Rosebikes.nl betrouwbaar?

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Gesloten
Larrrrrs
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 5
Lid geworden op: do 21 januari 2021, 00:22

Hallo mede mountainbikers,

Ik ben van plan om binnenkort een Rose bike te gaan kopen online. Na een niet geslaagde poging bij NSbikes wil ik het bij Rose gaan proberen. Is de site https://www.rosebikes.nl te vertrouwen en is het logisch dat er op een fiets rond de 20 weken levertijd zit?
Als ik van plan ben om het te gaan kopen, heeft iemand dan toevallig een kortingscode over. Als die überhaubt al bestaan? :lol:

Mijn vraag over de betrouwbaarheid kwam met name omhoog toen ik op trustpilot ging zoeken. Op die site staat 2,2 van de 5 sterren. Vandaar dat ik even aan jullie wil vragen.

Laat het graag maar even weten!

Mvg Lars
Laatst gewijzigd door Larrrrrs op di 2 februari 2021, 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Canard
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 269
Lid geworden op: ma 3 juni 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Merida Big Nine XT Edition (2019)
Contacteer:

Misschien kun je beter het onderstaande topic doorlezen en evt. daar vragen, is er speciaal voor bedoeld.

viewtopic.php?f=22&t=65046

(Ik heb afgelopen vrijdagavond een bestelling gedaan en komt vanmiddag aan volgens track and trace.
Heb al vaker daar besteld en nooit problemen gehad.)
Kapitein Iglo
Moderator
Moderator
Berichten: 13035
Lid geworden op: wo 3 december 2008, 10:05

Larrrrrs schreef: di 2 februari 2021, 11:02 Hallo mede mountainbikers,

Ik ben van plan om binnenkort een Rose bike te gaan kopen online. Na een niet geslaagde poging bij NSbikes wil ik het bij Rose gaan proberen. Is de site https://www.rosebikes.nl te vertrouwen en is het logisch dat er op een fiets rond de 20 weken levertijd zit?
Als ik van plan ben om het te gaan kopen, heeft iemand dan toevallig een kortingscode over. Als die überhaubt al bestaan? :lol:

Laat het graag maar even weten!

Mvg Lars
Tegenwoordig zijn levertijden langer dan die van een auto helaas geen uitzondering meer.
Doneer en help mee!

Ibis Ripmo AF 2022
Pace RC529 2019
Sonder Camino Al Apex1 2018

Retired: Nukeproof Scout 290, 2x Trek Superfly 7, Stevens Fluent, Stevens S7
Gebruikersavatar
MacReal
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5635
Lid geworden op: zo 13 maart 2011, 10:53
Mijn mountainbike: is een hardtail
Contacteer:

Paar jaar geleden een fiets besteld waar ik weinig tot geen problemen mee gehad heb.
Altijd erg prettige en duidelijke communicatie gehad, ik zou er zo weer een fiets kopen.

Ook met onderdelen neem ik ze altijd mee in de overweging, al zijn ze daarbij lang niet altijd de goedkoopste (meer).

Gewoon, omdat het kan :bier:
Afbeelding
Mijn avonturen op YouTube

Blogje
SYS: Knorretje + Hanson

Less yappin', more brappin'!
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15566
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Gesloten