Hoe helderder je die afspraken maakt, hoe belangrijker het wordt om een langere periode in jouw exclusieve ruimte te kunnen overleven
Is goed over nagedacht.
Benieuwd wat voor schuur het gaat worden, leuke topics dit.
Een aantal jaren geleden heb ik mijn schuur opgeknapt, kap eraf, nieuwe geïsoleerde kap erop.
B-keus sandwichpanelen Rc 3,5, daarop panlatten-dakpannen.
Gevels waren halfsteens metselwerk, daarvoor heb ik een goed geïsoleerde voorzetwand geplaatst (hout, wol, dampdichte folie en Underlayment).
Vloer gelaten zoals die was, het Underlayment is inmiddels flink vergeeld en de binnenzijde van de schuur ziet er uit alsof die 150 jaar oud is.
Eigenlijk een zootje en ergens toch wel goed georganiseerd maar als er een klein onderdeeltje valt, heb ik weel een uitdaging...
Epoxyvloer is dan dé oplossing want glad-strak en naadloos maar de schuur is ruim 90m² en past dus niet in mijn budget.
Een klein CV paneeltje houdt de boel met gemak vorstvrij maar blijkt niet voldoende om bij echt koud weer een lekkere werktemperatuur te krijgen.
Een houtkacheltje lost dat probleem dan op.
Ik heb geen recente foto maar voor het idee hier een paar sfeerplaatjes uit de oude doos, strak of niet, er passen veel fietsen in dat hok: