Gay mountainbikers / forumleden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16072
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

van Tuyl schreef: do 17 september 2020, 07:39 Mee oneens, alle levens tellen, niet alleen van diegene die hard schreeuwen!
Er wordt uit naam van blm in Amerika ontzettend veel geweld gepleegd, geplunderd en spullen van onschuldigen vernield.
Ergens mis je het punt :roll:


(als er iemand aan de deur komt collecteren voor de Hartstichting, dan geef jij dus niet omdat "alle organen tellen"?)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Ik begrijp de neiging om online je mening te willen geven over actuele zaken maar dit is daarvoor niet de plaats. Probeer het on-topic en mtb gerelateerd te houden aub.

Thx.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Nou laten we het dan maar snel over Gay BLM activisten hebben om on topic te blijven :winkie:

Gay Blue Mountainbikers :)
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

George schreef: do 17 september 2020, 09:18 Ik begrijp de neiging om online je mening te willen geven over actuele zaken maar dit is daarvoor niet de plaats. Probeer het on-topic en mtb gerelateerd te houden aub.

Thx.
Je hebt gelijk hoor George m.b.t. het ontopic blijven, wel vind ik jammer dat alleen een aangebrachte nuance verwijderd wordt.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Dat begrijp ik maar ergens moet een punt gezet worden anders volgt er toch weer een reactie en weer een reactie daarop etc.
Roger57
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 18:58

Hoe bike-gerelateerd is iemands geaardheid, kleur, religie of politieke overtuiging?

Eerlijk gezegd interesseert mij zo’n onderwerp geen ene flikker!

Als ge van ...... houdt prima, have fun! en u bent bij mijn net zo welkom als ieder ander! Dat maakt u geen ander mens heh! (Wellicht wel maar da doet voor het biken absoluut nie ter zake)

In ieder geval verenigt je gezamenlijke hobby, overkomt die mogelijke verschillen en zijn dat soort zaken dus totaal irrelevant.
Ik snap ook nie goe waarom iemand de dwingende behoefte kan hebben om de wereld te vertellen dat hij/zij een andere geaardheid heeft dan de meeste anderen?
Is da modern? Of getuigt dat van courage? In alle oprechtheid WAT is de meerwaarde?
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Kennelijk heeft het in ieder geval voor de topicstarter een meerwaarde anders was hij het topic niet gestart...

Het forum staat vol met topics waarin mensen op zoek zijn naar gedeelde interesses naast of in combinatie met het mountainbiken. Laten we wel wezen, het mountainbike/fiets wereldje wordt gedomineerd door witte, hetero mannen en er heerst een macho cultuurtje. Dat merk je meteen aan een topic als dit waarin de flauwe grappen en vooroordelen je vrijwel meteen om de oren vliegen. Je zou het misschien niet verwachten (of juist wel :roll: ) maar het is ook in het verleden al een paar keer nodig geweest om sommige gebruikers er op te wijzen dat homofobe opmerkingen hier niet gewenst zijn. Juist in een dergelijke subcultuur kan ik me dan ook goed voorstellen dat gay mountainbikers op zoek zijn naar hun plek in dit wereldje en daarbij geïnteresseerd zijn in gelijk gestemden of gewoon willen weten of het überhaupt en goed idee is om uit de kast te komen in zo'n groep.
Gebruikersavatar
bartsince1975
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 615
Lid geworden op: wo 16 mei 2012, 21:07
Mijn mountainbike: Brodie Expresso / Snowdon MK-007

Er zijn inderdaad ook topics over fietsen en kinderen, laat ik ook aan mij voorbijgaan. Op het forum staat het binnen de regels iedereen vrij topics te bespreken die hen interesseren en gerelateerd zijn aan de gedeelde interesse in mountainbiken. Ook Max Verstappen zal mij koud laten, maar kan hier prima besproken worden.

