2021 forum voornemens

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16709
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

maaf2 schreef: ma 8 februari 2021, 11:44 Daarnaast denk ik oprecht dat Pangani er mentaal niet beter op geworden is, de tijd op dit forum. En dat vind ik treurig. Voor mannen als hij kan zoiets meer impact hebben dan het misschien voor de meeste stoere mannen met flinke ego's heeft die hun schouders ophalen en doorgaan met hun stoere praat en grote bek.
Flinke ego's/stoere praat/grote bek is in 99 van de 100 gevallen een overlevings strategie van iemand die dat blijkbaar nodig heeft denk ik dan altijd... Als je voldoende sterk in je schoenen staat hoef je een ander niet af te branden of te overschreeuwen.

Wat gewoon erg onbegrijpelijk is is de moeite die sommigen blijven hebben met dingen negeren die ze niet zo leuk vinden.
Lees het dan niet, of reageer in elk geval niet. Iemand op internet kijkt ergens wat anders tegenaan dan jijzelf, so what?

Persoonlijk vond ik die Pagani topics niet zo boeiend, dus ik las ze gewoon nauwelijks. Ik vond ze overigens ook niet irritant, als je inderdaad een beetje van de achtergrond weet ga je je toch niet lopen ergeren aan dergelijke dingen.
"Het zal wel" en weer verdergaan is misschien niet de beste actie als er iemand met een gebroken been op straat ligt, maar bij een topic dat je wellicht wat irriteert is het wel een hele goede optie!
Laten we het inderdaad de les van George noemen, zal-ie blij mee zijn :wink:
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

George schreef: zo 7 februari 2021, 14:12 ...Alle goede bedoelingen ten spijt was het op een gegeven moment toch 'op'. Jammer maar helaas maar niet iedereen is even geschikt om online te functioneren....
Toch leken alle rot-reacties aardig van hem af te glijden. Op het laatst werd hij boos omdat een behoorlijke groep die het beste met hem voor had hem van wederom een te dure aankoop probeerde te weerhouden, nadat hij voordien al was 'opgelicht' met zijn wielen. Nadat hij die groep beschuldigd had van gebrek aan kennis is hij opgestapt.

Misschien was het wel een opeenstapeling van ook alle rot-reacties voorheen, maar de druppel was dat we het niet met hem eens waren, of andersom, hij het niet eens was met verstandig advies!
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Lars TB
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 16046
Lid geworden op: do 2 mei 2013, 12:55

Marcobiker schreef: ma 8 februari 2021, 12:02 Ik denk dat steeds -als het lukt :D- aan "de les van George":

Afbeelding
Klopt ook wel. Ik ga ook de meeste discussies niet of nauwelijks meer aan.

Maar mijn doel is om per individu de juiste mountainbike te adviseren (of beter gezegd: te laten kiezen). En we zitten hier met een heel aardig clubje met veel inzicht en kennis. En de laatste jaren zijn al heel wat van de vooroordelen van tafel geschoven en krijgen veel meer gebruikers de juiste adviezen.

Dan moet niet 1 of andere brulaap (meervoud) opeens weer gaan denken dat hij door hard schreeuwen zijn mening (over achterhaalde 'feiten') door kan drukken. Probleem in deze tijd is dat schreeuwers teveel aandacht krijgen en zelfs volgers. Op veel gebieden kan ik dat aardig los laten, maar als het de kant op gaat dat mensen daardoor dommer worden op mountainbike-gebied, dan moet ik het af en toe toch even laat maken... .

(En nee, ik heb niet meer gelijk dan anderen, ik probeer alleen de juiste feiten te plaatsen. Feiten kun je onderbouwen. En ook weerleggen!)
Weg met de labrador onderdelen!

"Mountainbikers don't get old. They just go downhill"
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

kermit schreef: ma 8 februari 2021, 12:09 Flinke ego's/stoere praat/grote bek is in 99 van de 100 gevallen een overlevingsstrategie van iemand die dat blijkbaar nodig heeft denk ik dan altijd... Als je voldoende sterk in je schoenen staat hoef je een ander niet af te branden of te overschreeuwen.
Precies hou ik er in sta! Stoer gedrag is vaak ter compensatie van onzekerheid!
Wat gewoon erg onbegrijpelijk is is de moeite die sommigen blijven hebben met dingen negeren die ze niet zo leuk vinden.
Lees het dan niet, of reageer in elk geval niet. Iemand op internet kijkt ergens wat anders tegenaan dan jijzelf, so what?

Persoonlijk vond ik die Pagani topics niet zo boeiend, dus ik las ze gewoon nauwelijks. Ik vond ze overigens ook niet irritant, als je inderdaad een beetje van de achtergrond weet ga je je toch niet lopen ergeren aan dergelijke dingen.
"Het zal wel" en weer verdergaan is misschien niet de beste actie als er iemand met een gebroken been op straat ligt, maar bij een topic dat je wellicht wat irriteert is het wel een hele goede optie!
Laten we het inderdaad de les van George noemen, zal-ie blij mee zijn :wink:
Nietzsche wist het al; Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is.
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Marcobiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 380
Lid geworden op: ma 9 mei 2011, 10:37
Mijn mountainbike: Merida Matts TFS XT-Edition

Lars TB schreef: ma 8 februari 2021, 12:26 (En nee, ik heb niet meer gelijk dan anderen, ik probeer alleen de juiste feiten te plaatsen. Feiten kun je onderbouwen. En ook weerleggen!)
Helemaal eens hoor. Was meer een reflectie op mezelf dan een hint naar jou :wink:
"Te weten wat men weet, en te weten wat men niet weet, dát is kennis!" -Confucius-
Plaats reactie