2021 forum voornemens

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Marcobiker schreef: di 19 januari 2021, 15:49
kermit schreef: di 19 januari 2021, 14:56Dankjewel, en dan wil ik meteen die dank ook zeker naar de andere moderators doorschuiven. Eerlijk gezegd ben ik niet degene die er het meeste tijd in stopt... denk ik tenminste.
Goede aanvulling, my bad dat ik de anderen niet noemde. Op de één of andere manier ben jij voor mij het meest zichtbaar. Maar de dank is voor iedere mod uiteraard :-q
Ik ben nog niet zo lang hier actief, maar ben zeer tevreden over hoe jullie moderatoren hier de boel managen.
Bij deze wil ik dan ook mijn complimenten hiervoor uitspreken!
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

kermit schreef: di 19 januari 2021, 15:06 Daarom gaan we ook clinics "negeren" opzetten, een veel belangrijkere skill dan van een anderhalve meter drop kletteren! :-q
Sterk afhankelijk van de soort drop die gekletterd wordt.... :winkie:
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Giant-E
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4828
Lid geworden op: za 6 september 2014, 14:40
Mijn mountainbike: Neuron CF8

kermit schreef: di 19 januari 2021, 14:56 Een leuke let's ride of nog beter bikersdag lijkt me wel weer eens wat. Er waren plannen voor een bikersdag afgelopen jaar, we weten allemaal waarom dat niet door kon gaan. Hopelijk dit jaar een herkansing!
Je was van harte welkom bij de 5 van Rhenen. Die forummeeting gaat wél elk jaar door. :wink:
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16811
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Daar probeer ik dit jaar ook weer bij te zijn! :)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
Knakworstkweker

suravida schreef: di 19 januari 2021, 15:10 Uiteraard kan je onwelgevallige zaken negeren, maar er zijn een aantal personen zó (irritant) aanwezig in vrijwel alle topics dat dat vrijwel gelijk staat/stond aan het forum verlaten. Ik heb een tijd gedaan, maar dan kom je hier dus gewoon nauwelijks meer. En gezien de TS zijn er meer mensen die dat merken.

Zeg dan...... zelfs een gewaardeerde wielbouwer kon zich niet inhouden :lol:


Misschien lucht het wel op :bier:
Jan the Man
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5243
Lid geworden op: za 15 september 2007, 00:20
Mijn mountainbike: wil naar buiten

suravida schreef: di 19 januari 2021, 12:58 Maar om het positief te houden, hierbij wat trips down memory lane die zonder het forum nooit waren gebeurt. Wie herkent de verschillende leden nog?

(veel foto's)
Gaaf, daar heb ik er ook nog best wat van meegemaakt (Steel is real rides, Nijmegen 2009 (heb ik dat jack al zo lang???), Nijmegen/Reichswald (met de heerlijke k*t afdaling door die steeds dieper wordende richel), maar ook de Niner Rides waar Henk Baars de (toenmalige) importeur uit België erbij betrok en demo's mee nam en zelf nog een clinic gaf (voor de jonkies: Henk Baars is voormalig Wereldkampioen veldrijden),

Moeten we snel maar weer eens doen als de situatie het toelaat.

Ciao
Jan
Niemand dacht dat het zou kunnen lukken
Totdat er iemand langs kwam die dat niet wist....
MonkeyRider
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4075
Lid geworden op: ma 14 januari 2013, 20:23
Contacteer:

suravida schreef: di 19 januari 2021, 12:58 Goed punt Kermit, als andere oudgediende zak heeft dit forum mij enorm veel gebracht. Sterker nog, ik weet vrij zeker dat ik nu niet zou staan waar ik sta als dit forum er niet was geweest! Adviezen hier hebben mijn geholpen mijn eerste complexere fietsen op te bouwen, hebben me in contact gebracht met een heleboel leuke mensen, prachtige ritten gereden tijdens een heleboel Let's rides en ik heb er zelfs een paar vrienden mee gemaakt. Vandaar waarschijnlijk ook nog steeds die dagelijkse reflex om het forum te openen, ook al is de lol er wel wat aan het afgaan hier.
Maar om het positief te houden, hierbij wat trips down memory lane die zonder het forum nooit waren gebeurt. Wie herkent de verschillende leden nog?

