Gay mountainbikers / forumleden

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Dat is iets wat mij sowieso wat tegen staat van deze discussies op een forum als dit.
De discussie is zeker goed en geeft sommige members (hopelijk) een andere kijk op bepaalde zaken.
Maar het creëert ook verdeeldheid, en dat vind ik persoonlijk erg zonde.
Onze gemeenschappelijke hobby en dus verbintenis is fietsen, en tijdens ritten met members wordt er voornamelijk over fietsen geluld.
Met de verdeeldheid van de laatste tijd zullen er members zijn die er voor zullen kiezen om niet meer met anderen een ritje te gaan maken.
En dat is erg jammer.
Er is een reden dat in de forum regels staat dat er niet over politiek en voetbal gesproken mag worden.
Maar met de maatschappelijke ontwikkelingen van de laatste jaren zijn er wel steeds meer topics begonnen of geëvolueerd (ontspoord) naar onderwerpen die of dicht tegen politiek aanschuren of net zo gevoelig zijn.
Dat is een tendens die je overal in de maatschappij ziet ontstaan, je bent voor of tegen en de middenweg en echt naar elkaar luisteren en respecteren is vaak ver te zoeken.
Ik hoop dat we dit een beetje binnen de perken kunnen houden en vooral onze mooie hobby op de voorgrond kunnen laten staan.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Nu zal niet elke Gay mountainbiker van deze Rainbow Nomad warmlopen, hetero's ook niet maar hij past wel in het topic.


Afbeelding
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16706
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Mijn oordeel? Lelijk :wink:
Maar eigenlijk ook weer zo lelijk dat het op een bepaalde manier weer mooi wordt... :~
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Ik vind hem leuk!
teveel stickers op het frame en wielen, maar verder had ik dat kunnen kopen :oops:
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
gijsje
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 878
Lid geworden op: vr 24 oktober 2014, 13:25
Mijn mountainbike: Sensa fiori evo ltd , Cannondale Trail omgebouwd naar flatbar gravelbike

Als je daarmee het bos in gaat valt dat onder "openbare ordeverstoring" 😜
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

Die kleuren van het Nomad frame zijn geweldig :-q
Wel met gewoon zwarte velgen en de rest zwarte onderdelen. Dus ja qua frame pastie helemaal in mijn straatje :bier:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Hoeveel kleuren wil je? Ja.
Gebruikersavatar
Mario070
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5841
Lid geworden op: wo 14 december 2016, 12:08

7 :D
Hoe maakt men deze cirkel vierkant?

Dan Empfield
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

net als bij voetballers basketballers, hockeyers, schaatsers en voetballers zijn er geen homofielen onder de mountainbikers ......... :roll:

de kast zit gewoon nog bomvol in de sportwereld .

Ik rijdt gewoon met mensen , geslacht kleur beroep enz doet niet terzake


goed voor je dat je uit de kast gekomen bent, en nou doorfietsen :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Ik beoordeel bikers vooral op hoe ze rijden.
Het Schoorlse bos stikt dus van de Gay riders.
Prima verder zolang ze niet in de weg rijden.
En daar schort het nogal eens aan.
:winkie:

Bovenstaande natuurlijk grappig bedoeld, en on a serious note, en goed lezen, de volgende woorden zijn zorgvuldig gekozen.

Het maakt mij geen reet (you see what I did there) uit hoe iemand eruit ziet, waar hij in gelooft, hoeveel pigment hij heeft, welke beperkingen, gaven, talenten hij heeft.

Ik heb in alle windstreken van deze aardkloot verbleven, veel in Afrika, Azie, USA, Canada, Europa, gewerkt en gewoond en inmiddels een aardig beeld hoe uniek en eensgezind de mensheid zou kunnen zijn op basis van de gelijkenissen. Dat het in de realiteit anders is maken we er zelf van. Jij ook. Ik ook. Discriminatie -het maken van onderscheid op basis van uiterlijke kenmerken, vaardigheden, afkomst, of wat dan ook- doen we ALLEMAAL aan mee. Sterker nog het is de hoeksteen van de maatschappij en ook de basis van kapitalisme in het algemeen. Diegenen die hardop scanderen niet te discrimineren doen dat wel. Uitzonderingen zijn er echt niet. De laptop/telefoon waar je op tikt is ook gebouwd op basis van discriminatie. Ergens in een lage lonen land. Onder omstandigheden die door de arbeidsinspectie in je eigen land van verblijf nooit worden geaccepteerd. En een type werk waar je eigen bevolking veelal de neus voor ophaalt. Wen er maar aan. Dat gaat nooit veranderen zolang winstbejag de nummer 1 drijfveer van nagenoeg elk individu op deze aardkloot is.

Zolang iedereen een beetje fatsoenlijke normen en waarden erop na houdt, vrijheid blijheid ,en accepteer nu maar de verschillen ipv roeptoeteren dat je er wat aan wilt doen, terwijl je dat je helemaal niet de capaciteiten noch de mogelijkheden hebt.

BLM vind ik per definitie een kansloze missie, ALM zou al een veel betere keuze zijn voor datgene wat je pretendeert te willen zijn.
Daarbij zijn de mensen die zichzelf BLM aanhanger noemen bijna zonder uitzondering te betrappen op bijzonder racistische acties/trekjes en discrimineren ze er maar op los. Soort van veganisten op leren schoenen, met de zelf betitelde voorman Lewis crybaby Hamilton voorop.

