Fietsvervoer

Voor alle andere bikegerelateerde onderwerpen die de biker bezig houden.
Robertdj
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 445
Lid geworden op: vr 2 augustus 2013, 16:02
Mijn mountainbike: project12, Bird

Ik let hier ook altijd op bij het vervoeren van spullen en krijg kriebels als er weer iemand voor me rijdt met allemaal rotzooi op de hoedenplank.
Toch denk ik dat het bij een fiets achterin nog mee valt. Het gaat om +-12kg verdeelt over een vrij groot oppervlak. Dan ben ik banger voor het (voor)wiel wat er vaak los bovenop ligt.

Overigens is dit de reden waarom je óók achterin altijd gordels om moet doen. Zonder gordels plet je de persoon voor je, je doet het dus niet alleen voor jezelf. En leg als passagier nooit je voet(en) op het dashboard, de airbag maakt namelijk gehakt van je benen, ook zoiets wat je veel ziet onderweg.
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

Robertdj schreef: vr 23 april 2021, 10:17 Overigens is dit de reden waarom je óók achterin altijd gordels om moet doen. Zonder gordels plet je de persoon voor je, je doet het dus niet alleen voor jezelf. En leg als passagier nooit je voet(en) op het dashboard, de airbag maakt namelijk gehakt van je benen, ook zoiets wat je veel ziet onderweg.
Dat gaat tegenwoordig vanzelf met een gordelalarm, ik hoef het i.i.g. nooit meer te vragen :lol:
G.P.
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 31 augustus 2020, 21:26
Mijn mountainbike: Trek Procaliber

Robertdj schreef: vr 23 april 2021, 10:17 de airbag maakt namelijk gehakt van je benen
En je knieën van je hoofd.
________
Mijn fiets
Plaats reactie