Het blijkt wel een topic te zijn waarvan iedereen wil laten weten dat zij vinden dat het niet nodig hoort te zijn, terwijl dat bij veel andere onderwerpen, bijv wederom de kinderen, niet gebeurd. Waarbij de overgrote (aanname) hoeveelheid niet gay reageerders het een onzin topic lijkt te vinden. Het topic is gestart door een gay die het wel nodig vond dit te doen. De afkeurende reacties geven bepaalt geen blijk van inlevingsvermogen en geven in mijn ogen aan dat er nog voldoende werk ligt. Want waarom denken we niet als we dit topic lezen; oh, niet voor mij? Waarom MOET hier een mening? Ergens onderhuids jeukt er iets wat Max Verstappen niet losmaakt.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

bartsince1975 schreef: vr 18 september 2020, 09:45 Er zijn inderdaad ook topics over fietsen en kinderen, laat ik ook aan mij voorbijgaan. Op het forum staat het binnen de regels iedereen vrij topics te bespreken die hen interesseren en gerelateerd zijn aan de gedeelde interesse in mountainbiken. Ook Max Verstappen zal mij koud laten, maar kan hier prima besproken worden.

Het blijkt wel een topic te zijn waarvan iedereen wil laten weten dat zij vinden dat het niet nodig hoort te zijn, terwijl dat bij veel andere onderwerpen, bijv wederom de kinderen, niet gebeurd. Waarbij de overgrote (aanname) hoeveelheid niet gay reageerders het een onzin topic lijkt te vinden. Het topic is gestart door een gay die het wel nodig vond dit te doen. De afkeurende reacties geven bepaalt geen blijk van inlevingsvermogen en geven in mijn ogen aan dat er nog voldoende werk ligt. Want waarom denken we niet als we dit topic lezen; oh, niet voor mij? Waarom MOET hier een mening? Ergens onderhuids jeukt er iets wat Max Verstappen niet losmaakt.
Wellicht nog relevanter, er is een speciale girlz corner en dat vindt niemand raar.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

bartsince1975 schreef: vr 18 september 2020, 09:45 Er zijn inderdaad ook topics over fietsen en kinderen, laat ik ook aan mij voorbijgaan. Op het forum staat het binnen de regels iedereen vrij topics te bespreken die hen interesseren en gerelateerd zijn aan de gedeelde interesse in mountainbiken. Ook Max Verstappen zal mij koud laten, maar kan hier prima besproken worden.

Het blijkt wel een topic te zijn waarvan iedereen wil laten weten dat zij vinden dat het niet nodig hoort te zijn, terwijl dat bij veel andere onderwerpen, bijv wederom de kinderen, niet gebeurd. Waarbij de overgrote (aanname) hoeveelheid niet gay reageerders het een onzin topic lijkt te vinden. Het topic is gestart door een gay die het wel nodig vond dit te doen. De afkeurende reacties geven bepaalt geen blijk van inlevingsvermogen en geven in mijn ogen aan dat er nog voldoende werk ligt. Want waarom denken we niet als we dit topic lezen; oh, niet voor mij? Waarom MOET hier een mening? Ergens onderhuids jeukt er iets wat Max Verstappen niet losmaakt.
Helemaal mee eens.
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Roger57
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 266
Lid geworden op: vr 10 juli 2020, 18:58

George schreef: vr 18 september 2020, 08:58 Kennelijk heeft het in ieder geval voor de topicstarter een meerwaarde anders was hij het topic niet gestart...

Het forum staat vol met topics waarin mensen op zoek zijn naar gedeelde interesses naast of in combinatie met het mountainbiken. Laten we wel wezen, het mountainbike/fiets wereldje wordt gedomineerd door witte, hetero mannen en er heerst een macho cultuurtje. Dat merk je meteen aan een topic als dit waarin de flauwe grappen en vooroordelen je vrijwel meteen om de oren vliegen. Je zou het misschien niet verwachten (of juist wel :roll: ) maar het is ook in het verleden al een paar keer nodig geweest om sommige gebruikers er op te wijzen dat homofobe opmerkingen hier niet gewenst zijn. Juist in een dergelijke subcultuur kan ik me dan ook goed voorstellen dat gay mountainbikers op zoek zijn naar hun plek in dit wereldje en daarbij geïnteresseerd zijn in gelijk gestemden of gewoon willen weten of het überhaupt en goed idee is om uit de kast te komen in zo'n groep.
Allemaal prachtig :-q

