bartsince1975 schreef: ↑ma 22 februari 2021, 17:32
Maak er dan meteen een mullit van, alleen een 27.5 achterwiel, langere vork erin: bracket omlaag, balhoofd iets slacker.
En het ziet er uit als een fout van de natuur. Nee, een mullet heb ik nog nooit mooi gevonden
Ik vind een Scott Spark wel een uitstekende fiets voor mijn experiment. En als je dan mullet wilt, kun je altijd nog een 27,5x2,8 achter doen, iets acceptabeler.
bartsince1975 schreef: ↑ma 22 februari 2021, 17:32
Maak er dan meteen een mullit van, alleen een 27.5 achterwiel, langere vork erin: bracket omlaag, balhoofd iets slacker.
En het ziet er uit als een fout van de natuur. Nee, een mullet heb ik nog nooit mooi gevonden
Ik vind een Scott Spark wel een uitstekende fiets voor mijn experiment. En als je dan mullet wilt, kun je altijd nog een 27,5x2,8 achter doen, iets acceptabeler.
Niet elk experiment op gebied van functionaliteit hoeft een visueel aantrekkelijk uiterlijk te hebben natuurlijk. Maar 27,5 plus achter en 29 voor ziet er meestal nog tamelijk normaal uit. Alleen het beoogde effect zal minder zijn.
mauke schreef: ↑do 27 augustus 2020, 20:55
Ik heb ooit de neuron gehad 110 achter en 140. zeker in nl toch een heerlijk fietsje omdat je wat vaker op je zadel kunt blijven zitten. En het is echt niet elke keer einde veerweg zolang je geen downhill rijd. Ik vond het erg prettig, maar denk dat 100/110 erg prettig is achter.. 80 is wel heel weinig
suravida schreef: ↑ma 22 februari 2021, 15:08
Even een kickje, mijn LTST, of MTST eigenlijk begint eruit te zien als een fiets. Max 88mm achter (de mijne krijgt zelfs maar 73mm) met een 120mm Pike aan de voorkant en een gewicht onder de 3.5kg mét demper.
Ik heb er totaal geen verstand van, maar ik vind het wel tof dat het zo goed gaat met je Project XII
De frames aan de muur zijn voor klanten? Of zijn dat je prototypes?
Thanks! Aan de muur hangen afgeschreven frames, al dan niet gesneuveld bij het testen. Houd me scherp
Mijn LTST is trouwens bijna af, nog even wachten op een setje lagers en remmen en dan volgende week in onafgewerkte blanke staat eens gaan testrijden. Gewicht mét Sidluxe demper en alle hardware is 3.21kg, wat serieus lichter is dan ik had verwacht....
Zonder remmen hier op straat doet ie het prima. Lekker speels maar net dat scherpe randje eraf. Dinsdag een set MT8s erop en woensdag maar eens kijken hoe hij het op Amerongen doet. Zal ik meteen wat behoorlijke foto's maken van zijn ongelakte en onafgewerkte staat.