06 Ik snap het wel, er zijn weinig sporten waarbij je zo vaak met een groepje halfnaakte mannen op een parkeerplaats in het bos staat... :winkie:
Bij het voetballen samen douchen, maar ik geloof dat het daar niet heel gebruikelijk is openlijk te verkondigen dat je gay bent.

Ik mtb nog niet zo heel lang, maar ik zie hier niet het machogedrag en de kleedkamer humor die je bij het voetbal ziet. Gewoon een groep leuke mensen die een mooie sport/hobby delen.
Er zijn inderdaad helaas best wat sporten met een hele sterke "je hoort zo te zijn" cultuur. Voetbal is niet homo-vriendelijk en in andere sporten zal bijvoorbeeld weer veel racisme of een andere vorm van discriminatie zijn. Ik denk dat je wel kunt stellen dat mountainbiken een tolerante cultuur heeft. Sowieso hebben individualistischere sporten dat wat sneller. Misschien is het in mtb verenigingen weer anders maar de meeste mtb'ers doen dat niet in clubverband. Wellicht dat het topic ons daarom ook zo verbaast.

Wielrennen... is wel weer een beetje anders. Ik weet niet of daar iets van discriminatie in zit (ik roep wel vaak janetten naar ze...) maar er is wel een hele sterke cultuur waar je bij moeten horen. Het enige is dat ook 50% van de wielrenners nooit een club ziet, en die cultuur zit vooral in de clubs. Volgens mij discrimineren wielrenners vooral mensen die geen ladyshave op hun poten zetten.

Mountainbikers... wij zijn vooral bezig met ons materiaal, met de liefde voor onze hobby / sport. Wat dat betreft lijken we misschien meer op skiërs, jagers of coureurs dan op de meeste andere sporters. Ik vind het fijn dat ik met mensen kan fietsen zonder dat iedereen bezig is met zijn eigen imago. Hooguit met het imago van een mooie fiets.

Mijn andere sport is klimmen. Nog een buitengewoon tolerante sport. Ik weet zeker dat daar een vrij representatieve afspiegeling van de maatschappij staat. Zowel in geslacht, afkomst als seksualiteit.
Waar woke is, is vuur
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Het mooie van onze sport vind ik dat het de meesten niet zo boeit.
Al een aantal keer meegemaakt dat ik aan een partner voorgesteld werd en hem/haar niet helemaal aan zag komen.
Maar, zoals ik al zei, lekker boeiend...

Om antwoord te geven op je vraag, ik ken er wel een paar. Het zullen er misschien meer zijn zonder dat ik het weet, omdat de meesten er niet mee te koop lopen.
Als je er over nadenkt best logisch. Ik loop ook niet met mijn geaardheid te koop.
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

MacReal schreef: wo 24 juni 2020, 22:57 Als je er over nadenkt best logisch. Ik loop ook niet met mijn geaardheid te koop.
Jij valt toch vooral op stevige types met dikke noppen? :bier:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Waarschijnlijk ook met een lage rolweerstand.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Jurf schreef: wo 24 juni 2020, 23:41
MacReal schreef: wo 24 juni 2020, 22:57 Als je er over nadenkt best logisch. Ik loop ook niet met mijn geaardheid te koop.
Jij valt toch vooral op stevige types met dikke noppen? :bier:
:lol:
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5628
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Giant-E schreef: do 25 juni 2020, 00:03 Waarschijnlijk ook met een lage rolweerstand.
Dat gaat meestal niet zo goed samen :-{
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Modbreak:

Houd het aub netjes. Het is een serieuze vraag en dat vraagt om serieuze reacties. Er is een grens van wat wel en niet toelaatbaar is.

Hartelijke groet,
Herperduin
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

...

Dit vind ik nou weer zo’n opmerking die echt niet kan. Ik vind dat hier plek moet zijn voor iedereen en dan kom jij weer met zo’n foute “grap”.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

De samenleving moet zich vooral niet te snel op zijn pik getrapt voelen en niet meer tegen een grapje kunnen.

Dat vind ik.
Plaats reactie