Je mooiste rit van 2020.

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Ironhorse Erik
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 782
Lid geworden op: di 20 juni 2006, 23:52
Mijn mountainbike: Specialized fanboy: Epic/Stumpjumper/Enduro/Demo

Livigno Motolino, de rode afdaling, met Lars (9) voor me
Dat leverde uiterst prettige herinneringen op :winkie:

Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Ironhorse Erik op zo 27 december 2020, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Knakworstkweker

Mooiste mountainbikerit

Toen ik afgelopen jaar naar de Veluwe ben geweest :-D

https://www.strava.com/activities/40861 ... ba9ce713e8

Vroeg op, uurtje of anderhalf moeten rijden en echt alles gereden wat ik tegenkwam, de hoofdlus en alle rode trails die er omheen lagen, geweldig concept, mooie afstand, heerlijk weer, teveel om op te noemen, in 1 woord geweldig!

Als kers op de taart nog na dit rondje naar Lochem geweest wat mijn dag helemaal goed maakte! geweldige route!

https://www.strava.com/activities/40869 ... e3d395253e

Mooiste racefietsrit

Alle Nederlandse vestigingen van mijn werkgever langsgereden in 1 dag, puur voor de uitdaging.
Wel spontane reset op mijn GPS gekregen onderweg :((
Mocht de pret niet drukken, het is allemaal gelukt!
(tijd/ afstand bepaald a.d.v. foto's, tijd en lokatiedata)

https://www.strava.com/activities/40022 ... 97a0a8cc12

Volgend jaar weer, moet dan ook nog langs Veenendaal, vestiging erbij :lol:

Op de planning:

Mountainbike: GTUHR (of hoe het ook heet) alle routes op de UHR in 1 dag (net als bouwpakket) 200km op de MTB 8)
Racefiets: Rondje Van Doren 2021, met Veenendaal erbij, hopelijk zonder GPS die van de wap af gaat en de ambitie om het wat sneller te gaan doen! 8)
Gebruikersavatar
graduzzi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 825
Lid geworden op: wo 7 januari 2015, 18:34
Mijn mountainbike: Intense Spider C 275 pro boost, Kingdom Vendetta X2, Evil Insurgent LB

Ondanks dat er afgelopen jaar minder ritten zijn gemaakt, staan de Trutnov-trail’s in Tsjechië op nummer 1
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

Knakworstkweker schreef: zo 27 december 2020, 22:23 Mooiste mountainbikerit

Toen ik afgelopen jaar naar de Veluwe ben geweest :-D

https://www.strava.com/activities/40861 ... ba9ce713e8

Vroeg op, uurtje of anderhalf moeten rijden en echt alles gereden wat ik tegenkwam, de hoofdlus en alle rode trails die er omheen lagen, geweldig concept, mooie afstand, heerlijk weer, teveel om op te noemen, in 1 woord geweldig!

Als kers op de taart nog na dit rondje naar Lochem geweest wat mijn dag helemaal goed maakte! geweldige route!
Toevallig voor mij ook de 2 mooiste route's van dit jaar. Alhoewel, die ene rit op Zeddam 2.0 (2 rondjes) was ook geweldig.

Rheden was een aangename verrassing, deze technische lussen zijn toch wel een welkome aanvulling op mijn favoriete zuidlus. Zelfs 1 switchback afdaling (NSM) moeten lopen.
En Lochem.... och, wat een heerlijke track is dit zeg... Zware klimmen en flowy afdalingen in een prachtige omgeving.
Weekje vakantie daar dus goed benut. 4x Lochem gereden, en 1x Vorden.
yo-eddy
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5461
Lid geworden op: za 29 oktober 2005, 12:14
Mijn mountainbike: 11ANTS pANTher LTHT

Ik geniet van iedere rit, ook dit jaar weer veel met de kleine man gereden. De mooiste was in Sedona, het feit dat we daar waren had persoonlijke redenen, een tripje met goede vrienden, een prachtige (soms emotionele) tijd en een blijvende herinnering. Mooi om dat samen met het gezin te kunnen doen.

Afbeelding
https://www.instagram.com/hidde_extreme/
Mountainbiking is not a crime
Gebruikersavatar
Erwin25
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 206
Lid geworden op: za 19 september 2020, 21:51
Mijn mountainbike: fietst wel goed

Geweldige foto en super dat je dat met je kinderen doet!
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Mijn Allermooiste rit van het jaar was de rit dat me dochter voor het eerst meeging op de fiets de route op echt fantastisch is dat zeg!



En mijn "mooiste" rit van het jaar.