Mbt de echte Gay riders in het bos. Ken er wel een paar, maar voornamelijk lady gays (vreselijk dat zo te moeten tikken het zijn namelijk vooral hele toffe stoere wijven en bijzonder prettige mensen). Voor mannen blijkbaar toch een dingetje in de scene, alhoewel ik ook moet bekennen dat al mijn fietsmaten dan ook eigenlijk wel zonder uitzondering het volledige CDA programma lijken te hebben doorlopen huisje-boompje-beestje-vrouwtje-feestje.

My 2 cts.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

De topic starter is weer terug in de kast?

Verder geen idee wat je sexuele geaardheid van doen heeft met een hobby als mountainbiken, ik vraag er nooit naar en het maakt me echt geen fluit ( 8) ) uit.
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1547
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Ik blijf erbij dat de fietssport in het geheel en mountainbiken in het bijzonder best z’n best mag doen om te laten weten dat iedereen mee mag doen. Hardop uitspreken dat iedereen ongeacht kleur, afkomst, geaardheid of andere voorkeuren welkom is kan helemaal geen kwaad. Maar je kunt dus niet zeggen dat mensen die BLM steunen per definitie rascistische trekjes hebben en doen alsof die allemaal stom zijn en ze daarmee afserveren. Activisten zullen altijd door sommigen stom gevonden worden, dat is inherent aan het vak. Anders had het lobbyen geheten 🤷‍♂️
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

Oli4k schreef: wo 16 september 2020, 16:28 Ik blijf erbij dat de fietssport in het geheel en mountainbiken in het bijzonder best z’n best mag doen om te laten weten dat iedereen mee mag doen. Hardop uitspreken dat iedereen ongeacht kleur, afkomst, geaardheid of andere voorkeuren welkom is kan helemaal geen kwaad. Maar je kunt dus niet zeggen dat mensen die BLM steunen per definitie rascistische trekjes hebben en doen alsof die allemaal stom zijn en ze daarmee afserveren. Activisten zullen altijd door sommigen stom gevonden worden, dat is inherent aan het vak. Anders had het lobbyen geheten 🤷‍♂️
Helemaal mee eens. Niemand ontkent dat alle levens er toe doen, maar gelet op hetgeen wat er met name in de VS speelt vind ik het helemaal niet raar om te benadrukken dat zwarte levens er toe doen. Je krijgt wel eens de indruk dat je helemaal vogelvrij zijn en dat deze misdrijven ongestraft blijven. Zoiets als “shoot first ask questions after”
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Gebruikersavatar
van Tuyl
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1060
Lid geworden op: ma 1 februari 2010, 15:54
Mijn mountainbike: Specialized epic expert 2021
Contacteer:

Mad Wally schreef: wo 16 september 2020, 17:27
Oli4k schreef: wo 16 september 2020, 16:28 Ik blijf erbij dat de fietssport in het geheel en mountainbiken in het bijzonder best z’n best mag doen om te laten weten dat iedereen mee mag doen. Hardop uitspreken dat iedereen ongeacht kleur, afkomst, geaardheid of andere voorkeuren welkom is kan helemaal geen kwaad. Maar je kunt dus niet zeggen dat mensen die BLM steunen per definitie rascistische trekjes hebben en doen alsof die allemaal stom zijn en ze daarmee afserveren. Activisten zullen altijd door sommigen stom gevonden worden, dat is inherent aan het vak. Anders had het lobbyen geheten 🤷‍♂️
Helemaal mee eens. Niemand ontkent dat alle levens er toe doen, maar gelet op hetgeen wat er met name in de VS speelt vind ik het helemaal niet raar om te benadrukken dat zwarte levens er toe doen. Je krijgt wel eens de indruk dat je helemaal vogelvrij zijn en dat deze misdrijven ongestraft blijven. Zoiets als “shoot first ask questions after”
Mee oneens, alle levens tellen, niet alleen van diegene die hard schreeuwen!
Er wordt uit naam van blm in Amerika ontzettend veel geweld gepleegd, geplunderd en spullen van onschuldigen vernield.
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

van Tuyl schreef: do 17 september 2020, 07:39
Mad Wally schreef: wo 16 september 2020, 17:27

Helemaal mee eens. Niemand ontkent dat alle levens er toe doen, maar gelet op hetgeen wat er met name in de VS speelt vind ik het helemaal niet raar om te benadrukken dat zwarte levens er toe doen. Je krijgt wel eens de indruk dat je helemaal vogelvrij zijn en dat deze misdrijven ongestraft blijven. Zoiets als “shoot first ask questions after”
Mee oneens, alle levens tellen, niet alleen van diegene die hard schreeuwen!
Er wordt uit naam van blm in Amerika ontzettend veel geweld gepleegd, geplunderd en spullen van onschuldigen vernield.
Relschoppers en plunderaars hebben niks te maken met blm, ze maken alleen misbruik van de situatie. Blm demonstraties verlopen bijna altijd vreedzaam, maar ondanks dat zullen er momenten zijn dat de emoties de overhand krijgen en de zaak escaleert. Dat is best wel menselijk en gebeurt hier ook bij demonstraties. Kijk alleen al naar de boeren.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Plaats reactie