Wat zijn jullie favoriete routes?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Knakworstkweker

aurelius schreef: di 19 januari 2021, 21:35 Wat een enorm domme irritante opmerking, Knakworst.
S.A.D. :kiss:

maar inderdaad de LDD is geweldig, beste route van Nederland, allemaal daar gaan fietsen en de rest van brabant ongemoeid laten, ik ben voor.
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

hier in twente zijn we idd redelijk verwend met mooi routes. verder vindt ik de uhr ook leuk, net als nijmegen.
Schoorl had ik zo veel over gelezen, maar dat is voor mij niks speciaals omdat die niks anders is dan waar ik hier ruim uit kan kiezen in de buurt.
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7387
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

LHR
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

suravida schreef: di 19 januari 2021, 22:32 En onder de grote rivieren liggen toch echt betere routes dan erboven. Je moet alleen 6 tot 12 u langer in de auto blijven zitten. :kiss:
eens, daar zijn echte mtb routes, ipv dat gehobbel hier op de bospaadjes
Bird Aeris 9 blurple
ofv
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 254
Lid geworden op: wo 4 september 2019, 09:26

Knakworst geniet echt van rellen. Ontzettend kinderachtig. Sinds je komst hier is menig topic qua sfeer omgeslagen. Mag wel wat beter op gemodereerd worden wat mij betreft.
aurelius
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 10371
Lid geworden op: do 26 november 2009, 23:35
Mijn mountainbike: Lux Trail CF7

+1 :-q .
The "Fun Zone" is definitely quicker to find on a shorter travel bike.
You only want as much as is necessary and as little as possible.
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Kwestie van tijd tot hij een chorizoworst in zijn nek krijgt :winkie:

OT: @TS, bezoek ook Bergschenhoek eens. Niet zo'n mooi bos als Schoorl, maar stiekem 1 van de uitdagendste routes van NL.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6132
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Ragley Trig

ofv schreef: wo 20 januari 2021, 09:19 Knakworst geniet echt van rellen. Ontzettend kinderachtig. Sinds je komst hier is menig topic qua sfeer omgeslagen. Mag wel wat beter op gemodereerd worden wat mij betreft.
Ipv "Pro Biker" iets van "relnicht" of "onruststoker" als onderschrift? :winkie:
MTB Trail Care Crew Utrechtse Heuvelrug
Garage Sale
Ibis Ripley V4
Ibis Ripmo V2
Ibis Ripley V1 => met pensioen, aan de muur
Ragley TD:1 29 ti rigid Single Speed
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

OT: @TS, bezoek ook Bergschenhoek eens. Niet zo'n mooi bos als Schoorl, maar stiekem 1 van de uitdagendste routes van NL.
thx zal Mr Google vragen naar Bergschenhoek :-q
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
novaterra
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2941
Lid geworden op: wo 4 mei 2005, 19:27
Mijn mountainbike: Bird Aeris 9

bergschenhoek vroeger menig wedstrijd gereden, hoe het er tegenwoordig is weet ik niet. misschien ook maar eens heengaan dan
Bird Aeris 9 blurple
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Pak dan ook meteen Oostvoorne, Zoetermeer en Vlaardingen mee als je speciaal hier naartoe komt. Heb je best een leuk dagje met veel variatie.
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Knakworstkweker

ofv schreef: wo 20 januari 2021, 09:19 Knakworst geniet echt van rellen. Ontzettend kinderachtig. Sinds je komst hier is menig topic qua sfeer omgeslagen. Mag wel wat beter op gemodereerd worden wat mij betreft.
Kinderachtig?

Ik heb nog nooit iemand weggepest of uit context iemands mening gebruikt voor eigen gewin.

Kijk eerst naar wat hier al jaren gebeurt voor je een mening vormt over 1 iemand, dat ik een stuk scherper bent maakt het niets minder waar.
bouwpakket schreef: wo 20 januari 2021, 09:41
ofv schreef: wo 20 januari 2021, 09:19 Knakworst geniet echt van rellen. Ontzettend kinderachtig. Sinds je komst hier is menig topic qua sfeer omgeslagen. Mag wel wat beter op gemodereerd worden wat mij betreft.
Ipv "Pro Biker" iets van "relnicht" of "onruststoker" als onderschrift? :winkie:
Je beseft je dat met iets bijzonder te maken je dit soort dingen alleen maar voedingsbodem geeft?

========================================


Als het jullie niet bevalt is daar een plek voor om er over te klagen en die is niet hier.

Dus verwijt mij niets, kijk eerst naar jezelf, mij hoor je ook niet over dat 80% van de bezetting van dit forum een oudere man uit omgeving UHR is, die met zijn baggy kleding zijn buikje probeert te verhullen terwijl deze op een full suspension mountainbike voor de fun wat over de tracks aan het sukkelen is terwijl hij iedereen vriendelijk groet.
userlee
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 253
Lid geworden op: ma 4 mei 2020, 02:01

suravida schreef: wo 20 januari 2021, 10:01 Pak dan ook meteen Oostvoorne, Zoetermeer en Vlaardingen mee als je speciaal hier naartoe komt. Heb je best een leuk dagje met veel variatie.
Thx idd had al gkeken maar 7Km zal fijn zijn dat men door kan biken goede aansluiting op parcours zoals bv UHR/ Austerlitz rode/ over naar paars en men kan blauw veel Km raggen
Have a wheelie good day :lol:
Sporty Ride Greetings :-q
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Een kleine kilometer ten westen van Scheveningen liggen ook uitdagende routes.
Misschien moet knakworstfaker die eens testen als hij routes ten zuiden van de grote riolen niks vindt?
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Knakworstkweker zit gewoon te stoken en schiet daar in door. Hij is daar al eerder op aangesproken en wij pakken dat verder op. Schenk er verder geen aandacht aan aub. Vragen en opmerkingen zijn uiteraard welkom maar dan graag via PB.

Thx.
Plaats reactie