Niks moois aan :winkie: maar gewoon trots op mezelf omdat ik dit jaar in ieder geval een 100km rit op de mtb wilde doen.
En dan ook 1 met zo min mogelijk asfalt erbij.

https://www.strava.com/activities/3642297185

En dat was aardig gelukt
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4797
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

RoySmit schreef: di 29 december 2020, 16:53 Mijn Allermooiste rit van het jaar was de rit dat me dochter voor het eerst meeging op de fiets de route op echt fantastisch is dat zeg!
Oei, met je dochter? Pas maar op dat je geen veldrijder tegenkomt.
Gebruikersavatar
Cotic-Lefty
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 8
Lid geworden op: di 19 september 2017, 18:24
Mijn mountainbike: Cotic Solaris 29"

Dit jaar 3 keer een aantal dagen naar Mullerthal -luxemburg geweest. Heerlijk gereden daar. Zowel technische stukken als paden met een mooie flow. Volgend jaar ga ik zeker nog een keer. Hopelijk kan ik dan wat actie beelden maken. ( want die heb ik helaas niet)
Afbeelding
Afbeelding
RoySmit
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1864
Lid geworden op: do 2 november 2017, 21:27
Mijn mountainbike: Canyon Neuron AL 7.0

Giant-E schreef: di 29 december 2020, 17:10
RoySmit schreef: di 29 december 2020, 16:53 Mijn Allermooiste rit van het jaar was de rit dat me dochter voor het eerst meeging op de fiets de route op echt fantastisch is dat zeg!
Oei, met je dochter? Pas maar op dat je geen veldrijder tegenkomt.
:lol: :lol: Ik zeg even niks :winkie:
Knakworstkweker

Giant-E schreef: di 29 december 2020, 17:10
RoySmit schreef: di 29 december 2020, 16:53 Mijn Allermooiste rit van het jaar was de rit dat me dochter voor het eerst meeging op de fiets de route op echt fantastisch is dat zeg!
Oei, met je dochter? Pas maar op dat je geen veldrijder tegenkomt.
Gewoon niet in België gaan fietsen :winkie:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Een mooiste rit kiezen...pfft. Goede vraag om heerlijk even terug te kijken.

MTB
2x de mtb routes van Nijmegen en Groesbeek in een rit. Tikje te warm en daardoor wat spaarzaam met het vocht moeten doen. Maar wat was het heerlijk. Na afloop ontdekte ik dat mijn mtb het ‘geweld’ niet aan kon en gescheurd bleek te zijn. Desondanks op 1.

Weg
Inonego naar Zandvoort, over het strand gereden en weer terug naar het Stadsie. 150 prachtige kilometers.

Met de 7 jarige youngster
Midden oktober op en neer naar Nieuw Wulven in Houten. 28 heerlijke kilometers samen gereden.
DJMARCO
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 347
Lid geworden op: di 23 juni 2020, 18:32

Voor mij de mooiste rit was in het voorjaar hier op onze lokale 013 ronde de 1e keer samen met mijn vrouw. Erg leuk om samen te genieten van de natuur en het fietsen samen. Op naar meer routes in 2021
Gebruikersavatar
Jurf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2163
Lid geworden op: zo 29 maart 2015, 00:33
Mijn mountainbike: Orbea Wild+ Ibis Ripmo

Wij hebben dit jaar qua vakanties redelijk mazzel gehad en met wat aanpassingen genoeg kunnen meepakken.
Weekje wezen surfen op Fuerte in feb vlak voordat de ellende losbarstte.
Surf/MTB trip naar Cornwall en Wales ging niet door, maar wel :
2x Winterberg,
in Juli 2weekjes Oostenrijk kunnen doen (Saalbach en Solden),
in augustus 3dgn pasportes de soleil ,
in okt poging 2 Cornwall...wat weer niet doorging maar toen konden we wel 2 weken naar Bretagne 5dagen voor het negatief reisadvies :winkie: waar je super kan surfen, maar ook heel mooi over de trails langs de kust kunt rijden. :)

De mooiste rit was toch wel in Solden de hoog gelegen Ollweite line en de aansluitende trail tot beneden in het dal.
Hoge bergen, prima weer en gezellig met de Missus en een fietsmaatje lekker naar beneden stuiteren.
die trail is technisch genoeg om spannend te zijn als je doorrijd zonder dat het angszweet direct in mijn naad staat.

Plaatjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En dit was pas halverwege! :D
Afbeelding
Afbeelding

Dat was de mooiste rit.
De mooiste Ride van 2020 vond ik toch wel deze :winkie: :winkie:
Afbeelding
Meer surfer dan fietser, maar als ik fiets: Ibis Ripmo + Orbea Wild 2023
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Jurf schreef: di 29 december 2020, 23:38 De mooiste rit was toch wel in Solden de hoog gelegen Ollweite line en de aansluitende trail tot beneden in het dal.
Deze ga ik komend jaar rijden als Corona geen roet in het eten gooit. Mooie foto's ook. :-q
Plaats reactie