Hoeveel procent van de mtb’er is vrijwilliger bij een route?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Jefro98
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1248
Lid geworden op: wo 28 mei 2008, 11:20

Jan the Man schreef: ma 6 juli 2020, 13:31
Smithy schreef: ma 6 juli 2020, 11:03 Hanjo, om even specifiek in te gaan op route-onderhoud Ede..........etc.
+1, ik vond het ook leuk om met z'n allen te klussen, en wat Smithy aangeeft: de communicatie zou wat beter kunnen.
+2
Ik wil ook helpen met aanleg / onderhoud aan de Ede routes maar op zaterdag is voor mij helaas geen optie.
Doordeweeks in de avond heb ik meer mogelijkheden maar die avonden lijken spontaan en op een vrij laat moment georganiseerd te worden.
Het is mij tot nu toe maar 1 x gelukt om daarbij te zijn. :oops:
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2180
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Al jaren ben ik helper bij de motorclub bij het organiseren van trialwedstrijden. Nu ik dat zelf niet meer actief beoefen ligt mijn hart meer bij het fietsen. Tijd dus om daar de helpende hand te gaan bieden. Binnenkort ga ik verhuizen, kan ik minder gaan werken en zal ik daar ook meer tijd voor hebben. Alleen zal dat dan op de route van Harderwijk zijn wat een paar km van mijn huis is. Dit topic brengt in ieder geval de noodzaak onder ogen dat er mensen nodig zijn. :-q
"This species has amused itself to death"
M!chel
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 32
Lid geworden op: zo 10 april 2016, 10:16
Mijn mountainbike: Devinci Troy 27.5

Hoeveel procent van de mtb’er is vrijwilliger bij een route?
Van deze mtb'er is 0% vrijwilliger. :tong
Mad Wally
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2611
Lid geworden op: do 29 augustus 2019, 08:45
Mijn mountainbike: Santa Cruz Hightower CC

kan niet meer schreef: ma 6 juli 2020, 13:43 Al jaren ben ik helper bij de motorclub bij het organiseren van trialwedstrijden.
Vroeger bestuurslid en materiaalbeheerder bij een trialclub. Tegenwoordig bestuurslid, materiaalbeheerder en assisteer ik bij de jeugdtraining van een boogschietclub. De locale routes sponsor ik met vignetten. Tussen dat en mijn werk en reistijd kan ik net een rondje fietsen.
“Never argue with an idiot. They will drag you down to their level and beat you with experience” -Mark Twain-
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

M!chel schreef: vr 10 juli 2020, 14:00
Hoeveel procent van de mtb’er is vrijwilliger bij een route?
Van deze mtb'er is 0% vrijwilliger. :tong
Dat is erg weinig... .


Maar ik breek me al weken het hoofd hoe ik dat in procenten uit moet drukken? De keren dat je staat te scheppen delen door de keren dat je die route rijdt? Of precies andersom? Of moet je alle routes die je rijdt meetellen? Ook de routes waar geen vrijwilligers aan meewerken?


:bier:
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4656
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Speciaal voor jou nog wat andere formuleringen;

- hoeveel procent van het aantal mountainbikers in NL is ook vrijwilliger bij een route ...
- hoeveel procent van jouw tijd besteed je aan vrijwilliger zijn aan de mtb routes
- hoeveel procent van jou is vrijwillig mtber :winkie:
- hoeveel procent van alle vrijwilligers in NL is ook mtber ..

Wil je er nog meer geef maar een seintje ...
Laatst gewijzigd door hanjovdberg op za 11 juli 2020, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

hanjovdberg schreef: za 11 juli 2020, 18:34 - hoeveel procent van het aantal mountainbikers in NL is ook vrijwiliger bij een route ...
2%
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
hanjovdberg
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4656
Lid geworden op: za 18 augustus 2012, 10:30
Mijn mountainbike: Trek Stache 7 29+ Olympia team fully Ede

Jouw reactie was me al bekend Bert :-q dit is voor Lars om ervoor te zorgen dat hij niet eindeloos blijft denken .. :winkie:
- arrogance leads to ignorance -

Opruiming / te koop

SYS Niner Jet 9 RDO
Gebruikersavatar
bert l.
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10838
Lid geworden op: zo 29 februari 2004, 15:12
Mijn mountainbike: Cube AMS 100
Contacteer:

hanjovdberg schreef: za 11 juli 2020, 19:32 Jouw reactie was me al bekend Bert :-q dit is voor Lars om ervoor te zorgen dat hij niet eindeloos blijft denken .. :winkie:
Zinloos. :P :P
Vrijwilliger bij MTB Heuvelrug.


link: www.mtb-utrechtseheuvelrug.nl
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

hanjovdberg schreef: za 11 juli 2020, 18:34 Speciaal voor jou nog wat andere formuleringen;

- hoeveel procent van het aantal mountainbikers in NL is ook vrijwilliger bij een route ...
- hoeveel procent van jouw tijd besteed je aan vrijwilliger zijn aan de mtb routes
- hoeveel procent van jou is vrijwillig mtber :winkie:
- hoeveel procent van alle vrijwilligers in NL is ook mtber ..

Wil je er nog meer geef maar een seintje ...
:lol: :-q
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
edkars
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1126
Lid geworden op: di 19 augustus 2008, 23:28
Mijn mountainbike: Specialized Stumpjumper comp 29
Contacteer:

Het hangt er vanaf welke van de bovenstaande definities ik moet gebruiken.
Bij ons in het dorp komt er bij het "groot onderhoud" 2x per jaar een grote groep opdraven, zo rond de 60 man.
De aanleg van de huidige route kwam echter neer op een groepje van 6 tot 10 man. Daar was ik de enige "buitenstaander ", dwz niet lid van de lokale fietsclub.
Ik weet vrij zeker dat we daarmee niet de door Bert genoemde 2% haalden.
http://www.strava.com/athletes/682636" onclick="window.open(this.href);return false;

Hey ho, let's go!
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1378
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Lid bij de Bushbikers uit Sleen en lid van de routecommissie. We onderhouden de MTB route rondom de Kibbelkoele in Sleen. Met de club 4 x per jaar vaste onderhoudsochtenden en verspreid over een jaar klein onderhoud. Al met al een best grote groep.

Ook krijgen we zo af en toe hulp van buitenaf en soms wat donaties. Denk dat wij hier niet echt reden tot klagen hebben, kijkend hoe de route gewaardeerd wordt
Plaats reactie