Insta360 One X camera

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

Heeft iemand ervaring met de Insta360 One X camera ?

Voor de mensen die niet weten wat dit is https://www.youtube.com/watch?v=wk3dfd7WVhg
is een 360 camera voor bv op fiets.

Ik zoek dus ervaringen van gebruikers.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

alstro schreef: zo 23 augustus 2020, 21:57 Heeft iemand ervaring met de Insta360 One X camera ?

Voor de mensen die niet weten wat dit is https://www.youtube.com/watch?v=wk3dfd7WVhg
is een 360 camera voor bv op fiets.

Ik zoek dus ervaringen van gebruikers.
Ja ik heb de one x. Wat wil je precies weten?
Gebruikersavatar
alstro
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 444
Lid geworden op: di 11 november 2003, 22:26
Mijn mountainbike: een schuur vol
Contacteer:

superrob schreef: zo 23 augustus 2020, 23:38
alstro schreef: zo 23 augustus 2020, 21:57 Heeft iemand ervaring met de Insta360 One X camera ?

Voor de mensen die niet weten wat dit is https://www.youtube.com/watch?v=wk3dfd7WVhg
is een 360 camera voor bv op fiets.

Ik zoek dus ervaringen van gebruikers.
Ja ik heb de one x. Wat wil je precies weten?
Hoe je de bediening ervaar, accu duur. En evt plus en minnen van deze camera.
superrob
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 oktober 2010, 16:09
Mijn mountainbike: SJ FSR comp carbon, Enduro expert carbon , Turbo levo fsr, Turbo levo SL, Mondraker dusk

alstro schreef: ma 24 augustus 2020, 10:28
superrob schreef: zo 23 augustus 2020, 23:38

Ja ik heb de one x. Wat wil je precies weten?
Hoe je de bediening ervaar, accu duur. En evt plus en minnen van deze camera.
Bediening is simpel, als je configuratie instellingen wilt wijzigen gaat dat handiger via de app. Accu duur is niet super lang, ik denk dat ik 50 minuten video haal in de hoogste stand. Ga je de camera in combinatie met de app gebruiken dan vreet de WiFi in de camera relatief veel batterij capaciteit. Plus punt vind ik dat ie je shots mooi stabiel houdt. Minpunt vind ik echt de support afdeling van het bedrijf. Mijn camera liep geregeld vast dus ik heb de camera terug gebracht naar de winkel. Die hebben het ding opgestuurd naar het service bedrijf waar insta in Nederland zaken mee doet. Dat service bedrijf in Nederland kon het niet oplossen met als gevolg dat mijn camera naar Hong Kong werd gestuurd. Hier ging natuurlijk veel tijd overheen en ik werd nergens van op de hoogte gehouden. Na 2 maanden heb ik bij de winkel aangegeven dat in nu wel wilde weten hoe het ermee stond. Na veel gebel bleek dat ze het in Hong Kong ook niet konden fixen, de winkel had geen voorraad dus ik heb mijn geld terug gekregen.

Om shots mee te maken tijdens het fietsen vind ik em niet heel handig, voor de wintersport vind ik em veel geschikter.
Plaats reactie