Gay mountainbikers / forumleden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Sabai schreef: za 27 juni 2020, 08:49 Ik was gisteren bij een afscheid feestje van een opdrachtgever. Er was 1 zwarte man bij. En helaas het is waar alle flauwe grappen kwamen voorbij. Zoals doe hem maar een chocomel, let op je horloge enz..
En ik kon inderdaad zien dat hij mee lachte maar eigenlijk dacht hij wat een eikel die dat zegt. Ik snap eerlijk gezegd niet wat er grappig aan is om zulke opmerkingen te maken tegen zo iemand. En nee ik heb er niks van gezegd want het was het moment voor degene die afscheid ging nemen. Dan ga je dit soort discussies niet aan.
Heb je ook aan hem gevraagd of hij het echt niet leuk vond of kon je zijn gedachten lezen?
Gebruikersavatar
mtfuji
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2746
Lid geworden op: ma 14 februari 2005, 13:11
Mijn mountainbike: 3 stuks
Contacteer:

haha scherp!

Afbeelding
"Strong, light, cheap. Pick two." Keith Bontrager
Sabai
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 905
Lid geworden op: do 7 augustus 2014, 16:49
Mijn mountainbike: Mtb

Dice Oldskool schreef: za 27 juni 2020, 09:13
Sabai schreef: za 27 juni 2020, 08:49 Ik was gisteren bij een afscheid feestje van een opdrachtgever. Er was 1 zwarte man bij. En helaas het is waar alle flauwe grappen kwamen voorbij. Zoals doe hem maar een chocomel, let op je horloge enz..
En ik kon inderdaad zien dat hij mee lachte maar eigenlijk dacht hij wat een eikel die dat zegt. Ik snap eerlijk gezegd niet wat er grappig aan is om zulke opmerkingen te maken tegen zo iemand. En nee ik heb er niks van gezegd want het was het moment voor degene die afscheid ging nemen. Dan ga je dit soort discussies niet aan.
Heb je ook aan hem gevraagd of hij het echt niet leuk vond of kon je zijn gedachten lezen?
Een blik naar elkaar was voldoende. Vooral als je elkaar al jaren kent.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Dan had je op dat moment er iets van moeten zeggen en het voor hem op moeten nemen. Vooral omdat je hem dan al zo lang kent.

De grappenmaker(s) bedoelen het hoogstwaarschijnlijk totaal niet racistisch en staan er dan ook niet bij stil. Nu zwijg jij en ben je geen haar beter al pretendeer je dat wel te zijn.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

NRC.nl heeft voor mij :-D ....kan gerust wel zeggen altijd het juiste en goede nieuws :-q
Zoals nu bijvoorbeeld...is dat ik 17 jaar lang geen enige vorm van VI heb gezien :lol: :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

Mario070 schreef: vr 26 juni 2020, 15:38
Amstlvn schreef: vr 26 juni 2020, 15:22 Ik ben gay

En ik begrijp je post wel. Toen ik net uit de kast kwam, wilde ik ook graag andere homo's ontmoeten. En wat is nou leuker dan dat te kunnen doen terwijl je een gedeelde hobby beoefent. Stuur me gerust een PB of mail.
TS is niet meer online geweest :-{ ik heb een mail naar TS gestuurd :-q
Gaat het niet meestal zo hier? Iemand stelt een serieuze vraag en de haantjes eigenen het topic binnen de eerste pagina toe en gaan met elkaar in discussie. Hoeveel reacties zijn er nu werkelijk gekomen op de vraag in de startpost?

Weer iemand die eens maar nooit meer iets durft te posten? Ja heel sociaal wereldje dat mountainbiken. :-q

Iemand nog een glaasje hypocriet? :bier:
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5843
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

maverick76 schreef: za 27 juni 2020, 10:06
Mario070 schreef: vr 26 juni 2020, 15:38

TS is niet meer online geweest :-{ ik heb een mail naar TS gestuurd :-q
Gaat het niet meestal zo hier? Iemand stelt een serieuze vraag en de haantjes eigenen het topic binnen de eerste pagina toe en gaan met elkaar in discussie. Hoeveel reacties zijn er nu werkelijk gekomen op de vraag in de startpost?

Weer iemand die eens maar nooit meer iets durft te posten? Ja heel sociaal wereldje dat mountainbiken. :-q

Iemand nog een glaasje hypocriet? :bier:
Klopt helemaal.....jij noemt het "de haantjes" en ik had eerder "hele forum" :lol: :wink:
Er is één reactie gekomen :-q en ik had TS (omdat hij inmiddels 2 dagen offline was) een mail verstuurd :-D en als het goed is, gaan zij samen biken :-D :-q
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
maverick76
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2062
Lid geworden op: za 7 januari 2012, 23:17
Mijn mountainbike: Aan verandering onderhevig

:-q
Dat wat we willen is zelden dat wat we nodig hebben en dat wat we nodig hebben, bijna nooit is wat we willen.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dice Oldskool schreef: za 27 juni 2020, 09:41 Dan had je op dat moment er iets van moeten zeggen en het voor hem op moeten nemen. Vooral omdat je hem dan al zo lang kent.

