Geen aankoopadvies. Let's not buy.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5574
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Na het daverende succes van de Let's not Ride (opkomst 0) heb ik wederom jullie hulp niet nodig. Aangezien alles toch al overal uitverkocht is en ik superblij ben met mijn Mojo wil ik geen fiets kopen en heb dan ook geen aankoopadvies nodig.

Dus als iemand niets te koop heeft, mag gerust een maatje dranghek XL zijn want ik koop het toch niet, doe geen moeite en reageer niet. :bier:
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Voordat we geen advies kunnen geven, moet je ons wel vertellen wat je zoals niet denkt te gaan doen met een fiets. Dus fiets jij bijvoorbeeld niet naar de supermarkt? Of wil je hem juist niet gebruiken om in het peloton op de mont ventoux te fietsen?
Oh en ook goed om niet te vermelden is hoe kort en dik je bent.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Ook niet belangrijk: hoeveel wil je er niet aan uitgeven?
________
Mijn fiets
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Heel belangrijk idd, want ik heb namelijk precies te koop wat je zoekt: niets.
Voor een kleine 1500,- Euro mag het allemaal weg, maar er zit nog wel wat ruimte in de vraagprijs. :-q
Ik ben eventueel bereid er ook nog wel geen extra wielsetje bij te doen voor dat geld.
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

KTManiac schreef: di 17 november 2020, 09:59 Heel belangrijk idd, want ik heb namelijk precies te koop wat je zoekt: niets.
Voor een kleine 1500,- Euro mag het allemaal weg, maar er zit nog wel wat ruimte in de vraagprijs. :-q
Ik ben eventueel bereid er ook nog wel geen extra wielsetje bij te doen voor dat geld.
Mocht Dice niet geinteresseerd zijn dan ben ik dat ook niet.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

:-q Fijn dat we zo snel zaken kunnen doen. Ik heb je adres niet dus zal het vandaag of morgen zeker niet per DHL naar je versturen.
Blijf er dus vooral niet voor thuis. Wielsetje ook maar niet erbij doen denk ik..

Offtopic onzinnig 2.0 dit, geweldig!
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Wegens het continueren van mijn hobby verkoop ik mijn mountainbike dus niet. De fiets verkeert in goede staat, want ik fiets er nog met veel plezier wekelijks op. Onzinbiedingen mogen via pb, ophalen niet mogelijk, verzenden is ook geen optie.
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

maaf2 schreef: di 17 november 2020, 10:11 Wegens het continueren van mijn hobby verkoop ik mijn mountainbike dus niet. De fiets verkeert in goede staat, want ik fiets er nog met veel plezier wekelijks op. Onzinbiedingen mogen via pb, ophalen niet mogelijk, verzenden is ook geen optie.
Ik heb je geen PB gestuurd.
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
maaf2
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1066
Lid geworden op: zo 1 februari 2015, 09:32

Ik heb de pb niet ontvangen, dankje. Er zijn niet nog meerdere geinteresseerden, dus ik wacht even af.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Alles wat in deze schuur stond was niet te koop, hopelijk stond er iets bij wat je niet kon gebruiken.
Afbeelding
Geef maar aan wat je niet zoekt, kijk ik vorige week even wat ik ooit had wat je niet meer van me kan overnemen.
De prijs komen we samen nooit uit.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Oli4k
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1549
Lid geworden op: zo 22 januari 2017, 19:25
Mijn mountainbike: Axevo FX27 | ♻︎ Matrix F-22 | ♻︎ C'dale Prophet SL 650b
Contacteer:

Als ik al iets zou hebben om te verkopen zou ik dat dus sowieso niet doen, en zeker geen XL. Überhaupt zou ik niet adviseren een fiets in welke maat dan ook te kopen want het is toch de verkeerde maat. Door geen maat te kiezen kun je er eigenlijk niet naast zitten. En ook niet op trouwens.

De meeste fietsen die je gekocht had kunnen hebben toen ze nog op voorraad waren komen zonder pedalen. Dat is prima want een fiets die je niet hebt heeft ook geen pedalen nodig. De beste pedalen zijn dus geen pedalen.

Waar je ook niet op moet letten als je de fiets niet hebt, zeker bij geen hardtail, is dat je de demping op 0 zet. En de bandenspanning ook. Rijdt niet een stuk beter en scheelt ook geen geld.

Veel plezier zonder je nieuwe fiets alvast!
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Deze heeft wel pedalen en verder zo goed als nieuw.

Afbeelding

Hij is een beetje smerig, daar moet je even doorheen kijken. Ik hoor het wel als je geen belangstelling hebt. :-q
________
Mijn fiets
KTManiac
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 622
Lid geworden op: zo 2 augustus 2020, 21:04
Mijn mountainbike: 2020 Giant Anthem 29 2

Wat is de balhoofd hoek? Hij oogt redelijk slack maar dan kan gezichtsbedrog zijn... :~
Sarcasm, it's only one of the services I offer..
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

G.P. schreef: di 17 november 2020, 11:24 Deze heeft wel pedalen en verder zo goed als nieuw.

Afbeelding

Hij is een beetje smerig, daar moet je even doorheen kijken. Ik hoor het wel als je geen belangstelling hebt. :-q
Als TS geen interesse heeft, wil ik hem niet overnemen. Noem maar geen vraagprijs.
Hoe is de technische staat van wat ooit een frame was?
Geen verborgen scheurtjes of zo? Want ik meen iets op de foto te zien wat lijkt op een scheurtje maar misschien is het alleen maar de lak?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

KTManiac schreef: di 17 november 2020, 11:26 Wat is de balhoofd hoek? Hij oogt redelijk slack maar dan kan gezichtsbedrog zijn... :~
Graag niet posten als je interesse hebt.
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Plaats reactie