Bij de beschrijving van dit subforum staat:
“Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezighouden.“

Wel , ik zie het bike gerelateerde niet?
Fietst een homofiel anders? Doet ie iets anders met zijn fiets? Beleeft hij/zij zijn/haar fietshobby anders?
Heeft het in die zin dan belang van elkaar te weten wat elkanders geaardheid is?

Dan.... Wat is er fout aan om een macho witte gast te zijn? Is een homofiel per definitie niet macho? (Hoezo incriminerend? En absoluut onwaar)
Zijn kleurvollen per definitie niet macho? (u zou u verbazen en wederom onwaar)
Macho heeft met geldingsdrang voortkomend uit een scala van al dan niet gecombineerde factoren te maken. Een hormonaal getriggerde meest onbewuste voortplantingswens is er maar één van, waarbij de daarmee gepaard gaande sexdrive het meest van belang is.
Dit gedrag komt dan ook het meest uitgesproken voor bij jonge hitsige mannetjes, (béésten zijn het!) :lol:
Heeft dus helemaal niets met kleur, religie, overtuiging of geaardheid van doen.
En om de gemiddelde forumgast hier te portretteren als een witte hetero macho? Welnu ik vind dat een positieve discriminatie van .... (vult u zelf maar in, maar incriminerend ís het)

Re: Homofobe uitingen?
Die gaan nergens over en dat zulks niet getolereerd mag worden is duidelijk, dat heeft met normale forumetiquette te maken waarbij je elkaar respecteert.


On a sidenote...
Dat je een subforum voor dames (in het algemeen) hebt lijkt me overigens niet meer dan logisch aangezien dames hun afwijkende fysiek en ook fysieke “problemen” kennen/hebben.

Da is pas ECHT ‘ne andere ,soms bijna buitenaardse, soort :lol:

(Excuseer dames :wink: :tong)

/edit
Het forum staat vol met topics waarin mensen op zoek zijn naar gedeelde interesses naast of in combinatie met het mountainbiken.
Als dat zo is dan zou ik u willen aanbevelen de beschrijving van dit subforum aan te passen en dat bike-gerelateerde te schrappen.
Zijn we in een klap van die azijnzeikers zoals mij af. :-q
Dit is een maatschappelijke discussie (helemaal goed ook) en geen bike gerelateerde.
Tenzij ieder onderwerp bike-gerelateerd wordt omdat en zodra een biker een discussie daarover start :lol:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

ikwilfietsen schreef: di 23 juni 2020, 14:09 Zijn er hier ook gay of bi mountainbikers? of kennen jullie homo's die mountainbiken?
Voor mij is dit mountainbike(r) gerelateerd genoeg. Kennelijk is (of was) dit voor de topicstarter een nuttige vraag maar of dat daadwerkelijk zo is of niet is feitelijk niet het onderwerp van dit topic.

Vandaar het verzoek om on-topic te gaan.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2635
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Roger57 schreef: vr 18 september 2020, 11:08 Bij de beschrijving van dit subforum staat:
“Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezighouden.“
Ik zie dan weer de kop "off topic". Alles wat fietsgerelateerd is is volgens mij "on topic"
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15560
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Niet op elke slak zout leggen ;) Hoe dan ook is die discussie hier off-topic, dus nogmaals het verzoek het hier te beperken tot het onderwerp. Vragen of opmerkingen over het forum in het algemeen kun je elders kwijt en mijn PB box staat ook wijd open...

Thx.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

maar goed nu weten we na 17 pagina's nog niet of er nog meer homo's mountainbiken ..........

sterker nog fietst de topic starter zelf nog wel?
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Plaats reactie