De grappenmaker(s) bedoelen het hoogstwaarschijnlijk totaal niet racistisch en staan er dan ook niet bij stil. Nu zwijg jij en ben je geen haar beter al pretendeer je dat wel te zijn.
Het hoeft toch ook niet racistisch bedoeld te zijn om alsnog kwetsend of vervelend over te komen?
De één noemt het humor, de andere vind het een gebrek aan humor als je telkens weer dezelfde uitgekauwde opmerkingen plaatst.
Ik vind humor als je iets origineels bedenkt over een bepaalde situatie en degenen die er bij zijn het ook leuk vinden.
En dan niet ten koste van iemand die er bij staat.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Klopt helemaal, maat wat de een humor vind dat vind de ander dus het tegenovergestelde. En zo blijven we bezig.
Gebruikersavatar
Amstlvn
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: za 11 april 2020, 11:20
Mijn mountainbike: Ghost Tacana 7

ikwilfietsen schreef: vr 26 juni 2020, 22:48 Nu lijkt het me ook leuk om andere homo mountainbikers te ontmoeten. Ik weet niet of hier meer behoefte aan is? Zo ja, is het misschien een idee om hier een Pink Let's Ride topic (haha over deze naam kunnen ook veel grappen gemaakt worden :lol: )voor aan te maken? (Ik neem aan wel met duidelijke regels dat het om mountainbiken gaat, en niet dat het een datingsite etc. wordt)

Thnx voor alle reacties allemaal!
Sta ik zeker voor open. Ik woon weliswaar in MTB-woestijn Amstelveen, maar ik kan verplaatsen.
Ramonn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 16 juni 2019, 13:35
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 CC en een SC Heckler 9 C

Dice Oldskool schreef: za 27 juni 2020, 09:41 Dan had je op dat moment er iets van moeten zeggen en het voor hem op moeten nemen. Vooral omdat je hem dan al zo lang kent.

De grappenmaker(s) bedoelen het hoogstwaarschijnlijk totaal niet racistisch en staan er dan ook niet bij stil. Nu zwijg jij en ben je geen haar beter al pretendeer je dat wel te zijn.
Ik vraag me dat af. Stel je zegt daar direct iets van. Wat zou de reactie zijn?

Even zonder moreel oordeel, of het doel goed of beter te zijn. Of iemand te veroordelen. Maar juist om op dat moment de situatie voor iedereen te verbeteren. Hoe doe je dat dan? Ik weet het echt niet.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5551
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Ramonn schreef: za 27 juni 2020, 13:55
Ik vraag me dat af. Stel je zegt daar direct iets van. Wat zou de reactie zijn?

Even zonder moreel oordeel, of het doel goed of beter te zijn. Of iemand te veroordelen. Maar juist om op dat moment de situatie voor iedereen te verbeteren. Hoe doe je dat dan? Ik weet het echt niet.
My 2 cents

Als 1e moet je er natuurlijk wel zeker van zijn dat de situatie verbeterd moet worden. Er wordt in mijn beleving te snel al een conclusie getrokken. Dat was in dit topic zo en dat staat natuurlijk niet op zichzelf. Jij (in het algemeen, niet persoonlijk) kunt wel denken dat iemand er totaal niet van gediend is maar dat is bij voorhand vaak niet eens duidelijk.

En dan krijg je natuurlijk nog te maken met hoe personen zijn. Als iets mij niet aanstaat dan zeg ik er wat van, ongeacht de situatie. Ik maak van mijn hart geen moordkuil. Sommigen kunnen best waarderen, sommigen ook niet. En je hebt mensen die alleen observeren, conclusies trekken, hun mond dichthouden en er niets van zeggen omwille de sfeer. Ik weet niet wat beter is.
Ramonn
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 187
Lid geworden op: zo 16 juni 2019, 13:35
Mijn mountainbike: Santa Cruz Tallboy 3 CC en een SC Heckler 9 C

Afhankelijk van de omstandigheden lijkt me.

Humor met iemand als mikpunt, is volgens mij maar beperkt leuk voor iedereen. Voor iedereen is er een grens. Waar ik ook wel eens overheen ga. Nobody is perfect. Beetje zelfkritiek kan geen kwaad.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

vibemaker schreef: vr 26 juni 2020, 22:54 Ik heb nog steeds vraagtekens bij de echtheid van dit account. Mocht ik het mis hebben; sorry, good for you, welkom op het forum. Maar voor nu schieten nog steeds de namen “Jan Willem” en “Vandenhakkeopdentakke” door m’n hoofd.
Ik ben het in elk geval niet, één keer is leuk geweest.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Plaats reactie