Hoop in deze donkere tijden topic!

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
gcjm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 13 januari 2020, 21:02

Bram87 schreef: ma 8 februari 2021, 16:36 en kasteel Doorwerth. Mooie route gevonden zo te zien.
Niet moeten wennen aan een nieuw zadel ? Dapper hoor, op zo'n nieuwe fiets gelijk die afstanden rijden.
Af en toe was het wel hangen en wurgen. Je rijdt gemiddeld 20km per uur dus je kunt genoeg rusten op een dag. Al heb ik niet veel pauze genomen. Beide dagen heb ik er incl. pauze zo’n 5,5 uur over gedaan. Voor de eerste keer chamois crème gebruikt, dat is toch wel erg prettig moet ik zeggen, ga ik voor de kortere ritten ook gebruiken.
gcjm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 13 januari 2020, 21:02

Jan Willem schreef: ma 8 februari 2021, 16:55 Zo mooi kan plat NL zijn, waar is dat smalle paadje op je onderste foto?
Dat paadje is aan de rand van Uden, links van Volkel.
BramVice
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1716
Lid geworden op: vr 1 juli 2011, 15:10
Mijn mountainbike: Spectral 29

Dus vanuit edit: noord Veluwe via Zuid-Veluwe+Rijn naar Volkel? Nijmegen ook nog meegepakt dan? Anders heb ja na Arnhem echt veel asfalt gehad?
gcjm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 13 januari 2020, 21:02

Bram87 schreef: ma 8 februari 2021, 22:17 Dus vanuit edit: noord Veluwe via Zuid-Veluwe+Rijn naar Volkel? Nijmegen ook nog meegepakt dan? Anders heb ja na Arnhem echt veel asfalt gehad?
Vanuit Arnhem idd langs Nijmegen gegaan. Arnhem - Nijmegen was idd vrijwel alleen maar asfalt. Daarna wel meer onverhard. Ook wel bewust zo gepland, niet wetende hoe ik er aan toe zou zijn na de eerste dag. Uiteindelijk ging onverhard me veel beter af als verhard, geen flauw of dat dit misschien wel tussen de oren zit.
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

gcjm schreef: zo 7 februari 2021, 18:13 En nu staat ie natuurlijk met dit weer te shinen in de woonkamer na een grondige schoonmaak en goedkeuring van de bazin, morgen moet ie naar buiten...
Kweet niet, je zou met deze temperaturen problemen kunnen krijgen met instanties als je je vrouw buiten zet. Natuurlijk volledig met je beslissing eens hoor. Wat denkt ze wel niet. :-q

Mooie Maiden Voyage. :bier:
Gebruikersavatar
Tomzki
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: di 5 oktober 2010, 22:49
Mijn mountainbike: Cube LTD pro & Specialized Allez Elite (racer)

Zitten mooie kiekjes tussen in dit draadje. Ook het winterweer levert mooie plaatjes op. Maar ik kijk zoals de meesten toch wel uit naar de zomer. Iets met bergen en mooi weer :) Afgelopen jaar weekje Italië, Livigno (en omstreken)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb mijn hoop dit jaar gevestigd op Spanje, Catalonië. Als die gekke Spanjaarden het virus een beetje onder controle krijgen, wil ik een vriend van me opzoeken in Gerona. Hij moet mij maar es mooi gaan rondgidsen daar (https://mtbadventures.eu). Vast wel een paar mooie plaatjes te schieten en mooie trails te rijden.

Lijkt nu nog wat ver weg helaas...
gcjm
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 13 januari 2020, 21:02

Dice Oldskool schreef: ma 8 februari 2021, 22:28
gcjm schreef: zo 7 februari 2021, 18:13 En nu staat ie natuurlijk met dit weer te shinen in de woonkamer na een grondige schoonmaak en goedkeuring van de bazin, morgen moet ie naar buiten...
Kweet niet, je zou met deze temperaturen problemen kunnen krijgen met instanties als je je vrouw buiten zet. Natuurlijk volledig met je beslissing eens hoor. Wat denkt ze wel niet. :-q

Mooie Maiden Voyage. :bier:
😉
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Tomzki schreef: ma 8 februari 2021, 23:11 Afgelopen jaar weekje Italië, Livigno (en omstreken)
Dit ademt een en al mountainbiken uit, echt mooi.
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7998
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Er is niets mooiers dan dit weer, vrieskou en zon. Kan dan ook niet tegen warmte laat, staan hitte.

Dus vandaag meer buiten dan binnen, eerst sneeuwfietsen en daarna het ijs op met een van mijn telgen.
Gebruikersavatar
Erwin.vL
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 318
Lid geworden op: di 22 december 2020, 21:37
Mijn mountainbike: Cotic Solaris Max

Jurriaan schreef: do 11 februari 2021, 21:51 Er is niets mooiers dan dit weer, vrieskou en zon. Kan dan ook niet tegen warmte laat, staan hitte.

Dus vandaag meer buiten dan binnen, eerst sneeuwfietsen en daarna het ijs op met een van mijn telgen.
Is inderdaad heerlijk om buiten te zijn! Enjoy!
Real men think straight and flat are boring :-D
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

25° in een heerlijk voorjaarszonnetje lekker biken geniet toch echt wel mijn voorkeur. 8)
Gebruikersavatar
Klitse
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1576
Lid geworden op: do 7 juni 2018, 22:45
Mijn mountainbike: Moxie / Eccentric / SSSS Inbred

Dice Oldskool schreef: vr 12 februari 2021, 09:49 25° in een heerlijk voorjaarszonnetje lekker biken geniet toch echt wel mijn voorkeur. 8)
Dat zit ook veel fijner op het terras na de inspanning. :bier:
My Bikes:
Moxie // Eccentric // Minty // SSSS Inbred
Gebruikersavatar
Dice Oldskool
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5550
Lid geworden op: do 20 oktober 2011, 00:04
Mijn mountainbike: Mondraker Level R

Klitse schreef: vr 12 februari 2021, 09:50
Dice Oldskool schreef: vr 12 februari 2021, 09:49 25° in een heerlijk voorjaarszonnetje lekker biken geniet toch echt wel mijn voorkeur. 8)
Dat zit ook veel fijner op het terras na de inspanning. :bier:
Precies, het enige wat dan koud moet zijn is dat glas bier dat op je wacht. :bier:
Gebruikersavatar
Jan Willem
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4204
Lid geworden op: wo 26 augustus 2009, 14:10
Mijn mountainbike: Batavus Rambler 'Action line' 1988

Jurriaan schreef: do 11 februari 2021, 21:51 Er is niets mooiers dan dit weer, vrieskou en zon. Kan dan ook niet tegen warmte laat, staan hitte.

Dus vandaag meer buiten dan binnen, eerst sneeuwfietsen en daarna het ijs op met een van mijn telgen.
Goed bezig.
Heb nergens moeite mee, ook niet met bloedheet zomerweer.

Schitterend al die droomfoto's hier :-q
Maar wel triest als zomer 2021 blijkt dat het nog even bij dromen blijft.
Beter maak je er nú van wat er van te maken valt. Dus bouw een Iglo en wees een kerel, ga er in slapen.
Afbeelding
Volgens mijn BMI ben ik bijna 15cm 13cm 11½cm 10,3cm te kort.
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

Toffe thread om inspiratie op te doen, kan ik wel gebruiken!

Mijn bijdrage:

Zomer 2020, omgeving Chamonix

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zomer 2019, Tsjechië (Pod Smrkem)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Zomer 2018, La Palma

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Uit den ouden doosch. Wales 2006.

Afbeelding

Afbeelding
Plaats reactie