Koopgoot Let's Ride 2009: (Ik denk mijn eerste IRL kennismaking met forumleden)

Afbeelding

:roll:
Afbeelding

Lets ride Nijmegen 2009
Afbeelding

Nijmegen/Reichswald 2010
Afbeelding

Alta Rezia Freeride tour 2012
Afbeelding

Steel is Real ride bij de Diepen in 2013
Afbeelding

Afbeelding

Vogezen 2014
Afbeelding

De grootste Steel is Real meeting in NL
Afbeelding

Check de map voor veel forummers: https://www.pinkbike.com/u/suravida/alb ... Real-2014/

Alta Rezia 2015
Afbeelding

De infamous SingleSpeed ride in Dorst in 2016
Afbeelding

En een ijskoude maiden voyage bij Monschau in 2016
Afbeelding

Tripje om MDA zijn nieuwe fiets te bezorgen in 2017
Afbeelding

Epische roadtrip door Zwitserland en Frankrijk in 2018
Afbeelding

Afbeelding

Weekendje Winterberg met Jamis Diablo dat op de een of andere manier een week Livigno werd...

Afbeelding

https://photos.google.com/share/AF1QipO ... RrZGRRemJB

En zo kan ik nog wel even doorgaan met toffe tripjes naar Ferme Libert, mooie UHR ritten en klusdagen, fantastische vakanties in de Alpen, etc etc.
Misschien een beetje veel beeld zo, maar al die foto's zijn voor mij het goede van dit forum. Mensen die ondanks verschillen in achtergrond, fysiek, rijtechniek, opleiding etc toch enorm veel lol hebben met het mountianbiken. Mijn leven zou er zonder dit forum in ieder geval een stuk minder interessant door zijn geweest. :-q

Leuk :-q en je hebt heel erg gelijk.

Diepen 2013.......mijn eerste "lets ride" .........."her-intredende" mountainbikende oude man op zijn grijze starre Karate Monkey en forum newby............bijzondere fietsen, bijzonder aardige mensen en bijzondere "route" .............ik dacht toch dat ik aardig kon fietsen , pffffffff :-{

Ik heb heel veel geleerd, regelmatig erg leuke tochten gehad en veel leuke mensen ontmoet via dit forum. DAAR gaat het natuurlijk om !

Laten we onze ego's , ( corona) frustraties en nutteloze meningen over anderen eens vergeten ( en onszelf eens wat minder serieus nemen) !
Lukt mij ook niet altijd.....maar ik doe mijn best.
Gebruikersavatar
Chemini
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 171
Lid geworden op: ma 2 november 2015, 20:05
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM HT

De open sfeer bij let's rides blijft inderdaad mooi. Een jaar of 6 geleden nog een keer in Malmedy illegaal aangesloten bij een LTHT meeting onderleiding van Suravida, de 100 mm X-trail voldeed niet helemaal aan de eisen maar daar deed niemand moeilijk over. Dat was destijds mijn eerste echte ervaring met technische trails buiten de landsgrenzen, dat was wel echt een eye opener en het begin van heel veel mooie tripjes.

Ik heb het topic nog eens opgedoken voor diegene die er bij waren:
viewtopic.php?f=18&t=102477&hilit=ltht+malmedy

Eigenlijk nooit echt actief geweest met het posten maar in de loop der jaren wel veel gelijk gestemde ontmoet via het forum door alle let's rides etc. Misschien na deze pandemie toch maar weer eens wat opzetten in de buurt van Nijmegen om zo mijn bijdrage te leveren aan deze community.
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Dit forum brengt ook mij meer goed dan kwaads (al is mijn vrouw het daar niet altijd mee eens :winkie: )

De urban Z'meer rides waren daar zeker debet aan overigens, erg leuk om te doen!
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

oh , draait het forum nog? leuk :lol:
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
kan niet meer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2192
Lid geworden op: ma 11 mei 2009, 22:29
Mijn mountainbike: Spot Mayhem

Afbeelding

Was dit dan die Single Speed lets-ride waar toch iemand het presteerde om de derailleur in de spaken te krijgen? :-D
"This species has amused itself to death"
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

MonkeyRider schreef: wo 20 januari 2021, 10:04
Ik heb heel veel geleerd, regelmatig erg leuke tochten gehad en veel leuke mensen ontmoet via dit forum. DAAR gaat het natuurlijk om !
Precies wat ik hier hoop mee te gaan maken!
Laten we onze ego's , ( corona) frustraties en nutteloze meningen over anderen eens vergeten ( en onszelf eens wat minder serieus nemen) !
Lukt mij ook niet altijd.....maar ik doe mijn best.
Super advies!
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Chemini schreef: wo 20 januari 2021, 14:13 een LTHT meeting
Volledig off topic, en waarschijnlijk hele domme vraag...., maar LTHT.... waar staat dat voor :~ :wink:
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Elvander
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2136
Lid geworden op: za 28 mei 2016, 21:29
Mijn mountainbike: Spider SL

Long Travel Hard Tail
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Dank!
Real men think straight and flat are boring :-D
Plaats reactie